Ik heb by far de meeste uren zitten in Civilization VI.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben ook een VR-bril, maar ik ben er niet door gegrepen. Sowieso houd ik meer van strategische spellen en dan zit de lol in andere zaken.
Jaah.... zon!quote:Op maandag 29 maart 2021 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Joehoe! Ook al een ochtend werken er op zitten, maar wel zin in deze lenteweek! Woensdag 23 graden!
Verder nooit last van het verzetten van de klok. Alleen letterlijk, voor je al die klokken in huis gehad hebt. Nu mijn horloges nog (heb er een beetje veel, rare tik van mij).
[ afbeelding ]
22-23 graden zelfs?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:12 schreef Salina het volgende:
Heerlijk. Vandaag 19 graden hier. Morgen en overmorgen 22-23. Iedereen lekker van de zon genieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd om eens wat uurtjes vrij te nemen als het lukt morgen of overmorgen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
22-23 graden zelfs?![]()
Ik woon verkeerd.![]()
Lekker zonder verplichtingen genieten! Je hebt gelijk!
Ja, wrijf het nog maar ff in!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Hier staat voor woensdag al 24 genoemd zelfs...
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, wrijf het nog maar ff in!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een week vakantie in het vooruitzicht, wie doet me wat?![]()
Yep, het is de Veluwe geworden.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...quote:Op maandag 29 maart 2021 12:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, het is de Veluwe geworden.![]()
Eerst weekend met gezin en midweek voor mezelf.![]()
Dat méén je niet?!![]()
![]()
Ik wist al dat daar hele gezellige types zaten, maar dit gaat wel ver zeg!
Pas maar op met Urk dan he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat woord durf ik niet eens in mijn mond te nemen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt heerlijk! Ja en het was helemaal niet eens zo heftig of onaardig wat ik geplaatst had. Gewoon een flauw grapje over Oss. Als dat al niet meer mag...
Ik heb een groot deel van mijn leven gespendeerd aan Civ.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb by far de meeste uren zitten in Civilization VI.
Ik zeg: elke dag minimaal één grapje over Oss. Dat soort intolerantie moet je in de kiem smoren.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk erover om Oss en Urk allebei ff te noemen daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2021 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zeg: elke dag minimaal één grapje over Oss. Dat soort intolerantie moet je in de kiem smoren.
Precies, gewoon elke dag dezelfde grap maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Wel een uitdaging. Meerdere grappen over Oss. Zo grappig is dat durp ook weer niet.
Hoewel het natuurlijk wel scheelt dat ze herhaling in dat topic gewend zijn.![]()
Mannen en robots..... dat is een dingetje.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben vandaag alleen met mijn robots. Dit is het paradijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |