Oh ja dat is vervelend met je haar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
En wie gaat mijn haar dan weer uit de mixer halen?![]()
![]()
Misschien kan ik tegen het kozijn aan gaan staan schuren....

Ik vind dat het topic zelf ook echt verzuurd is hierdoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het soms wel echt een slagveld. Ik ben blij dat er nog mensen rondlopen die kunnen verschillen van mening zonder naar en zuur te doen.

Ik haal ook met enige regelmaat een te sarcastische sneer weg, hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:15 schreef Salina het volgende:
[..]
In het hoofdtopic? Zijn die er nog? Zullen er niet veel meer zijn denk ik.![]()
Het is inderdaad weer lekker raak het laatste uurtje zie ik. Net even snel bijgelezen. Ligt het aan mij of is het weer veel drukker geworden laatste dagen? Anyway, ik lees alleen nog mee en deel wat likes uit. Voor de rest hou ik me toch vooral erg in...kan alleen maar beter zijn voor iedereen in mijn huidige "staat".![]()
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kan nog wat worden tijdens een meet.![]()
Ik neem popcorn mee.![]()

Doe es niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:15 schreef Salina het volgende:
[..]
In het hoofdtopic? Zijn die er nog? Zullen er niet veel meer zijn denk ik.![]()
Het is inderdaad weer lekker raak het laatste uurtje zie ik. Net even snel bijgelezen. Ligt het aan mij of is het weer veel drukker geworden laatste dagen? Anyway, ik lees alleen nog mee en deel wat likes uit. Voor de rest hou ik me toch vooral erg in...kan alleen maar beter zijn voor iedereen in mijn huidige "staat".![]()
[ afbeelding ]

Die gifjes en offtopic maken het echt niet beter. Luchtigheid is er nauwelijks, omdat mensen er veel te emotioneel in zitten én niet erg verdraagzaam zijn. Het gaat vaak alleen maar hard tegen hard.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind dat het topic zelf ook echt verzuurd is hierdoor.
Niet doorheen te komen soms.
Wel leuk, die maatregelen die jullie treffen (zoals geen gifjes, niet offtopic) maar alle luchtigheid is daarmee ook verdwenen en niet te doen voor mensen die het virus/de maatregelen/whatever nog wel enigszins serieus nemen. Met het gevolg dat deze mensen dus ook grotendeels verdwenen zijn en het nog erger is geworden.
Ik kom er nog om info eruit te halen maar dat is steeds schaarser en moeilijker te vinden omdat bijna alles over onderbuikgevoelens of mogelijk aanstaande () gebeurtenissen gaat.

Hmmm.... ja, ik ken er één.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja dat is vervelend met je haar.
Misschien heeft er iemand geiten in de buurt? Of Alpaca's?
[ afbeelding ]

Dat mag je zeggen ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die gifjes en offtopic maken het echt niet beter. Luchtigheid is er nauwelijks, omdat mensen er veel te emotioneel in zitten én niet erg verdraagzaam zijn. Het gaat vaak alleen maar hard tegen hard.

En aan beide kanten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen ja.
Er zijn er een aantal die chronisch verzuurd zijn volgens mij. Komt werkelijk nooit iets positiefs of domweg op normale toon uit.

Zelfs ik doe dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik haal ook met enige regelmaat een te sarcastische sneer weg, hoor

Prettig!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis maar ik moet zeggen dat dit wel heeeeel soepel ging:
Kreeg net de uitnodiging via de post
Ik belde gelijk voor een afspraak, geen wachttijd.
ik word morgenochtend al gevaccineerd op 15 minuutjes rijden !
en 9 juni de 2de AZ natuurlijk![]()
waarschijnlijk weigeren heel veel mensen het AZ vaccin.

Maar waarom jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis maar ik moet zeggen dat dit wel heeeeel soepel ging:

O, top! Fijn, Predje!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:

Nee!quote:

Wat fijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:

Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:

Het zou je verbazen hoe vaak ik goede bedoelingen heb.quote:

Gek, ik word nooit voor vrouw aangezien..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.![]()
Nou ja, ze waren even je naam vergeten.![]()
Raptorix werd al een vrouw aangepraat!

beterquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er werd gisteren nog ff aan je gedacht in het hoofdtopic, Predje.![]()
Nou ja, ze waren even je naam vergeten.![]()
Raptorix werd al een vrouw aangepraat!

Of ze durven het niet te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gek, ik word nooit voor vrouw aangezien..

Zeker!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beter![]()
ik ben er helemaal weg idd
na die verlenging van de maatregelen zal het er vast nog steeds heel gezellig zijn

een hoop frustatie, wappies en vijandigheid.....nee dat mis ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Heel gezellig, je mist echt wat!![]()

Joh....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een hoop frustatie, wappies en vijandigheid.....nee dat mis ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |