Gedraag je nou eensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Er komt denk ik weer een COR note aan.@:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, schoot @:scrummie hier in eigen doel of niet? Lijkt me toch duidelijk
Je ziekelijke obsessie om gelijk te krijgen begint sneue vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, schoot @:scrummie hier in eigen doel of niet? Lijkt me toch duidelijk
Het is vanwege zomertijdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen de samenhang van de Ramadan en een latere avondklok.
En daarna in ESF?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:54 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje nemen in het haxball topic.
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar heb ik een ban.
Ik stuur wel een mailtje ooit.
Jij ziet altijd alles verkeerd, het blijkt dus officieel "ja" te zijn.quote:
Omdat Hamilton steeds wint zeker, racist.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moest dit even door Google halen.
Ik kijk geen F1.
Ja nou enquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
Pakketje opgehaald bij het afhaalpunt @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
Ik kijk liever naar een voetbalwedstrijd met vuvuzela's.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat Hamilton steeds wint zeker, racist.
Wat een herrie was dat zegquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een voetbalwedstrijd met vuvuzela's.
In Zuid-Afrika is het hooguit een uurtje later dan in West-Europa, Hans.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik hebben wel genoten van de nachtwedstrijden
Een boek?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
Pakketje opgehaald bij het afhaalpunt @:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerikaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika is het hooguit een uurtje later dan in West-Europa, Hans.
In 2010? Nope.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerika
Je bent in de war.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er speelde ook Afrikaanse landen tegen Aziatische landen in de nacht en volgens mij ook landen uit Z-Amerika en N-Amerika
Dit lijkt me wel een leuk boek.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk dikker dan verwacht
Laat maar even weten of het wat is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe ik, al ligt die redelijk onderop de stapel van boekjes die ik nog moet lezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat maar even weten of het wat is.
Is die vogel erin geshopt?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, op dat moment vloog er toevallig net een 6 meter grote meeuw over.quote:
6 meter, ok, die vloog dan net buiten beeld blijkbaar. Deze kwam misschien op een bakje patat af.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, op dat moment vloog er toevallig net een 6 meter grote meeuw over.
zag nog wat Feyenoord beelden van hem afgelopen zondag, hij was was wel goed hèquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik, al ligt die redelijk onderop de stapel van boekjes die ik nog moet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |