Bedankt voor de opbeurende woordjes nog.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar, hoor.
Het enige dat we weten is dat de lente echt, heel echt, komt!
Zou het nu dan toch? Echt? Lente?quote:Op maandag 22 maart 2021 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, inmiddels spot ik wat blauwe lucht hier. Er is hoop.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
Aaaand it's goneWaren toch weer 4 prachtige minuten zonneschijn!
Nee maar het is idd een erg lastige tijd dit. Het lenteweer laat lang op zich wachten en dan ook de oplopende cijfers i.c.m. een inktzwarte media en kabinet die natuuuuuuurlijk weer melden dat het écht nog niet goed gaat en alle maatregelen weer verlengd worden.
Wordt inderdaad moeilijker en moeilijker om niet een cynische zure zak aardappelen te worden die alles haat
[ afbeelding ]
Anderzijds weet ik van mezelf dat ik ook wel de 'gave' heb om razendsnel de andere kant op te slaan. Er hoeft maar ff een zonnig dagje te komen en wat positief nieuws en ik ben weer vrolijk. Tis nogal een borderline-manische tijd wat dat betreft haha met grote ups en downs.Herkenbaar. Kleine dingen kunnen je dag maken of breken op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bijzonder dat er meerdere tegelijk zo doorheen zitten overigens.
Ik ben blij dat het weekend weer afgelopen is, eerlijk gezegd. Doordeweeks toch meer structuur en afleiding en bovendien wat rustiger om je heen met een druk gezin.
Binnenkort voor het eerst een weekje alleen er tussenuit, even adem halen. Echt zin in eigenlijk.![]()
Wat lekker, wat ga je doen en waar?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kleine dingen kunnen je dag maken of breken op het moment.
Wel bijzonder dat er meerdere tegelijk zo doorheen zitten overigens.
Ik ben blij dat het weekend weer afgelopen is, eerlijk gezegd. Doordeweeks toch meer structuur en afleiding en bovendien wat rustiger om je heen met een druk gezin.
Binnenkort voor het eerst een weekje alleen er tussenuit, even adem halen. Echt zin in eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ik moet nog boeken en twijfel nog een beetje.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat lekker, wat ga je doen en waar?
Je woont vlakbij het strand!quote:Op maandag 22 maart 2021 13:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik moet nog boeken en twijfel nog een beetje.
Veluwe lijkt me heerlijk maar het strand trekt me ook wel.
Tips welkom!
Ik denk inderdaad dat het Veluwe gaat worden.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je woont vlakbij het strand!
Ik zou voor de Veluwe gaan.
Ik had vorig jaar ook zo een weekendje voor mezelf gepland...en toen kwam corona
Dichte hotels enzo. Geen zin in. Als ik ga, wil ik ook lekker kunnen ontbijten en dineren enzo.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het Veluwe gaat worden.![]()
Wat zonde! En toen ben je niet gegaan?
Owja.... dat is minder ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dichte hotels enzo. Geen zin in. Als ik ga, wil ik ook lekker kunnen ontbijten en dineren enzo.
Ik ga het nog wel een keer doen, hoor.
Nah, dan moet ik voor mezelf zorgen en dat zou ik dan juist graag een paar dagen niet doenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Owja.... dat is minder ja.
Ik kruip lekker in een bungalow, dan heb je dat niet!
Gewoon een park met faciliteiten uitzoeken en het ophalen/laten bezorgen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik voor mezelf zorgen en dat zou ik dan juist graag een paar dagen niet doen
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
Aaaand it's goneWaren toch weer 4 prachtige minuten zonneschijn!
Nee maar het is idd een erg lastige tijd dit. Het lenteweer laat lang op zich wachten en dan ook de oplopende cijfers i.c.m. een inktzwarte media en kabinet die natuuuuuuurlijk weer melden dat het écht nog niet goed gaat en alle maatregelen weer verlengd worden.
Wordt inderdaad moeilijker en moeilijker om niet een cynische zure zak aardappelen te worden die alles haat
[ afbeelding ]
Anderzijds weet ik van mezelf dat ik ook wel de 'gave' heb om razendsnel de andere kant op te slaan. Er hoeft maar ff een zonnig dagje te komen en wat positief nieuws en ik ben weer vrolijk. Tis nogal een borderline-manische tijd wat dat betreft haha met grote ups en downs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op m'n werk loopt van alles en nog wat mis, dus ik richt me maar op de (soms subtiele) tekens dat het lente is. Zoals deze anemoontjes:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Op de vroege ochtend! Bikkel dat je bent!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Wij maken ons weer op voor een rondje hardlopen als dochter zodadelijk naar school vertrokken is.
[ afbeelding ]
Echt? Wel... je kan niet zeggen dat ze niet volhardend zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:07 schreef Mammietje het volgende:
En terwijl er bij de buren alweer een uurtje volop gemopperd wordt (houdt het dan nooit op?!),
wens ik jullie een
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt? Wel... je kan niet zeggen dat ze niet volhardend zijn
Hier staat waarschijnlijk weer een grijze zonloze dag op het programma. Slechts de 2649e op rij, dus valt mee.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:18 schreef Tarado het volgende:
Vanavond Mark weer om te vertellen dat we over 2 weken weer 14 dagen verder zijn
[ afbeelding ]
een rondje is hoe groot?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Wij maken ons weer op voor een rondje hardlopen als dochter zodadelijk naar school vertrokken is.
[ afbeelding ]
Door de weeks, voor het werk, een kleintje van 5 km. In het weekend opbouwend naar 10 weer. In december, net voor Kerst liepen we de Dam tot Dam, de 10 mijl dus. Door Kerst, weer en ziekte is dat weer wat ingezakt en zijn we weer aan het opbouwen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
Zoveelste grijze nikszeggende dag. Ugh. Ik heb ook echt gewoon nul motivatie meer voor dingen merk ik...
quote:Op maandag 22 maart 2021 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
Haaaa en weer een grijze, zonloze energieloze dag die op het programma staat. Heerlijk. Krijg er geen genoeg van.
Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
Hier staat waarschijnlijk weer een grijze zonloze dag op het programma. Slechts de 2649e op rij, dus valt mee.
Zo, da's wel veel. Lekker bezig. Wel herkenbaar, je hebt geen zin maar als je eenmaal bezig bent doe je het dan toch. Alleen dat heb ik vooral in de sportschool, niet zozeer thuis.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
en ik heb gister 250 incline push-ups gedaan, 240 squats met een 16KG kettlebell en 200 sit ups, terwijl ik daar echt helemaal geen zin in hadDus ik kan mezelf nog net wel genoeg pushen blijkbaar
Goed bezig beiden. Ik heb gisteren en zondag ook weer eens wat actiefs gedaan. Zondag drie kleine HIIT-circuitjes uitgeprobeerd, wat krachttraining, gisteren lunchwandeling (da's al heel wat) en krachttraining.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie een wattenstaaf jou kant opkomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
Verdomme, ik ben een beetje verkouden en nu mag ik niet naar het werk.
Tot nu toe ben ik nog niet getest.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie een wattenstaaf jou kant opkomen.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:00 schreef Salina het volgende:
Gister hier ook een grijze dag. Tien minuten zon gezien. Vandaag ook helemaal grijs. Ik dacht dat het lekker weer zou worden.
Ik wil niet lullig doen.... maar misschien wonen jullie verkeerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
Haha ja het is godverdomme al honderdmiljoen jaar grijs hier. Vandaag ook weer de zo-veelste dag met egaal grijze deken. Ik ben er ZO klaar mee, tyf op.
[ afbeelding ]
Voor alles moet een eerste keer zijn toch?!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik nog niet getest.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:27 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een spiertje verrekt in mijn schouderblad.![]()
Iemand tips?
Behalve dan stil blijven zitten en niet bewegen?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn toch?!
Dus bij jou geen zon en 13 graden nou?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
Haha ja het is godverdomme al honderdmiljoen jaar grijs hier. Vandaag ook weer de zo-veelste dag met egaal grijze deken. Ik ben er ZO klaar mee, tyf op.
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan? Waren al je pakjes gearriveerd? Zwaar zeker..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:27 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb een spiertje verrekt in mijn schouderblad.![]()
Iemand tips?
Behalve dan stil blijven zitten en niet bewegen?![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dus bij jou geen zon en 13 graden nou?
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Waren al je pakjes gearriveerd? Zwaar zeker..
Geen tips, beetje masseren of zo?
[ afbeelding ]
Jij ook goed bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:00 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie een patroon.![]()
[ afbeelding ]
Gister hier ook een grijze dag. Tien minuten zon gezien. Vandaag ook helemaal grijs. Ik dacht dat het lekker weer zou worden.
[..]
Zo, da's wel veel. Lekker bezig. Wel herkenbaar, je hebt geen zin maar als je eenmaal bezig bent doe je het dan toch. Alleen dat heb ik vooral in de sportschool, niet zozeer thuis.
[..]
Goed bezig beiden. Ik heb gisteren en zondag ook weer eens wat actiefs gedaan. Zondag drie kleine HIIT-circuitjes uitgeprobeerd, wat krachttraining, gisteren lunchwandeling (da's al heel wat) en krachttraining.
Toch weer proberen er in te houden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kan er zelf niet zo lekker bij....
quote:
Dat is vrijwel continue zoquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sfeer in het algemene topic at the moment
[ afbeelding ]
Kan nog wat worden tijdens een meet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is vrijwel continue zoEmoties staan op scherp daar. Ben benieuwd wie er allemaal levend het slagveld weten te verlaten na de crisis.
[ afbeelding ]
In het hoofdtopic? Zijn die er nog? Zullen er niet veel meer zijn denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het soms wel echt een slagveld. Ik ben blij dat er nog mensen rondlopen die kunnen verschillen van mening zonder naar en zuur te doen.
Oh ja dat is vervelend met je haar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
En wie gaat mijn haar dan weer uit de mixer halen?![]()
![]()
Misschien kan ik tegen het kozijn aan gaan staan schuren....
Ik vind dat het topic zelf ook echt verzuurd is hierdoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het soms wel echt een slagveld. Ik ben blij dat er nog mensen rondlopen die kunnen verschillen van mening zonder naar en zuur te doen.
Ik haal ook met enige regelmaat een te sarcastische sneer weg, hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:15 schreef Salina het volgende:
[..]
In het hoofdtopic? Zijn die er nog? Zullen er niet veel meer zijn denk ik.![]()
Het is inderdaad weer lekker raak het laatste uurtje zie ik. Net even snel bijgelezen. Ligt het aan mij of is het weer veel drukker geworden laatste dagen? Anyway, ik lees alleen nog mee en deel wat likes uit. Voor de rest hou ik me toch vooral erg in...kan alleen maar beter zijn voor iedereen in mijn huidige "staat".![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kan nog wat worden tijdens een meet.![]()
Ik neem popcorn mee.![]()
Doe es niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:15 schreef Salina het volgende:
[..]
In het hoofdtopic? Zijn die er nog? Zullen er niet veel meer zijn denk ik.![]()
Het is inderdaad weer lekker raak het laatste uurtje zie ik. Net even snel bijgelezen. Ligt het aan mij of is het weer veel drukker geworden laatste dagen? Anyway, ik lees alleen nog mee en deel wat likes uit. Voor de rest hou ik me toch vooral erg in...kan alleen maar beter zijn voor iedereen in mijn huidige "staat".![]()
[ afbeelding ]
Die gifjes en offtopic maken het echt niet beter. Luchtigheid is er nauwelijks, omdat mensen er veel te emotioneel in zitten én niet erg verdraagzaam zijn. Het gaat vaak alleen maar hard tegen hard.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind dat het topic zelf ook echt verzuurd is hierdoor.
Niet doorheen te komen soms.
Wel leuk, die maatregelen die jullie treffen (zoals geen gifjes, niet offtopic) maar alle luchtigheid is daarmee ook verdwenen en niet te doen voor mensen die het virus/de maatregelen/whatever nog wel enigszins serieus nemen. Met het gevolg dat deze mensen dus ook grotendeels verdwenen zijn en het nog erger is geworden.
Ik kom er nog om info eruit te halen maar dat is steeds schaarser en moeilijker te vinden omdat bijna alles over onderbuikgevoelens of mogelijk aanstaande () gebeurtenissen gaat.
Hmmm.... ja, ik ken er één.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja dat is vervelend met je haar.
Misschien heeft er iemand geiten in de buurt? Of Alpaca's?
[ afbeelding ]
Dat mag je zeggen ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die gifjes en offtopic maken het echt niet beter. Luchtigheid is er nauwelijks, omdat mensen er veel te emotioneel in zitten én niet erg verdraagzaam zijn. Het gaat vaak alleen maar hard tegen hard.
En aan beide kanten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen ja.
Er zijn er een aantal die chronisch verzuurd zijn volgens mij. Komt werkelijk nooit iets positiefs of domweg op normale toon uit.
Zelfs ik doe dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik haal ook met enige regelmaat een te sarcastische sneer weg, hoor
Prettig!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis maar ik moet zeggen dat dit wel heeeeel soepel ging:
Kreeg net de uitnodiging via de post
Ik belde gelijk voor een afspraak, geen wachttijd.
ik word morgenochtend al gevaccineerd op 15 minuutjes rijden !
en 9 juni de 2de AZ natuurlijk![]()
waarschijnlijk weigeren heel veel mensen het AZ vaccin.
Maar waarom jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis maar ik moet zeggen dat dit wel heeeeel soepel ging:
O, top! Fijn, Predje!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Nee!quote:
Wat fijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Het zou je verbazen hoe vaak ik goede bedoelingen heb.quote:
Gek, ik word nooit voor vrouw aangezien..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.![]()
Nou ja, ze waren even je naam vergeten.![]()
Raptorix werd al een vrouw aangepraat!
beterquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.![]()
Nou ja, ze waren even je naam vergeten.![]()
Raptorix werd al een vrouw aangepraat!
Of ze durven het niet te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gek, ik word nooit voor vrouw aangezien..
Zeker!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beter![]()
ik ben er helemaal weg idd
na die verlenging van de maatregelen zal het er vast nog steeds heel gezellig zijn
een hoop frustatie, wappies en vijandigheid.....nee dat mis ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Heel gezellig, je mist echt wat!![]()
Joh....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een hoop frustatie, wappies en vijandigheid.....nee dat mis ik niet
na 1 dag was er al 1 over de schutting gevlogen en zat ergens in een voortuin te scharrelen, gelukkig was ik er snel bij en heb ik ze daarna gelijk gekortwiekt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Joh....![]()
![]()
Ow... over wappies....
Die cochinkipjes hebben 1 nadeel. Ze worden nogal gauw broeds.![]()
Ik heb op het moment een score van 3 op 3.![]()
Het is saai in mijn kippenhok.
Nee!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
na 1 dag was er al 1 over de schutting gevlogen en zat ergens in een voortuin te scharrelen, gelukkig was ik er snel bij en heb ik ze daarna gelijk gekortwiekt.
ze komen altijd naar ons toe, en zitten heel veel voor ons raam, ze zijn echt zo afhankelijk
1.80, maar via via via.......quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
Dan hebben jullie vast geen hoge schutting!![]()
Die van mij heb ik nog niet boven de meter uit zien vliegen.![]()
Lief zijn ze he?![]()
Mijn dinnetjes...
Ja, via via lukt wel ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1.80, maar via via via.......
nu vliegen ze nog geen 50cm hoog meer met 1 gekortwiekte vleugel ( zie je niks van )
Je weet wat ze zeggen over goede bedoelingen, he?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe vaak ik goede bedoelingen heb.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over goede bedoelingen, he?
Ik zwaai even naar je, ik ben nu heeel dicht in de buurtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, via via lukt wel ja!![]()
![]()
Handig kipje!![]()
Heb het nog nooit gedaan, dat kortwieken.
Zwaait ff driftig terug!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar je, ik ben nu heeel dicht in de buurt
Oh, dat is ook wel heel vroeg in het jaar! Gooi je ze er wel elke ochtend af? Doe ik wel altijd. Maar dan kan het nog zomaar een paar weken duren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Joh....![]()
![]()
Ow... over wappies....
Die cochinkipjes hebben 1 nadeel. Ze worden nogal gauw broeds.![]()
Ik heb op het moment een score van 3 op 3.![]()
Het is saai in mijn kippenhok.
Ik trek ze 2 keer per dag uit het hok om te eten, maar ze sjokken net zo hard terug daarna!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel heel vroeg in het jaar! Gooi je ze er wel elke ochtend af? Doe ik wel altijd. Maar dan kan het nog zomaar een paar weken duren.
Ze zullen wel heet worden van het zonnetje denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn alpaca's ineens helemaal hot of zo?
Ach ze zijn ook wel grappig.
[ afbeelding ]
De zon schijnt idd deze ochtend. Godmiljaar, ik wist niet dat het nog kon! En dan ben ik nog vrij ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:19 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen!![]()
En speciaal voor @:Salina en @:dick_laurent
[ afbeelding ]
Ik heb dus sinds kort van die noise cancelling Bluetooth Earbuds van Sony. Wat een genot is dat zeg. Gewoon idd in het tuintje zitten met je muziekje op. Genot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:53 schreef Salina het volgende:
Ja hoi.![]()
Zit hier te relaxen in het zonnetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tuinstoel, maar nu met de luie stoel precies voor de deuropening (zit nog binnen, dus lekker warm en windloos) met de laptop zon te vatten. Straks met luie stoel en al naar buiten, even proppen door de deur, past net.![]()
Tevens met koptelefoon muziek te luisteren, want er wordt flink geboord bij mij ergens in de flat, gisteren ook al, ontzettend storend maar met een goede grote koptelefoon en muziek hard hoor je nog amper iets. En ik laat dat vandaag de pret niet drukken.
Verder vandaag even rustig aan doen, gisteren en eergisteren kei- en keihard gewerkt, overuren gemaakt, minder (goed) geslapen, ben wel toe aan een beetje rust.![]()
Tevens lekker chille muziek aan het luisteren. Moet ik vaker doen.
[..]
Ze zullen wel heet worden van het zonnetje denk ik.
[ afbeelding ]
Ja, ik moet ook zo'n noise cancelling ding kopen ooit. Nog beter. Met muziek hoor je het geboor niet meer maar als ik naar gepraat luister (bv presentatie of Teams) hoor je het nog wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb dus sinds kort van die noise cancelling Bluetooth Earbuds van Sony. Wat een genot is dat zeg. Gewoon idd in het tuintje zitten met je muziekje op. Genot.
Mag ik je tevens dit nummer aanbevelen:
Perfecte chills voor een zonnig weertje.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:53 schreef Salina het volgende:
Ja hoi.![]()
Zit hier te relaxen in het zonnetje.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De zon schijnt idd deze ochtend. Godmiljaar, ik wist niet dat het nog kon! En dan ben ik nog vrij ook
Ik werk 32u en woensdag is mijn standaard vrije dagquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook zo'n noise cancelling ding kopen ooit. Nog beter. Met muziek hoor je het geboor niet meer maar als ik naar gepraat luister (bv presentatie of Teams) hoor je het nog wel.
Lekker, vrij dagje. Moet ik ook eens doen. Voordat ik weer met 50 dagen ofzo het nieuwe jaar inga.
Nou weet je van gekkigheid zeker niet wat je moet gaan doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De zon schijnt idd deze ochtend. Godmiljaar, ik wist niet dat het nog kon! En dan ben ik nog vrij ook
Topless in de zon zitten natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou weet je van gekkigheid zeker niet wat je moet gaan doen.
En selfies maken voor de wetenschap!quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Topless in de zon zitten natuurlijk
Wat lijkt hier het meest op. Jij of je tuin?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Topless in de zon zitten natuurlijk
gaat me voor deze zomer niet meer lukken, tuin ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat lijkt hier het meest op. Jij of je tuin?![]()
[ afbeelding ]
Mijn tuin zeker nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat lijkt hier het meest op. Jij of je tuin?![]()
[ afbeelding ]
je mag je wel ff scheren voordat je zon foto maakt hahahahaquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn tuin zeker niet
En verder. Ik heb al een hele poos geen upper body selfie gemaaktBen momenteel niet in topvorm... maar denk dat het vast slechter zou kunnen
Oh dat wil ik niet eens doen, dat is echt een one-way ticket to depressionville. Mijn leven is nu zo tyfus saai, daar hoef ik geen oude herinneringen voor op te halen om me dat te realiseren....quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:09 schreef asco het volgende:
Op mijn telefoon heb ik de functie "beleef deze dag opnieuw" aanstaan.
Er passeren dan foto's de revue van precies een x-aantal jaren geleden.
Als je denkt dat jouw leven saai is, dan ken je het mijne nog niet. Ik zie echt amper iemand.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh dat wil ik niet eens doen, dat is echt een one-way ticket to depressionville. Mijn leven is nu zo tyfus saai, daar hoef ik geen oude herinneringen voor op te halen om me dat te realiseren....
Ik had laatst wel dat ik op google photos van die story-photos zag van exact een jaar geleden. En dat was een foto die ik met de lap'top op schoot had gemaakt "thuiswerkend" in de zon eind maart 2020.
Dan besef je je dus even nogmaals dat je letterlijk al een jaar thuis zit te werken. Bi-zar.
Dat van je sportschool is wel heul chill. Ik heb geen sportschool abbo, ben echt een thuis-sporter en dat was ik al geruime tijd pre-covid. Ik vind alleen workouts doen juist het meest prettig, hoe stom het ook klinkt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Als je denkt dat jouw leven saai is, dan ken je het mijne nog niet. Ik zie echt amper iemand.![]()
Ik heb wel vanmorgen een mug doodgemaakt in de badkamer, die me al dagen dwars zat. En net bericht gelezen dat mijn sportschool een hele grote tent aan het bouwen is en vanaf volgende week maandag buitenlessen gaat organiseren (je kon wel al individueel een fixed programmatje afwerken, daar komen nu 8 "groeps"lessen bij). In tweetallen denk ik dan. Ofzo. Geen idee hoe dat werkt. Boeiend.
Nu vanmorgen problemen met inloggen op het werk. Zoals al mijn collega's. Kan een duur dagje worden (heb er zo ongeveer 20-25.000). Geen idee hoe ik de dag dan door kom.
Ik heb ook thuisapparatuur gekocht (nouja, barbell en dumbells, had al een medicine ball en elastieken, dus geen echt grote apparaten) maar vind sporten op sportschool fijner. Op een of andere manier kan ik me daar meer motiveren. Als ik er ben, ben ik toch vaker geneigd wat langer door te gaan, een extra setje te doen, nog een oefeningetje extra, etc. Thuis heb ik dat niet, op eoa manier geen discipline voor thuis. En ik raak gemotiveerd door anderen te zien sporten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat van je sportschool is wel heul chill. Ik heb geen sportschool abbo, ben echt een thuis-sporter en dat was ik al geruime tijd pre-covid. Ik vind alleen workouts doen juist het meest prettig, hoe stom het ook klinkt.
Dus in dat opzicht heeft de pandemie daar niets in doen veranderen voor mij haha.
Het weinig tot geen mensen zien, ja ditto. Behalve mijn vrouw uiteraard. Maar verder zijn hier bezoekjes aan vrienden en familie ook een zeldzaamheid. Toevallig afgelopen weekend weer eens de schoonouders gezien dus dat was wel effe gezellig.
Ik kan inderdaad niet wachten om weer eens de grens over te mogen steken. Geloof dat ik in mijn volwassen bestaan nog nooit zo'n lange aaneengesloten periode in NL ben gebleven
na de zomer weer........quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik heb ook thuisapparatuur gekocht (nouja, barbell en dumbells, had al een medicine ball en elastieken, dus geen echt grote apparaten) maar vind sporten op sportschool fijner. Op een of andere manier kan ik me daar meer motiveren. Als ik er ben, ben ik toch vaker geneigd wat langer door te gaan, een extra setje te doen, nog een oefeningetje extra, etc. Thuis heb ik dat niet, op eoa manier geen discipline voor thuis. En ik raak gemotiveerd door anderen te zien sporten.
Plus zo nu en dan even een praatje (heb wel altijd muziek op en wil niet afgeleid worden, maar zo soms even kort kletspraatje tussendoor kan wel eens, niet te vaak).
En natuurlijk de vrouwen in mooie yogabroeken.![]()
![]()
Ik wil ook weer naar het buitenland.
Ik had al niet zo'n rijk sociaal leven maar had daar wel vrede mee. Ben wel een einzelgänger. Kan me prima alleen vermaken met sport, series, films.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat lijkt me wel heel moeilijk als je geen of bijna geen mensen ziet. Bij mij gaat het meeste eigenlijk wel gewoon door. Ik ga naar klanten, klanten komen hier, op stal zie ik mensen en na het rijden in de kantine, in het weekend altijd wel wat vrienden of familie. Maar dan nog mis ik heel erg vooral het naar concerten gaan, uit eten en drinken, en naar het buitenland gaan. En ook al doe ik nog veel, toch is het omdat je geen extra of bijzondere dingen doet vaak een beetje:
[ afbeelding ]
Ja fuck dat hoor. Deze zomer ga ik echt wel ergens heen.... Berlijn ofzo voor twee weekjes.quote:
Beste uitvinding ooit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Salina het volgende:
[..]
En natuurlijk de vrouwen in mooie yogabroeken.![]()
![]()
Ik zal niet klagen maar het mag best wat groter.quote:
Dito. Baal nog steeds dat ik afgelopen jaar niet ben weg geweest. Toen ik eindelijk iets had geboekt werd het de dag erna meteen geannuleerd wegens code rood.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja fuck dat hoor. Deze zomer ga ik echt wel ergens heen.... Berlijn ofzo voor twee weekjes.![]()
Dan roer ik wel ff met een stok door mijn neus van tevoren als ik de grens over ga als dat écht moet. Maar no way dat ik mijn hele zomer hier in de achtertuin ga doorbrengen
Ok allereerst. Die gifjes: wat doe je me aanquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen zien sporten. Daar raak ik nou weer van gemotiveerd.
[..]
Dito. Baal nog steeds dat ik afgelopen jaar niet ben weg geweest. Toen ik eindelijk iets had geboekt werd het de dag erna meteen geannuleerd wegens code rood.![]()
![]()
Da's wel een nadeel van alleenstaanden denk ik, je gaat niet snel even zelf op vakantie, of in ieder geval in je eentje met de auto naar de camping o.i.d.
Ik ben toch iets meer afhankelijk van georganiseerd aanbod (als ik op groepsreis wil iig). En in mijn eentje gaan heb ik nog nooit gedaan.
Nou ja, ik had dus het plan om afgelopen september in mijn eentje weg te gaan. Had eindelijk toch maar iets alleen geboekt omdat er voor de rest qua groepsreizen niets mogelijk was en een goede vriend niet op vakantie wilde. Dag later code rood. Als ik nou eerder had beslist om alleen weg te gaan had het afgelopen zomer al gekund.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok allereerst. Die gifjes: wat doe je me aan![]()
![]()
Ten tweede, je moet juist eens in je eentje op vakantie gaan. Naja, ik zou zeggen begin met een lang weekend, niet meteen twee weken misschien. Maar zelfs ik deed dat af en toe al pre-covid (en ben al bijna 11 jaar in een relatie).
Maar het is echt enorm interessant om alleen gewoon een vliegtuig in te stappen en dan X kilometer verderop uit te stappen, waar niemand je kent, je geen enkel contact hebt en zelf mag gaan bepalen wat je de komende 3 dagen gaat doen.
Dan moet je de nieuwe fitnessreeks van Yolanthe volgen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zal niet klagen maar het mag best wat groter.
Ik doe dat wel. Is heerlijk hoor, en helemaal niet gek. Ik ben in september een weekje naar Sicilië geweest, heerlijk gehad. Dit jaar wil ik wel wat langer naar Italië, maar dan weer met de auto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen zien sporten. Daar raak ik nou weer van gemotiveerd.
[..]
Dito. Baal nog steeds dat ik afgelopen jaar niet ben weg geweest. Toen ik eindelijk iets had geboekt werd het de dag erna meteen geannuleerd wegens code rood.![]()
![]()
Da's wel een nadeel van alleenstaanden denk ik, je gaat niet snel even zelf op vakantie, of in ieder geval in je eentje met de auto naar de camping o.i.d.
Ik ben toch iets meer afhankelijk van georganiseerd aanbod (als ik op groepsreis wil iig). En in mijn eentje gaan heb ik nog nooit gedaan.
Die maakt van een gehaktstaaf zo een pannenkoek.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwe fitnessreeks van Yolanthe volgen!
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Die maakt van een gehaktstaaf zo een pannenkoek.
Die vogel die staat te gluren.quote:
Een dansje misschien?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:22 schreef Salina het volgende:
Koffie en zon. What more does one need in the morning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goedemorgen, ditquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:22 schreef Salina het volgende:
Koffie en zon. What more does one need in the morning.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansje zo vlak voor het weekend is altijd goed!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:37 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen allen!
[..]
Een dansje misschien?![]()
Lekker, beetje vroeg voor nog maar misschien kom ik zo de workshop beter door.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet niet of ik daar vrolijk van wordt hoor! Heb je niks anders?
Bron?quote:
Om 1 uur snachts nog koffie gaan drinkenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe is het hier? Ik heb net een 5 gangen diner achter de rug. Nu komt de koffie met grappa.
Lekker decadent.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe is het hier? Ik heb net een 5 gangen diner achter de rug. Nu komt de koffie met grappa.
Lekker! Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op zondag 28 maart 2021 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben heel benieuwd welk spel en hoe die beviel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
Nice! Ik kijk de wedstrijd half mee op mn telefoon want vrouwlief heeft een of andere Netflix serie aan staan.
Later vanavond gaat de Playstation VR aan want heb een gratis game gedownload waar ik wel benieuwd naar ben
Ohja en we hadden net burgers laten bezorgen en die waren damn good.
[ afbeelding ]
Zo.... toe maar!quote:Op zondag 28 maart 2021 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Playstation VR? Of PC?quote:Op zondag 28 maart 2021 12:00 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ben heel benieuwd welk spel en hoe die beviel.![]()
Hier ook een VR maar leuke spellen zijn best lastig te vinden.
[..]
Playstation VR.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Playstation VR? Of PC?
Ik heb iig de Playstation VR en de game heet "Moss". Heel vet, je bent in een soort bos/middeleeuwse omgeving en je speelt een schatttig muisje met een klein zwaardje die zichzelf door puzzels en vijanden heen moet werken.Aanrader!
Dat maakt hem nog leuker!quote:Op zondag 28 maart 2021 12:13 schreef dick_laurent het volgende:
Hij is dus momenteel gratis, extra leuk. En als je dan toch bezig bent, de game Astrobot rescue mission staat ook bij die gratis downloads momenteel op de Playstation store en die is ook geweldig leuk!
Haha ik vind VR games geweldigquote:Op zondag 28 maart 2021 12:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog leuker!![]()
Astrobot kenden ze hier al, ja.![]()
Wel een vermakelijk idee dat jij met zo'n helm op staat te maaien achter zo'n beeldscherm overigens.![]()
Just saying.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2021 12:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ik vind VR games geweldig
Ik ben ook heulemaal los gegaan op de Resident Evil VR (horror game). Vrouwlief durfde het niet te spelen haha maar ik ging er echt goed op. Denk ook oprecht dat ik een zombie apocalypse wel zou kunnen rocken. Beetje zombies afknallen, bring it on!
Ja was heerlijk! Bij vrienden, bezorgd door een restaurant en dan met een gebruiksaanwijzing hoe je het moet maken. Pastrami, pastinaaksoepje, eend, lam en een lekker nagerecht. Leuk om te doen en lekker om te eten.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker! Wat heb je allemaal gegeten?
Koffie en grappa klinkt ook goed, al zou ik zelf eerder voor een amaretto bij de koffie gaan. Of bij het (zoete) nagerecht.
Komende dagen lekker zonnig en warm Dick!![]()
Althans hier in het zuiden.
Lekker lekker.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja was heerlijk! Bij vrienden, bezorgd door een restaurant en dan met een gebruiksaanwijzing hoe je het moet maken. Pastrami, pastinaaksoepje, eend, lam en een lekker nagerecht. Leuk om te doen en lekker om te eten.
Nu een beetje duf, maar rustig dagje. Straks MotoGP en F1 kijken. Het seizoen is weer begonnen!
Ah, die spelen ook een VR game zeker?quote:Op zondag 28 maart 2021 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was net even in het main topic
[ afbeelding ]
Virtual Reality.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker lekker.![]()
Ook heerlijk een dagje sport kijken dus. Ik ben niet zo van de gemotoriseerde sport maar vanavond weer basketbal op het programma (groot toernooi, duurt tm volgend weekend).
Binnenkort weer de voorjaarsklassiekers (wielrennen).![]()
![]()
Wat zijn VR games?
Ik heb hier nog een PS2 met veel sportspellen (voetbal, F1, basketbal, tennis, ijshockey). Amper gespeeld laatste jaren. Als het nog heeeeel lang duurt die lockdown, dan is dat nog een optie.
RE7 was de reden voor mij om dat ding te kopen.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ik vind VR games geweldig
Ik ben ook heulemaal los gegaan op de Resident Evil VR (horror game). Vrouwlief durfde het niet te spelen haha maar ik ging er echt goed op. Denk ook oprecht dat ik een zombie apocalypse wel zou kunnen rocken. Beetje zombies afknallen, bring it on!
Yup, VR porn is een mooie uitvinding.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn lief een week of drie geleden verrast met een Occulus Quest 2 en sindsdien heb ik geen kind aan hem
Zolang ik niks tekort kom, maakt het me niets uitquote:Op zondag 28 maart 2021 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, VR porn is een mooie uitvinding.
Wat kunnen ze toch schattig zijn he, die mannen!quote:Op zondag 28 maart 2021 14:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn lief een week of drie geleden verrast met een Occulus Quest 2 en sindsdien heb ik geen kind aan hem
Zeker! En zo lekker rustigquote:Op zondag 28 maart 2021 15:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze toch schattig zijn he, die mannen!![]()
Ik had laatst Arma3 geinstaleerd, stond er, je hebt 500 nogwat uren gespeeld, maar in het ect is het 2000 uur ofzo, met wat accounts wijzigingen.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben ook een VR-bril, maar ik ben er niet door gegrepen. Sowieso houd ik meer van strategische spellen en dan zit de lol in andere zaken.
Ik kom ook niet meer in de verleiding om aan nieuwe first person shooters te beginnen. Het zou te veel tijd kosten om er (weer) goed in te worden.
Maar ik snap de lol wel die anderen eraan beleven!
Potdomme.... geeneens roze olifanten?!quote:Op maandag 29 maart 2021 01:11 schreef raptorix het volgende:
Godverdomme ik gebruik nu 3 dagen Citalopram en men had beloofd dat de bijwerkingen veel heftiger zouden zijn, allerlei beloftes dat je geen auto zou meer kunnen besturen enzo, is die bijsluiter geschreven door Jaap van Dissel himself ofzo
Naja, ik heb mijn specialist afsgesproken dat ik het 3 maanden ga proberen, het zou mijn mood swings wat in de hand moeten houdenquote:Op maandag 29 maart 2021 01:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Potdomme.... geeneens roze olifanten?!![]()
Wat is dat voor shitspul?
Ik ken dit middel niet maar meestal werkt dit soort medicatie pas na 2 weken optimaal. Dus er is nog hoop op ernstige bijwerkingen he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 01:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naja, ik heb mijn specialist afsgesproken dat ik het 3 maanden ga proberen, het zou mijn mood swings wat in de hand moeten houden![]()
Grijze muis zijn
Ik heb by far de meeste uren zitten in Civilization VI.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben ook een VR-bril, maar ik ben er niet door gegrepen. Sowieso houd ik meer van strategische spellen en dan zit de lol in andere zaken.
Jaah.... zon!quote:Op maandag 29 maart 2021 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Joehoe! Ook al een ochtend werken er op zitten, maar wel zin in deze lenteweek! Woensdag 23 graden!
Verder nooit last van het verzetten van de klok. Alleen letterlijk, voor je al die klokken in huis gehad hebt. Nu mijn horloges nog (heb er een beetje veel, rare tik van mij).
[ afbeelding ]
22-23 graden zelfs?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:12 schreef Salina het volgende:
Heerlijk. Vandaag 19 graden hier. Morgen en overmorgen 22-23. Iedereen lekker van de zon genieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd om eens wat uurtjes vrij te nemen als het lukt morgen of overmorgen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
22-23 graden zelfs?![]()
Ik woon verkeerd.![]()
Lekker zonder verplichtingen genieten! Je hebt gelijk!
Ja, wrijf het nog maar ff in!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hier staat voor woensdag al 24 genoemd zelfs...
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, wrijf het nog maar ff in!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een week vakantie in het vooruitzicht, wie doet me wat?![]()
Yep, het is de Veluwe geworden.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...quote:Op maandag 29 maart 2021 12:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, het is de Veluwe geworden.![]()
Eerst weekend met gezin en midweek voor mezelf.![]()
Dat méén je niet?!![]()
![]()
Ik wist al dat daar hele gezellige types zaten, maar dit gaat wel ver zeg!
Pas maar op met Urk dan he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat woord durf ik niet eens in mijn mond te nemen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...
Ik heb een groot deel van mijn leven gespendeerd aan Civ.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb by far de meeste uren zitten in Civilization VI.
Ik zeg: elke dag minimaal één grapje over Oss. Dat soort intolerantie moet je in de kiem smoren.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zeg: elke dag minimaal één grapje over Oss. Dat soort intolerantie moet je in de kiem smoren.
Precies, gewoon elke dag dezelfde grap maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Wel een uitdaging. Meerdere grappen over Oss. Zo grappig is dat durp ook weer niet.
Hoewel het natuurlijk wel scheelt dat ze herhaling in dat topic gewend zijn.![]()
Mannen en robots..... dat is een dingetje.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben vandaag alleen met mijn robots. Dit is het paradijs.
Ze betalen me er zelfs voor.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mannen en robots..... dat is een dingetje.
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!quote:
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!![]()
Ninja-edit: Bij de meeste hobby's dan.
Verdomme wat een losers.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?
Nah.... schoot me iets anders in gedachten!quote:Op maandag 29 maart 2021 14:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maak er ff een foto van voor @:Mammietje
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?
Wie of wat?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
Ik moet zo'n paarse hebben.... Wie is er paars?![]()
Teleurstellend Dickje....quote:Op maandag 29 maart 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Teleurstellend Dickje....![]()
Ook niet voor de januari-maand?![]()
Weet er nog wel een paar die ik er op wil zien.![]()
Gat in de markt volgens mij. @:bloodymary1 wil er ook één.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!
Ik hoor wel of ik op de kalender mag of niet
Prieeltjes zijn de shit in 2021quote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt potdomme of je onder mijn prieel zit!![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prieeltjes zijn de shit in 2021
Ik sta niet op de cover bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als je nog keuze wil hebben in de maand, moet je tempo maken he?
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik sta niet op de cover bedoel je?
Ik kan je slechts een robotpuppy aanbieden met roos in z'n haar.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!![]()
Of een puppy in je armen, dat mag ook![]()
Teleurstellend.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik kan je slechts een robotpuppy aanbieden met roos in z'n haar.
Lasrobots? Panasonic?quote:Op maandag 29 maart 2021 13:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben vandaag alleen met mijn robots. Dit is het paradijs.
Je kunt het niet lezen, want ik werd afgestraft via DM. Maar het was een grapje in de trant van "oh kom jij uit Oss (nadat hij daar iets over had gezegd), dan wordt me veel duidelijk".quote:Op maandag 29 maart 2021 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!![]()
![]()
Ik vind dat heul veul mensen zulke lange tenen hebben in dat topic. En continue gelijk willen hebben, elkaars standpunten niet (willen) begrijpen of respecteren, etcetera etcetera. Blij dat ik daar amper nog meepost. Niets voor mij.
Oh, het gaat over Oss lees ik nu. Daar maak je geen grappen over hé.![]()
Grapje.
Mijn familie van stiefvaders kant komt daar vandaan. Ontzettend saai kutdorp is het. Máár wel het dorp waar The Gathering, een van de beste Nederlandse bands ooit, vandaan komt.![]()
Live gezien, ik was er bij in 1996.![]()
Anneke.![]()
Ja, ik wil er ook een! Wat is een paarse? Of is dat weer een benaming voor iets waarvan ik niet weet wat het is en dat dan daaruit blijkt dat ik in the middle of nowhere woon?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Teleurstellend Dickje....![]()
Ook niet voor de januari-maand?![]()
Weet er nog wel een paar die ik er op wil zien.![]()
Gat in de markt volgens mij. @:bloodymary1 wil er ook één.
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- knip, en weer weg-
Of een puppy tussen zijn tanden, dat is ook stoer. Zo bij het nekvelletje, niet dat het zeer doet of zo.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!![]()
Of een puppy in je armen, dat mag ook![]()
Zoals er hier 'blauwen' rondlopen, lopen er ook 'paarse' rond. Die zijn voor de PR heb ik me laten vertellen!quote:Op maandag 29 maart 2021 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook een! Wat is een paarse? Of is dat weer een benaming voor iets waarvan ik niet weet wat het is en dat dan daaruit blijkt dat ik in the middle of nowhere woon?
Owja.... l*llig..... Ik was zo enthousiast!quote:Op maandag 29 maart 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?![]()
Maar je mag er best op hoor.
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of een puppy tussen zijn tanden, dat is ook stoer. Zo bij het nekvelletje, niet dat het zeer doet of zo.
Ah die! Ik dacht even wat anders. Laat maar..niet verder vragen..quote:Op maandag 29 maart 2021 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zoals er hier 'blauwen' rondlopen, lopen er ook 'paarse' rond. Die zijn voor de PR heb ik me laten vertellen!
Haha weet ik. (had ik als blauwe ook stiekem kunnen fixen natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?![]()
Maar je mag er best op hoor.
In het hoofdtopic toch? Ik heb net een uur bijgelezen maar kon niets over Oss vinden. Is het verwijderd, dat grapje van jou?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je kunt het niet lezen, want ik werd afgestraft via DM. Maar het was een grapje in de trant van "oh kom jij uit Oss (nadat hij daar iets over had gezegd), dan wordt me veel duidelijk".
The gathering is lekker! En Anneke ook natuurlijk. Al is ze de laatst tijd wel een beetje soft aan het worden.
Wait, whut? Heb jij een foto van jezelf laten zien?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- knip, en weer weg-
Yep, hij mag erop!quote:Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef Salina het volgende:
Wait, whut? Heb jij een foto van jezelf laten zien?![]()
![]()
En mag je op de kalender nu?
Wat?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoewel ik een goed excuus heb, ben ik met 80 kilo zwaarder dan ooit dus ik sla over.
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoewel ik een goed excuus heb, ben ik met 80 kilo zwaarder dan ooit dus ik sla over.
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"
I was like
[ afbeelding ]
Zou het een dwerg zijn?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?
En verder eens met Mammietje. We willen juist geen modellenkalender Maar een Fok!Coronatijdkalender.
Wilde ik net een foto plaatsen om te laten zien dat dwergen ook heel sexy konden zijn, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Er is maar 1 soort die dit nog kan redden.
[ afbeelding ]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wilde ik net een foto plaatsen om te laten zien dat dwergen ook heel sexy konden zijn, maar je hebt gelijk.
Alpaca's zijn beter.![]()
[ afbeelding ]
Annekequote:Op maandag 29 maart 2021 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!![]()
![]()
Ik vind dat heul veul mensen zulke lange tenen hebben in dat topic. En continue gelijk willen hebben, elkaars standpunten niet (willen) begrijpen of respecteren, etcetera etcetera. Blij dat ik daar amper nog meepost. Niets voor mij.
Oh, het gaat over Oss lees ik nu. Daar maak je geen grappen over hé.![]()
Grapje.
Mijn familie van stiefvaders kant komt daar vandaan. Ontzettend saai kutdorp is het. Máár wel het dorp waar The Gathering, een van de beste Nederlandse bands ooit, vandaan komt.![]()
Live gezien, ik was er bij in 1996.![]()
Anneke.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.
Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, hij mag erop!![]()
![]()
Waar blijft jouw inzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.
Nouja, vooruit dan maar. VIJF minuutjes blijft deze er op staan EN GEEN SECONDE LANGER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?
En verder eens met Mammietje. We willen juist geen modellenkalender Maar een Fok!Coronatijdkalender.
Dan zou ik wel op die kalender gaan staan hoor, gewoon om te shockeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"
I was like
[ afbeelding ]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?
Misschien dan toch die 80 kilo erbij eten, komen die vanzelf.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.
Grappig, ik ook! Maar ben er gelukkig wel onder gebleven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mammietje op 30-03-2021 17:47:00 ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
O, wat een ellende dit zeg.![]()
Sterkte aan al die mensen die op locatie moeten werken.![]()
Let op, deze spoiler kan schokkend luie beelden bevatten!
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewaar het voor morgenmiddag.![]()
Dan hou je het nog lekker tegoed!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...
Ik bewaar het voor morgenmiddag.
[ afbeelding ]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan hou je het nog lekker tegoed!![]()
Schijnt morgen nog lekkerder te worden.
Maar daar bij jou waarschijnlijk sowieso warmer dan hier!
Heerlijk zeg! Lekker genieten!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zolang die grapjas niet gaat liggen met mij er op, want dat vind ik nog een beetje koud... En is ook niet zo goed voor mijn zadel.
[ afbeelding ]
Dat komt zeker goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat er iemand mee is om eventueel een filmpje voor ons te maken als dat toch gebeurt?![]()
Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.
Ja, ga ik lekker doen zo meteen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.
Lijkt me niet vervelend in ieder geval.
mannetje = boaske (Tilburgs)quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
mannetje = boaske (Tilburgs)
Hoe verklaar je dat?
Heb je die foto's niet gezien van haar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu alweer iemand verkeerd ingeschat hier?!![]()
Dat lijkt je wel wat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ga tongen met @:mammietje toch toch toch
Predje!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
In een dwangbuisje?quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |