Ja, oke, bedoelde meer dat ik wel begrijp dat mensen het niet zo op Hateboer hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een beetje lastig voetballen met een blessure.
Is gewoon een hele matige speler, die eigenlijk zelden goed speelt in Oranje. Dan zie ik liever Gravenberch/Klaassen, die kunnen ook prima uit de voeten op dit middenveld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Roon speelt gewoon bij een Europese subtopploeg en is daar een van de sterkhouders.
Dat Hateboer niet speelt prima, die werkt niet zo goed in een systeem zonder 3 verdedigers, maar dat haten op De Roon altijd...
Klimaatverandering.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Paul het volgende:
hoe kan het nou 3 graden zijn in Turkije, hoax
Totaal verschillende spelers.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een hele matige speler, die eigenlijk zelden goed speelt in Oranje. Dan zie ik liever Gravenberch/Klaassen, die kunnen ook prima uit de voeten op dit middenveld.
Goed gezienquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers.
jajajajjajajaquote:
Niet overal natuurlijk, in Alanya was het vandaag bijna 20 graden bijv.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Paul het volgende:
hoe kan het nou 3 graden zijn in Turkije, hoax
Ja, maar de Roon voegt weinig toe dus kun je best wat anders proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers.
Hou je het in de gaten voor je vakantie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet overal natuurlijk, in Alanya was het vandaag bijna 20 graden bijv.
Jij vond het zeker ook leuk toen we met Raf, Wes en RVP op het middenveld speelden?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar de Roon voegt weinig toe dus kun je best wat anders proberen.
All-inclusive met tante Ria en ome Cor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je het in de gaten voor je vakantie?
De Roon ontbeert wel iedere dynamiek natuurlijk, en in Italie voldoen wel meer matige spelers.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Roon speelt gewoon bij een Europese subtopploeg en is daar een van de sterkhouders.
Dat Hateboer niet speelt prima, die werkt niet zo goed in een systeem zonder 3 verdedigers, maar dat haten op De Roon altijd...
Dit heeft er niet zoveel mee te maken, maar nee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond het zeker ook leuk toen we met Raf, Wes en RVP op het middenveld speelden?
Oneens. (ik ben voor Willem II)quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap de keuze voor de Roon wel tegen sterkere tegenstanders maar verder mag Gravenberch daar staan.
(ik ben voor Ajax)
Maar de grote vraag is dan: is Turkije een 'sterkere tegenstander'quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap de keuze voor de Roon wel tegen sterkere tegenstanders maar verder mag Gravenberch daar staan.
(ik ben voor Ajax)
Oneensquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
(ik ben voor Ajax)
Wij hebben toch ook spelers van PSV?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Turken hebben dus gewoon spelers uit de 2. Bundesliga en de Ligue 2?
Lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |