Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, hij mag erop!![]()
![]()
Waar blijft jouw inzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.
Nouja, vooruit dan maar. VIJF minuutjes blijft deze er op staan EN GEEN SECONDE LANGER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?
En verder eens met Mammietje. We willen juist geen modellenkalender Maar een Fok!Coronatijdkalender.
Dan zou ik wel op die kalender gaan staan hoor, gewoon om te shockeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"
I was like
[ afbeelding ]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?
Misschien dan toch die 80 kilo erbij eten, komen die vanzelf.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.
Grappig, ik ook! Maar ben er gelukkig wel onder gebleven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mammietje op 30-03-2021 17:47:00 ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
O, wat een ellende dit zeg.![]()
Sterkte aan al die mensen die op locatie moeten werken.![]()
Let op, deze spoiler kan schokkend luie beelden bevatten!
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewaar het voor morgenmiddag.![]()
Dan hou je het nog lekker tegoed!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...
Ik bewaar het voor morgenmiddag.
[ afbeelding ]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan hou je het nog lekker tegoed!![]()
Schijnt morgen nog lekkerder te worden.
Maar daar bij jou waarschijnlijk sowieso warmer dan hier!
Heerlijk zeg! Lekker genieten!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zolang die grapjas niet gaat liggen met mij er op, want dat vind ik nog een beetje koud... En is ook niet zo goed voor mijn zadel.
[ afbeelding ]
Dat komt zeker goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat er iemand mee is om eventueel een filmpje voor ons te maken als dat toch gebeurt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |