Ze betalen me er zelfs voor.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mannen en robots..... dat is een dingetje.
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!quote:
Serieus? Dat moet ik even lezen dalijk!quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Betaald worden om je hobby uit te voeren, is het mooiste werk!![]()
Ninja-edit: Bij de meeste hobby's dan.
Verdomme wat een losers.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ga je dan dat weekje weg, naar de Veluwe?
Haha, ik werd in het andere topic al via DM aangesproken door iemand omdat ik een flauw grapje over zijn woonplaats had gemaakt. Of ik dat soort kinderachtige dingen voortaan achterwege wilde laten anders wist hij wel welke wegen te bewandelen. Triest zootje daar. Heb al spijt dat ik nog een reactie in DM heb gegeven, dat soort dingen kun je het beste negeren.
Stelletje humorloze figuren.
Nah.... schoot me iets anders in gedachten!quote:Op maandag 29 maart 2021 14:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jongleren met foetussen niet bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten jullie ook lekker topless in de zon of ben ik de enige vandaag?
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maak er ff een foto van voor @:Mammietje
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heeft Danny eigenlijk al overwogen om een FOK!-mannenkalender uit te brengen?
Wie of wat?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
Ik moet zo'n paarse hebben.... Wie is er paars?![]()
Teleurstellend Dickje....quote:Op maandag 29 maart 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geeeeeen idee. Maar er zijn vast FOK!ers die daar graag op komen. Ik niet, daar ben ik niet fotogeniek genoeg voor heur.
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Teleurstellend Dickje....![]()
Ook niet voor de januari-maand?![]()
Weet er nog wel een paar die ik er op wil zien.![]()
Gat in de markt volgens mij. @:bloodymary1 wil er ook één.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alright. Omdat ik in een goede bui ben!
Ik hoor wel of ik op de kalender mag of niet
Prieeltjes zijn de shit in 2021quote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt potdomme of je onder mijn prieel zit!![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prieeltjes zijn de shit in 2021
Ik sta niet op de cover bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als je nog keuze wil hebben in de maand, moet je tempo maken he?
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik sta niet op de cover bedoel je?
Ik kan je slechts een robotpuppy aanbieden met roos in z'n haar.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik behalve robots op de achtergrond ook nog een roos tussen je tanden he?!![]()
Of een puppy in je armen, dat mag ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |