jeetje, dan komt het echt dichtbijquote:Op maandag 22 maart 2021 18:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)eeft-darmkanker.html
Zit een uurtje geleden een boekje te lezen waarin in een bepaalde context over mogelijke darmkanker wordt geschreven en nu lees ik dit.
Coincidence? I THINK NOT !!!
Erg mooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Seizoen klaar? Dan abonneer ik me deze week weer even
@:zipportal
Yes.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Seizoen klaar? Dan abonneer ik me deze week weer even
@:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Weer zo een persoon die managing partner als titel zet terwijl dat bij zo een organisatie weinig nut heeft. De big 4 zijn de enige bedrijven waar zo een titel een echte meerwaarde heeftquote:
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:40 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:ggmm dit keer wacht ik op jullie
Ik heb enorm veel trek
Dan neem ik vandaag je rol over want ik zit nu lekker te kanen hier.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:40 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:ggmm dit keer wacht ik op jullie
Ik heb enorm veel trek
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan neem ik vandaag je rol over want ik zit nu lekker te kanen hier.
Broodjes, kwark, vruchten, alles.
'Dit is geil' - RamboDirkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie: Random Pics van de Dag #98 foto nr: 51.
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet heel erg random.
Ik vraag me dan altijd af wat voor een ondergoed ze draagt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Overal strengere lockdowns, in Nederland avondklok naar 22:00 zodat men ramadan naar behoren en gewoonte kan doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.
Zwaar typisch weer van onze linkse regering.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.
Mooi, dan straks ook in de avond 'sporten' @fetXquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Overal strengere lockdowns, in Nederland avondklok naar 22:00 zodat men ramadan naar behoren en gewoonte kan doen
Tennis is jouw religiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi, dan straks ook in de avond 'sporten' @:fetx
Gedraag je nou eensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Er komt denk ik weer een COR note aan.@:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, schoot @:scrummie hier in eigen doel of niet? Lijkt me toch duidelijk
Je ziekelijke obsessie om gelijk te krijgen begint sneue vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, schoot @:scrummie hier in eigen doel of niet? Lijkt me toch duidelijk
Het is vanwege zomertijdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen de samenhang van de Ramadan en een latere avondklok.
En daarna in ESF?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:54 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje nemen in het haxball topic.
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar heb ik een ban.
Ik stuur wel een mailtje ooit.
Jij ziet altijd alles verkeerd, het blijkt dus officieel "ja" te zijn.quote:
Omdat Hamilton steeds wint zeker, racist.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moest dit even door Google halen.
Ik kijk geen F1.
Ja nou enquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
Pakketje opgehaald bij het afhaalpunt @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
Ik kijk liever naar een voetbalwedstrijd met vuvuzela's.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat Hamilton steeds wint zeker, racist.
Wat een herrie was dat zegquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een voetbalwedstrijd met vuvuzela's.
In Zuid-Afrika is het hooguit een uurtje later dan in West-Europa, Hans.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik hebben wel genoten van de nachtwedstrijden
Een boek?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
Pakketje opgehaald bij het afhaalpunt @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerikaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika is het hooguit een uurtje later dan in West-Europa, Hans.
In 2010? Nope.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerika
Je bent in de war.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerika
Dit lijkt me wel een leuk boek.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk dikker dan verwacht
Laat maar even weten of het wat is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe ik, al ligt die redelijk onderop de stapel van boekjes die ik nog moet lezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat maar even weten of het wat is.
Is die vogel erin geshopt?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, op dat moment vloog er toevallig net een 6 meter grote meeuw over.quote:
6 meter, ok, die vloog dan net buiten beeld blijkbaar. Deze kwam misschien op een bakje patat af.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, op dat moment vloog er toevallig net een 6 meter grote meeuw over.
zag nog wat Feyenoord beelden van hem afgelopen zondag, hij was was wel goed hèquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik, al ligt die redelijk onderop de stapel van boekjes die ik nog moet lezen.
Die special van VI over Cruijff was ook wel leuk, al stonden er geen schokkende zaken in.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag nog wat Feyenoord beelden van hem afgelopen zondag, hij was was wel goed hè
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelersquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die special van VI over Cruijff was ook wel leuk, al stonden er geen schokkende zaken in.
Tenzij het een gedicht van Tong betreftquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelers
Dan zie ik toch liever de beelden van hem in een ander shirtje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelers
eens maar die heb ik wel vaker gezien, z'n terugkeer in de Meer was ik bij, dat was wel kippenvelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever de beelden van hem in een ander shirtje.
De Meer was een leuk stadion.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar die heb ik wel vaker gezien, z'n terugkeer in de Meer was ik bij, dat was wel kippenvel
best wel ja maar ook weer niet bijzonder, het veld was wel goed, kon bijna tippen aan dat in de Kuipquote:
Kun je iets duidelijker zijn over welk mosterd dit dan zou moeten zijn? Kan ik aan de hand daarvan beoordelen of ik jou wel of niet kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun kroket zonder mosterd eten vertrouw ik niet in het leven, vandaar.
onlo jr. approves this message.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun kroket zonder mosterd eten vertrouw ik niet in het leven, vandaar.
Ik denk dat dit heel erg afhankelijk is van of je hem wel of niet op een wit puntje eet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je iets duidelijker zijn over welk mosterd dit dan zou moeten zijn? Kan ik aan de hand daarvan beoordelen of ik jou wel of niet kan vertrouwen.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. approves this message.
Weten jullie trouwens dat @:Doublepain ook Vechain heeft gekocht?
@:Wereldgozer
Ik heb een paar weken terug eens zitten kloten met wat cryptomunten, toen ik in 2 dagen van 100 euro 300 euro had gemaakt heb ik weer uitgecasht, als mietje die ik ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met dit antwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel erg afhankelijk is van of je hem wel of niet op een wit puntje eet.
Zonder wit puntje zou ik persoonlijk een wat grovere Groningse mosterd aanraden, op een puntje ben ik weer meer voorstander van een scherpe Franse.
Maar dit is natuurlijk helemaal afhankelijk van smaak
Nouja zeg, zó laag had je me toch niet ingeschat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met dit antwoord.
Stel dat je hier mosterdsaus zou hebben genoemd... Pwoah.
dan is de top wel in zich zou je denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de cursor even over het blokkeerlijst icoontje laten zweven in afwachting van je antwoord hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zeg, zó laag had je me toch niet ingeschat.
in zich, dat kan best pijn doenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan is de top wel in zich zou je denken
lekkerste kroket is de garnalen kroket en die eet ik zonder mosterd hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de cursor even over het blokkeerlijst icoontje laten zweven in afwachting van je antwoord hoor.
Holtkamp?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekkerste kroket is de garnalen kroket en die eet ik zonder mosterd hoor
quote:
Vanzelfsprekend hè. Maatje van me heeft een restaurant in België en die maakt een geweldige garnalenkroket.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekkerste kroket is de garnalen kroket en die eet ik zonder mosterd hoor
Nee je hebt nu aidsquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
Geretweet door Chris Woerts
Heb ik nu twitter uitgespeeld?
Vechain maat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug eens zitten kloten met wat cryptomunten, toen ik in 2 dagen van 100 euro 300 euro had gemaakt heb ik weer uitgecasht, als mietje die ik ben.
Wellicht kunnen jij en @:atypisch me adviseren in de toekomst
Gewoon af en toe wat geld in BTC stoppen, over 10 jaar genieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug eens zitten kloten met wat cryptomunten, toen ik in 2 dagen van 100 euro 300 euro had gemaakt heb ik weer uitgecasht, als mietje die ik ben.
Wellicht kunnen jij en @:atypisch me adviseren in de toekomst
Hoofdprijs weer aftikkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:jr-style-93 vindt dit leuk.
Ik kijk geen Marvelmeuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:jr-style-93 vindt dit leuk.
Kijk je wel nog steeds naar Lion Kingmeuk?quote:
Dat is geen meuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je wel nog steeds naar Lion Kingmeuk?
Ben jij een marvelfan? Ik kan heel slecht tegen hun geforceerde Amerikaanse grappen en stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk je wel nog steeds naar Lion Kingmeuk?
Totaal niet. Ik kijk inderdaad veel liever naar de Oscarwaardige meesterwerken van Steven Seagal.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij een marvelfan? Ik kan heel slecht tegen hun geforceerde Amerikaanse grappen en stoerdoenerij.
Dan gewoon liever Under Siege voor de 20ste keer qua actie
JR is jaloersquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wow ik werd net genoemd op tv.
(nou ja mijn twitternaam, door Fresia)
Goed bezig! Je hebt toch wel gelijk om nudepics gevraagd hoop ik?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wow ik werd net genoemd op tv.
(nou ja mijn twitternaam, door Fresia)
Dat gedeelte heeft ze helaas weggelaten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Je hebt toch wel gelijk om nudepics gevraagd hoop ik?
je moet zelf de slinger ophangen!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben vrij vandaag, maar het is hier grey as fuck.
hou nog even volquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:15 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dat kankercorona wel een beetje zat
is er al een petitie om het virus af te schaffen?
ik ga waarschijnlijk een paar maanden naar Mauritiusquote:
En Muis ook. Dag carrières.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
Mo de Show is een pedo. @:maxi-mus
Einde tijdperk.
onderbroekje fatsoenerenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
Mo de Show is een pedo. @:maxi-mus
Einde tijdperk.
Nee, maar je oog is nu wel homo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb blijkbaar een dusdanig ontstoken oog dat het lijkt alsof ik er een goede tik op heb gehad kwam ik net achter.
Heb ik nu kerona?
Wat een aids.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:15 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dat kankercorona wel een beetje zat
is er al een petitie om het virus af te schaffen?
Eens. Proletengedoe.quote:
Mietjequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb blijkbaar een dusdanig ontstoken oog dat het lijkt alsof ik er een goede tik op heb gehad kwam ik net achter.
kumindamentuquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Matchday! Matchday!
Zin in
[ afbeelding ]
Ja mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |