Denk het wel, ik heb hem een paar keer gezien de laatste tijd toen vond ik hem wel knap spelen. Verdedigend beter, aanvallend iets minder (al vind ik daar bij Dumfries ook heel weinig uitkomen de laatste weken)quote:
Klinkt als een plan van Frank.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles voor de balans, ik vind wel dat de rechterkant iets te verdedigend is, geen van drieën gaat ooit diep
Veltman is nog beter dan Dumfriesquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het wel, ik heb hem een paar keer gezien de laatste tijd toen vond ik hem wel knap spelen. Verdedigend beter, aanvallend iets minder (al vind ik daar bij Dumfries ook heel weinig uitkomen de laatste weken)
Ik sta volledig achter Luuk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat @:zipportal @:coco en @:slobeend zich niet hard maken voor Weghorst
Van de grote Aad300?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt 1-3 heb ik zojuist vernomen.
Ohquote:
Ja ahahahahquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Een regenboogarmband, dat zal die arbeidertjes helpen.
Tom "ik heb geen mening" Egbersquote:
Smerige dikzak.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:31 schreef Bolasie het volgende:
Als ode aan deze wedstrijd sta ik op punt om een kapsalon te bestellen.
Op de vleugels zijn er sowieso niet zoveel in vorm.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
Malen niet in vorm bij PSV
Berghuis niet in vorm bij Feyenoord
maar wel in de basis van Oranje, weer die De Roon,
Tete?
Alle kleine beetjes helpen!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Een regenboogarmband, dat zal die arbeidertjes helpen.
dat is waarquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de vleugels zijn er sowieso niet zoveel in vorm.
Jesse Klaver kijkt nu naar Koeman.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik was alweer vergeten dat Frank de Boer de bondscoach is.
Tete zou bij Ajax op de bank zittenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Goh, Tete (Ajax) staat erin in plaats van Dumfries (PSV)
Bij Fulham ook.quote:
Frons baalt nog steeds dat hij in z'n Ajax-jaren geen De Roon in zijn selectie had. Zijn ultieme middenvelder.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
Gravenberch is alleen een optie in de kutpotjes dus.
Gudelj komt toch wel heel dichtbijquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Frons baalt nog steeds dat hij in z'n Ajax-jaren geen De Roon in zijn selectie had. Zijn ultieme middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |