Lekker een kebab eten en de toeter in de auto plaatsen.quote:
Eindelijk, een leuke grap!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Cillessen kan niet keepen"
Dat is toch al jaren zo?
Mwah, is eigenlijk de enige keeper van niveau in Nederland. Nu moet je terugvallen op een keeper die niet eens op het hoogste niveau speelt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Cillessen kan niet keepen"
Dat is toch al jaren zo?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Commentator: Cillissen kan niet keepen
In other news: grass is green.
Tsja, tussen heel veel kutgrappen moet er ook wel eens eentje tussen zitten die wél slaagt.quote:
Championship is best een prima competitie hoor. Maar inderdaad niet het allerhoogste niveau.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, is eigenlijk de enige keeper van niveau in Nederland. Nu moet je terugvallen op een keeper die niet eens op het hoogste niveau speelt.
Karsdorp is op dit moment beter dan Tete denk ik ja..die had ik graag gezien. Berghuis..tsja. Wie moet je anders opstellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:51 schreef tompsv18 het volgende:
Toch weer een aantal vreemde keuzes. Waarom De Roon? Waarom Tete (Dumfries is mokerslecht dit seizoen, maar roep dan Karsdorp ofzo op)? Op Berghuis zit ik eigenlijk ook niet echt te wachten.
Kleine overwinning voor de Turken denk ik.
Ja!!! Of zoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt de keus voor Stekelenburg nog belachelijker dan het al was.
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt de keus voor Stekelenburg nog belachelijker dan het al was.
Hier ken ik een leuk gifje bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |