met 2 spitsen heb je wat meer aan snelheid dan die statische De Jong of Weghorst, dat lijkt me wel een optie voor de volgende wedstrijd omdat je dan meer in de 16 meter van de tegenstander bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:21 schreef AmaninFull het volgende:
Op papier moet dit winst zijn, maar je kunt zomaar gelijkspelen tegen Turkije.
Ik ben verder totaal niet overtuigd van de redenering van De Boer over het wel oproepen van Babel ("want een ander type speler") en het thuislaten van Weghorst.
Je zou bijvoorbeeld met twee spitsen kunnen spelen en dan zijn Memphis en Malen juist hetzelfde type terwijl je met Memphis- Weghorst of Memphis - L. De Jong twee verschillende spitsen hebt. Ik vind wel dat De Jong iets te snel wordt afgebrand hier. Hij kan dan wel niet voetballen, als breekijzer is hij beter dan Weghorst want een veel betere kopper, zelfs één van de beste ter wereld, zo heeft hij eigenhandig Sevilla de Europa League bezorgd.
quote:
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:21 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben verder totaal niet overtuigd van de redenering van De Boer over het wel oproepen van Babel ("want een ander type speler") en het thuislaten van Weghorst.
Babel blijf ik ook vreemd vinden, was ook wel een beetje verbaasd dat Perez Babel geen rare keuze vond omdat die volgens hem z'n waarde wel bewezen heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Babel is het type kutspeler en Weghorst het type doelpuntenmaker.
Toch twee heel verschillende types.
Maar maar hij doet het zo goed bij Atalanta!quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon opstellen als je ook Gravenberch hebt
DRANKED
"Balans"quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar maar hij doet het zo goed bij Atalanta!
Ik hoor het hem zo zeggen ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Balans"
"Je wint het niet met 11 ballerina's"
"Degelijk"
"Stug"
"Mannetjesputter"
"Brengt een bepaalde energie"
alles voor de balans, ik vind wel dat de rechterkant iets te verdedigend is, geen van drieën gaat ooit diepquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon opstellen als je ook Gravenberch hebt
DRANKED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |