Die special van VI over Cruijff was ook wel leuk, al stonden er geen schokkende zaken in.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag nog wat Feyenoord beelden van hem afgelopen zondag, hij was was wel goed hè
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelersquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die special van VI over Cruijff was ook wel leuk, al stonden er geen schokkende zaken in.
Tenzij het een gedicht van Tong betreftquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelers
Dan zie ik toch liever de beelden van hem in een ander shirtje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof het meteen maar woorden kunnen nog zo mooi zijn maar vallen in het niet bij beelden van zulke spelers
eens maar die heb ik wel vaker gezien, z'n terugkeer in de Meer was ik bij, dat was wel kippenvelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever de beelden van hem in een ander shirtje.
De Meer was een leuk stadion.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar die heb ik wel vaker gezien, z'n terugkeer in de Meer was ik bij, dat was wel kippenvel
best wel ja maar ook weer niet bijzonder, het veld was wel goed, kon bijna tippen aan dat in de Kuipquote:
Kun je iets duidelijker zijn over welk mosterd dit dan zou moeten zijn? Kan ik aan de hand daarvan beoordelen of ik jou wel of niet kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun kroket zonder mosterd eten vertrouw ik niet in het leven, vandaar.
onlo jr. approves this message.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
Mensen die hun kroket zonder mosterd eten vertrouw ik niet in het leven, vandaar.
Ik denk dat dit heel erg afhankelijk is van of je hem wel of niet op een wit puntje eet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je iets duidelijker zijn over welk mosterd dit dan zou moeten zijn? Kan ik aan de hand daarvan beoordelen of ik jou wel of niet kan vertrouwen.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. approves this message.
Weten jullie trouwens dat @:Doublepain ook Vechain heeft gekocht?
@:Wereldgozer
Ik heb een paar weken terug eens zitten kloten met wat cryptomunten, toen ik in 2 dagen van 100 euro 300 euro had gemaakt heb ik weer uitgecasht, als mietje die ik ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met dit antwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel erg afhankelijk is van of je hem wel of niet op een wit puntje eet.
Zonder wit puntje zou ik persoonlijk een wat grovere Groningse mosterd aanraden, op een puntje ben ik weer meer voorstander van een scherpe Franse.
Maar dit is natuurlijk helemaal afhankelijk van smaak
Nouja zeg, zó laag had je me toch niet ingeschat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met dit antwoord.
Stel dat je hier mosterdsaus zou hebben genoemd... Pwoah.
dan is de top wel in zich zou je denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de cursor even over het blokkeerlijst icoontje laten zweven in afwachting van je antwoord hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zeg, zó laag had je me toch niet ingeschat.
in zich, dat kan best pijn doenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan is de top wel in zich zou je denken
lekkerste kroket is de garnalen kroket en die eet ik zonder mosterd hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de cursor even over het blokkeerlijst icoontje laten zweven in afwachting van je antwoord hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |