Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje jaloers, verdomme.
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh! Waar haal je dat extra kind ineens vandaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker dagje vandaag, de kantoorstoel zit heerlijk, de glazenwasser is lekker bezig dus kan weer naar buiten kijken en vanmiddag vrij en van het mooie weer genieten. Vanavond weer verder werken. Wat is het toch heerlijk om eigen baas te zijn!
[ afbeelding ]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat niet iedere ouder voor dat doel bestemd is.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niks fijner als je tijd helemaal zelf in te kunnen delen. En het moet wel af, dus maak wel 40 à 50 uur per week of zo, maar toch heb je altijd een beetje een vakantiegevoel als je zelf kunt bepalen wanneer. Vaak is dat dan 's avonds of in het weekend. Maar dat is ook wel lekker, krijg je niet de hele tijd telefoon en emails die haast hebben.
Ja, ga ik lekker doen zo meteen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, ze zien maar. Lekker van het weer genieten jij! En bijna een weekje weg toch?
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoe noemde je dat nou in je dialect? Eigen boaske? Dacht eerst dat je een boot had ofzo.
Lijkt me niet vervelend in ieder geval.
mannetje = boaske (Tilburgs)quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is meer als grap. Klen boaske zeggen we dan. (Klein baasje). Haha, een boot! Wel een goed idee trouwens, ik ben gek op varen.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
mannetje = boaske (Tilburgs)
Hoe verklaar je dat?
Heb je die foto's niet gezien van haar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu alweer iemand verkeerd ingeschat hier?!![]()
Dat lijkt je wel wat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ga tongen met @:mammietje toch toch toch
Predje!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
ik leef nog hoor, druk druk druk......helemaal oververmoeid van de week, dat AZ vaccin hielp ook niet mee.
bezig met NFT's, bezig in huis, bezig met het kippenhok beitsen.
heeeel weinig bezig met corona
In een dwangbuisje?quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoveeel respect voor jouw! Heb jaren in "isolatie" gezeten dus weet wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |