Dan neem ik vandaag je rol over want ik zit nu lekker te kanen hier.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:40 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:ggmm dit keer wacht ik op jullie
Ik heb enorm veel trek
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan neem ik vandaag je rol over want ik zit nu lekker te kanen hier.
Broodjes, kwark, vruchten, alles.

'Dit is geil' - RamboDirkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie: Random Pics van de Dag #98 foto nr: 51.
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet heel erg random.
Ik vraag me dan altijd af wat voor een ondergoed ze draagt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Overal strengere lockdowns, in Nederland avondklok naar 22:00 zodat men ramadan naar behoren en gewoonte kan doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.
Zwaar typisch weer van onze linkse regering.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Yep, normaal zou zoiets al lang uitgelekt zijn. Maar nu kwam het 'toevallig' na het relaas van Aboutaleb.
Mooi, dan straks ook in de avond 'sporten' @fetXquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Overal strengere lockdowns, in Nederland avondklok naar 22:00 zodat men ramadan naar behoren en gewoonte kan doen
Tennis is jouw religiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi, dan straks ook in de avond 'sporten' @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |