Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hem meenemen als derde keeper. Een 39 jarige bejaarde. Neem dan lekker Drommel mee ofzo.
Ik snap niet zo goed wat deze blessure anders maakt aan die keuze. Drommel heeft de bibbers sinds zijn 'transfer' naar PSV, laten we die nog maar niet in het NL elftal zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hem meenemen als derde keeper. Een 39 jarige bejaarde. Neem dan lekker Drommel mee ofzo.
Ik neem aan dat je voor een wedstrijd 'voor het echie' toch gewoon je drie beste doelmannen meeneemt en niet 2 goede doelmannen en iemand voor een leuk snoepreisje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat deze blessure anders maakt aan die keuze. Drommel heeft de bibbers sinds zijn 'transfer' naar PSV, laten we die nog maar niet in het NL elftal zetten.
Dat heeft @Coco volledig in handen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
Succes jongens laten we er een prachtige avond van maken!
Precies, logische keuze dus.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor een wedstrijd 'voor het echie' toch gewoon je drie beste doelmannen meeneemt en niet 2 goede doelmannen en iemand voor een leuk snoepreisje.
Als je hem meeneemt als 1ste of 2de keeper kun je nog zeggen dat het iets toevoegt. Nu helemaal niets.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
maar hij vroeg waarom het nu nog belachelijker is
Nou, dat gaat ie nog wel een paar keer doen deze wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Malen schiet op de keeper. Hebben we dat ook weer gehad.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ken ik een leuk gifje bij.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
'de speler van mijn favoriete club hoort te spelen en anders is de bondscoach stom'!
Oneens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Berghuis is pure armoe.
Ook een beetje lastig voetballen met een blessure.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Roon speelt gewoon bij een Europese subtopploeg en is daar een van de sterkhouders.
Dat Hateboer niet speelt prima, die werkt niet zo goed in een systeem zonder 3 verdedigers, maar dat haten op De Roon altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |