Kan nu ook wel, doe gewoon alsof ik er niet benquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou een tijdje wegblijft kunnen wij ons op Fred de belasting vluchter focussen
Zo werkt het niet. Ik zet wel even wat Reaggeaton op en Engelstalige liedjes met Spaanse woorden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan nu ook wel, doe gewoon alsof ik er niet ben
Jij durftquote:
En alsnog is het de belangrijkste speler.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie in Oranje weer kansen verprutsen.
Als je me écht een plezier zou willen doen, dan doe je Nederlandstalige liedjes met Spaanse woordenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Ik zet wel even wat Reaggeaton op en Engelstalige liedjes met Spaanse woorden.
Gelukkig zijn er nog coaches die het spel wel begrijpen.quote:
Ik was met liefde in Nederland gebleven, maar dat kan ik helaas niet meer betalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou een tijdje wegblijft kunnen wij ons op Fred de belasting vluchter focussen
Ten Hag gebruikt wat zwaarder spul dan Frons de Boer, want daar komt meestal nog grotere onzin uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog coaches die het spel wel begrijpen.
[ twitter ]
Nou ja, Memphis kan je er in het Nederlands Elftal wel bij hebben hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie in Oranje weer kansen verprutsen.
Dat snap ik. Dan zou je nog echt belasting moeten betalenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was met liefde in Nederland gebleven, maar dat kan ik helaas niet meer betalen.
Dan ben je nog meer afgevallen dan ik dachtquote:
Je moet er wat voor over hebben om onder de bank van mensen te kunnen liggen!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan ben je nog meer afgevallen dan ik dacht
Constant die heuvel op neer werpt zijn vruchten af.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan ben je nog meer afgevallen dan ik dacht
Dan ken je wellicht ook deze versie, het 10th anniversary concert met een best of cast en een groot koor. Die is echt ge-wel-dig om naar te luisteren.quote:
Nou ja als je er eenmaal onderligt, is het blijven liggen nog het makkelijkste.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om onder de bank van mensen te kunnen liggen!
Scheelt weer stofzuigen. Wel pas afkloppen als je buiten bent hèquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om onder de bank van mensen te kunnen liggen!
Zou je misschien een boterhammetje onder de bank willen schuiven? Ik heb best hongerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Scheelt weer stofzuigen. Wel pas afkloppen als je buiten bent hè
En een glaasje Sangria.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je misschien een boterhammetje onder de bank willen schuiven? Ik heb best honger
Je wilt inderdaad niet kotsend onder de bank liggen.quote:
Iedereen weet dat de écht goede trainers kaal zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog coaches die het spel wel begrijpen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |