Ze betalen me er zelfs voor.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mannen en robots..... dat is een dingetje.
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!quote:
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!![]()
Ninja-edit: Bij de meeste hobby's dan.
Verdomme wat een losers.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Nah.... schoot me iets anders in gedachten!quote:Op maandag 29 maart 2021 14:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maak er ff een foto van voor @:Mammietje
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?
Wie of wat?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
Ik moet zo'n paarse hebben.... Wie is er paars?![]()
Teleurstellend Dickje....quote:Op maandag 29 maart 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Teleurstellend Dickje....![]()
Ook niet voor de januari-maand?![]()
Weet er nog wel een paar die ik er op wil zien.![]()
Gat in de markt volgens mij. @:bloodymary1 wil er ook één.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!
Ik hoor wel of ik op de kalender mag of niet
Prieeltjes zijn de shit in 2021quote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt potdomme of je onder mijn prieel zit!![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prieeltjes zijn de shit in 2021
Ik sta niet op de cover bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als je nog keuze wil hebben in de maand, moet je tempo maken he?
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik sta niet op de cover bedoel je?
Ik kan je slechts een robotpuppy aanbieden met roos in z'n haar.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!![]()
Of een puppy in je armen, dat mag ook![]()
Teleurstellend.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik kan je slechts een robotpuppy aanbieden met roos in z'n haar.
Lasrobots? Panasonic?quote:Op maandag 29 maart 2021 13:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben vandaag alleen met mijn robots. Dit is het paradijs.
Je kunt het niet lezen, want ik werd afgestraft via DM. Maar het was een grapje in de trant van "oh kom jij uit Oss (nadat hij daar iets over had gezegd), dan wordt me veel duidelijk".quote:Op maandag 29 maart 2021 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!![]()
![]()
Ik vind dat heul veul mensen zulke lange tenen hebben in dat topic. En continue gelijk willen hebben, elkaars standpunten niet (willen) begrijpen of respecteren, etcetera etcetera. Blij dat ik daar amper nog meepost. Niets voor mij.
Oh, het gaat over Oss lees ik nu. Daar maak je geen grappen over hé.![]()
Grapje.
Mijn familie van stiefvaders kant komt daar vandaan. Ontzettend saai kutdorp is het. Máár wel het dorp waar The Gathering, een van de beste Nederlandse bands ooit, vandaan komt.![]()
Live gezien, ik was er bij in 1996.![]()
Anneke.![]()
Ja, ik wil er ook een! Wat is een paarse? Of is dat weer een benaming voor iets waarvan ik niet weet wat het is en dat dan daaruit blijkt dat ik in the middle of nowhere woon?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Teleurstellend Dickje....![]()
Ook niet voor de januari-maand?![]()
Weet er nog wel een paar die ik er op wil zien.![]()
Gat in de markt volgens mij. @:bloodymary1 wil er ook één.
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- knip, en weer weg-
Of een puppy tussen zijn tanden, dat is ook stoer. Zo bij het nekvelletje, niet dat het zeer doet of zo.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!![]()
Of een puppy in je armen, dat mag ook![]()
Zoals er hier 'blauwen' rondlopen, lopen er ook 'paarse' rond. Die zijn voor de PR heb ik me laten vertellen!quote:Op maandag 29 maart 2021 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook een! Wat is een paarse? Of is dat weer een benaming voor iets waarvan ik niet weet wat het is en dat dan daaruit blijkt dat ik in the middle of nowhere woon?
Owja.... l*llig..... Ik was zo enthousiast!quote:Op maandag 29 maart 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?![]()
Maar je mag er best op hoor.
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of een puppy tussen zijn tanden, dat is ook stoer. Zo bij het nekvelletje, niet dat het zeer doet of zo.
Ah die! Ik dacht even wat anders. Laat maar..niet verder vragen..quote:Op maandag 29 maart 2021 17:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zoals er hier 'blauwen' rondlopen, lopen er ook 'paarse' rond. Die zijn voor de PR heb ik me laten vertellen!
Haha weet ik. (had ik als blauwe ook stiekem kunnen fixen natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet dat die in de quote wel blijft staan?![]()
Maar je mag er best op hoor.
In het hoofdtopic toch? Ik heb net een uur bijgelezen maar kon niets over Oss vinden. Is het verwijderd, dat grapje van jou?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je kunt het niet lezen, want ik werd afgestraft via DM. Maar het was een grapje in de trant van "oh kom jij uit Oss (nadat hij daar iets over had gezegd), dan wordt me veel duidelijk".
The gathering is lekker! En Anneke ook natuurlijk. Al is ze de laatst tijd wel een beetje soft aan het worden.
Wait, whut? Heb jij een foto van jezelf laten zien?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- knip, en weer weg-
Yep, hij mag erop!quote:Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef Salina het volgende:
Wait, whut? Heb jij een foto van jezelf laten zien?![]()
![]()
En mag je op de kalender nu?
Wat?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoewel ik een goed excuus heb, ben ik met 80 kilo zwaarder dan ooit dus ik sla over.
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoewel ik een goed excuus heb, ben ik met 80 kilo zwaarder dan ooit dus ik sla over.
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"
I was like
[ afbeelding ]
Zou het een dwerg zijn?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?
En verder eens met Mammietje. We willen juist geen modellenkalender Maar een Fok!Coronatijdkalender.
Wilde ik net een foto plaatsen om te laten zien dat dwergen ook heel sexy konden zijn, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Er is maar 1 soort die dit nog kan redden.
[ afbeelding ]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wilde ik net een foto plaatsen om te laten zien dat dwergen ook heel sexy konden zijn, maar je hebt gelijk.
Alpaca's zijn beter.![]()
[ afbeelding ]
Annekequote:Op maandag 29 maart 2021 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!![]()
![]()
Ik vind dat heul veul mensen zulke lange tenen hebben in dat topic. En continue gelijk willen hebben, elkaars standpunten niet (willen) begrijpen of respecteren, etcetera etcetera. Blij dat ik daar amper nog meepost. Niets voor mij.
Oh, het gaat over Oss lees ik nu. Daar maak je geen grappen over hé.![]()
Grapje.
Mijn familie van stiefvaders kant komt daar vandaan. Ontzettend saai kutdorp is het. Máár wel het dorp waar The Gathering, een van de beste Nederlandse bands ooit, vandaan komt.![]()
Live gezien, ik was er bij in 1996.![]()
Anneke.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.
Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, hij mag erop!![]()
![]()
Waar blijft jouw inzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook, maar ik kon er geen vinden. Even verder zoeken.![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we niet doen. Ik wil geen kwijlende vrouwen op mijn geweten hebben.
Nouja, vooruit dan maar. VIJF minuutjes blijft deze er op staan EN GEEN SECONDE LANGER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo veel voor een man. Of ben je niet zo groot?
En verder eens met Mammietje. We willen juist geen modellenkalender Maar een Fok!Coronatijdkalender.
Dan zou ik wel op die kalender gaan staan hoor, gewoon om te shockeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie "ben ik net 80 kilo zwaarder"
I was like
[ afbeelding ]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal 5 kilo te zwaar dan nu?
Misschien dan toch die 80 kilo erbij eten, komen die vanzelf.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar ik heb geen billen of borsten waar het niet direct misstaat.
Grappig, ik ook! Maar ben er gelukkig wel onder gebleven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
1.80 maar normaal weeg ik max. 75.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mammietje op 30-03-2021 17:47:00 ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
O, wat een ellende dit zeg.![]()
Sterkte aan al die mensen die op locatie moeten werken.![]()
Let op, deze spoiler kan schokkend luie beelden bevatten!
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewaar het voor morgenmiddag.![]()
Dan hou je het nog lekker tegoed!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geniet er van. Wij zullen wel werken. Haha, nou moet ik ook zelf weten, eigen boaske, maar ja het moet wel af natuurlijk...
Ik bewaar het voor morgenmiddag.
[ afbeelding ]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan hou je het nog lekker tegoed!![]()
Schijnt morgen nog lekkerder te worden.
Maar daar bij jou waarschijnlijk sowieso warmer dan hier!
Heerlijk zeg! Lekker genieten!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja nu al 23 en morgen nog wat warmer zeggen ze. Morgenmiddag een rit maken naar een ven in het bos en daar met de paarden in, vinden ze leuk, beetje spetteren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zolang die grapjas niet gaat liggen met mij er op, want dat vind ik nog een beetje koud... En is ook niet zo goed voor mijn zadel.
[ afbeelding ]
Dat komt zeker goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat er iemand mee is om eventueel een filmpje voor ons te maken als dat toch gebeurt?![]()
Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.
Ja, ga ik lekker doen zo meteen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.
Lijkt me niet vervelend in ieder geval.
mannetje = boaske (Tilburgs)quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
mannetje = boaske (Tilburgs)
Hoe verklaar je dat?
Heb je die foto's niet gezien van haar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu alweer iemand verkeerd ingeschat hier?!![]()
Dat lijkt je wel wat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ga tongen met @:mammietje toch toch toch
Predje!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
In een dwangbuisje?quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |