Gaat alleen maar stijgen, die mensen hebben de hele dag gewerkt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:46 schreef Felagund het volgende:
VVDers blijven stemmen! Het is een complot.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | EXIT PW VVD 36 - 35 = 1 PVV 17 - 19 = -2 CDA 14 - 17 = -3 D66 27 - 18 = 9 GL 8 - 10 = -2 SP 8 - 11 = -3 PvdA 9 - 12 = -3 CU 4 - 6 = -2 PvdD 5 - 5 = 0 50+ 1 - 1 = 0 SGP 3 - 3 = 0 DENK 2 - 2 = 0 FvD 8 - 5 = 3 JA21 3 - 2 = 1 Volt 3 - 3 = 0 BBB 1 - 1 = 0 BIJ1 1 - 0 = 1 |
Waar had je op gestemd?quote:
Morgen komt de zon weer op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie het morgen wel weer. Wat een ellende.
Dat is wel opvallend ja, dat die zo sterk verliezen. Vond haar wel sterk in de campagne, maar dat heeft schijnbaar niet geholpen.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
PVV werd nog eerder op 24 gepeild toch?
Hihiquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
PVV werd nog eerder op 24 gepeild toch?
Hier trapt helemaal niemand in met je CDAquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Links valt in het ravijn en WE staan op 8.
Te laat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier trapt helemaal niemand in met je CDA
Ik hoor net een analyse dat ze beter hadden kunnen richten op klimaat en op al die inclusiviteitsthema’squote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend ja, dat die zo sterk verliezen. Vond haar wel sterk in de campagne, maar dat heeft schijnbaar niet geholpen.
Ebru wellicht?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Over een uur even langs de usual ziedende extreemlinkse twitteraars zoeken.
Sweet Lake City.quote:
Daar hebben ze het ook wel een beetje naar gemaakt met hun campagne.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Roept wel de vraag op wat er gebeurt als Rutte ermee kapt.
Ik ben ook wel benieuwd welke incompetente witteboordencriminelen er nu weer ministers worden. Heeft Stef Blok alle ministeries al gehad?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Dan hebben ze Tamara van Ark, of Sophie Hermans!quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Benthe Becker is er dan wel klaar voor.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hebben ze Tamara van Ark, of Sophie Hermans!
Sander Dekkerrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd welke incompetente witteboordencriminelen er nu weer ministers worden. Heeft Stef Blok alle ministeries al gehad?
Jessexit denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar de reactie van Jesse.
Eens. Die Sophie Hermans lijkt me wel geschikt om het compleet te verneuken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar hebben ze het ook wel een beetje naar gemaakt met hun campagne.
Bas Eickhout brengt ons naar het beloofde land.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd of hij zijn mouwen weer omhoog heeft gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
We noteren vast Sander Dekker met potlood.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd welke incompetente witteboordencriminelen er nu weer ministers worden. Heeft Stef Blok alle ministeries al gehad?
Dat was wel een goed idee van Greet, een Ministerie van Immigratie, alwaar de sympathieke Bente de scepter mag zwaaien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benthe Becker is er dan wel klaar voor.
Poortwachtertje spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was wel een goed idee van Greet, een Ministerie van Immigratie, alwaar de sympathieke Bente de scepter mag zwaaien.
Vooral de gemiddelde Nederlander die denkt dat de VVD voor hun belang op komt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:09 schreef Aguero het volgende:
Heeft ''de kiezer'' professionele hulp nodig?
Bente Becker is bezeten door een klopgeest genaamd Rita Verdonk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was wel een goed idee van Greet, een Ministerie van Immigratie, alwaar de sympathieke Bente de scepter mag zwaaien.
Mag Stef dan eindelijk V&J-laafje spelen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Lage opkomst? Wat?quote:
Vanuit D66 en CDA gaan ze niet zagen en vanuit de VVD zelf ook niet. Teflon Mark rolt zich wel door een paar moties van wantrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog 500 dagen om Lubbers voorbij te gaan? Dat wordt nog tricky.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Fretwork het volgende:
Krol maakt zich zorgen om ongeldige briefstemmen
Ik hou zo van narcisten
Herman moet terugquote:
En kwam DAF weer terugquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat konden we wel weer lekker scheuren op der autobahn.
Die is nog aan het bijslapenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze die Amerikaanse man niet inhuren?
Of een Mexicaanse weervrouw?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze die Amerikaanse man niet inhuren?
Dit is idd het enige pluspunt van de uitslag. D66 met Kaag groot is ook wel leuk voor de PVV-fans.quote:
Mensen gunnen elkaar niks.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel apart dat de VVD groter is dan alle linkse partijen samen (Sp, GroenLinks, PvdA, PvdD, Cu en eventueel Bij1)
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zal Cora door mogen als I&W-minister?
Dit wordt vier jaar schuimen in de Kamer aan alle kanten: Kaag, Sylvana, Lasbril, Sjerrie, Geert, hoofddoekje(s), 50+, enz. etc.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is idd het enige pluspunt van de uitslag. D66 met Kaag groot is ook wel leuk voor de PVV-fans.
Promotie voor Stientje?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgen
Wel een interessante vraag wat de uitslag zou zijn geweest zonder corona.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met de geschiedenis van FvD afgelopen jaar vind ik het wel degelijk veel.
Vergelijkbaar met de vorige verkiezingen, geloof ik, de stijging van FvD wordt dan weer teniet gedaan door de daling van PVV..quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wilde zelf niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Omtzigt mag CDA gaan leiden. Dat gaat wel wat interessanter worden.
Blijft een bizarre blunder dat ze hem geen lijsttrekker hebben gemaakt, maar dat terzijde
Ik zie het als nadeel. Ik had liever een grote PVV gehad om Rutte te ondermijnenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan was Feyenoord kampioen gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een interessante vraag wat de uitslag zou zijn geweest zonder corona.
Net als V&J een VVD-speerpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgen
Als ik niet kijk, hoor ik Beatrix.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel heel veel voorlezen vrouw Kaag.
Met de ogen open scheelt het ook niet alles.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als ik niet kijk, hoor ik Beatrix.
Hij mag wel 6 seconden in beeld dan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Een paar seconden Jetten in beeld en D66 zakt weer 5 zetels in de exit polls.
Wel de vraag hoe hij zich staande had gehouden in al die debatten, interview met Nieuwsuur en dergelijke.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Omtzigt mag CDA gaan leiden. Dat gaat wel wat interessanter worden.
Blijft een bizarre blunder dat ze hem geen lijsttrekker hebben gemaakt, maar dat terzijde
Voor zijn doen ook heel genuanceerd.quote:
Gestrekt been over Corona in 2021, Enquetejaar 2022, cashen richting 2023.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Greet gaat weer 4 jaar lang aan de zijlijn roeptoeteren, hij hep er weer zin in .
Zou hij er dan nog zin in hebben, op zijn 61e?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gestrekt been over Corona in 2021, Enquetejaar 2022, cashen richting 2023.
Wilders is de partij, lol. Wat zou er dan gebeuren?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou hij er dan nog zin in hebben, op zijn 61e?
Al is stoppen in zijn positie met die beveiliging die nodig is ook lastig natuurlijk.
Dan neemt Martin Bosma het zaakje over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wilders is de partij, lol. Wat zou er dan gebeuren?
Leek hij niet vermoeid?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit lijkt wel een mens i.p.v. de permanent boze boosmeneer-act die Greet normaal opvoert.
Behalve bij die saga met Dion. Dat was vermakelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan neemt Martin Bosma het zaakje over.
Tante Fleur is ook maar weinig in beeld geweest.
NRC heeft echt veel van dat soort zaakjes de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Behalve bij die saga met Dion. Dat was vermakelijk.
Domrechts is groter dan heel links.quote:
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:40 schreef Steven184 het volgende:
Julian heeft niet gekeken hoevaak FvD uberhaupt niet aanwezig was in de Tweede Kamer.
FEEST!!! Lekker doorsnuivenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.
Domlinks straks 1 zetelquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Domrechts is groter dan heel links.
We gaan op dezelfde voet verder als de afgelopen vier jaar maar dan met een oppositie die lekker extra kut is.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.
Ik ben net weer een beetje afgekoeldquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:58 schreef Aguero het volgende:
Wanneer heeft Kaag bedacht dat ze op tafel ging klimmen?
Ik ben bijzonder zuur vanavond.
Turken mochten niet naar binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Ik miste haar ook al. Zal wel ergens ronddwalen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Welke regio?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:05 schreef Aguero het volgende:
BBB is 2,5 keer groter dan GroenLinks op het stembureau waar mijn moeder zat te tellen.
Hier in de buurt ook wel wat mensjes die op de BBB stemden ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Noardeast-Fryslân.
Het prachtige platteland.
Dat lijkt me een geweldig idee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
We hebben niks te klagenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
Schuimen en touchscreen gaat vast niet goed samenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In elk geval als je ondernemer wilt worden. Bevestiging dat we niet bang hoeven te zijn dat we binnenkort uit de lockdown gaan komen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
En daarna weer 4 jaar enkel naar Amsterdam en Oost Groningen te kijken.quote:
En prompt verliest ze zes zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben Marijnissen sympathiek gaan vinden in deze campagne, moet ik in alle eerlijkheid bekennen.
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En prompt verliest ze zes zetels.
Wat is jouw expert advice voor ons?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.
Ja, het blijft niet echt hangen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En daarna weer 4 jaar enkel naar Amsterdam en Oost Groningen te kijken.
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering isquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobtruidaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering is.
Lutsharel S-S-Slobeendquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering is.
Het is voor niemand te laat de oversteek te maken naar de juiste kant van het spectrum.quote:
Malou? Gigantische neus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw in studio ziet er wel appetijtelijk uit
Niks voor Thierry dusquote:
Dit is de ideale uitslag voor Derksen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ploumen heeft weinig tijd gehad natuurlijk maar het was wel ontzettend kleurloos allemaal.
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ploumen heeft weinig tijd gehad natuurlijk maar het was wel ontzettend kleurloos allemaal.
Asscher had meer bereiktquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Greet lukt t aardigquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.
Is wel zo, hoewel het echt ontzettend kinderachtig is kan ik me daar ook maar moeilijk overheen zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.
Die heeft lang niet zo'n sterk accent.quote:
Uiteraard maar zou het heel veel uitmaken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asscher had meer bereikt
#geenhottake
Kan jij het nog een plekje geven?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is de ideale uitslag voor Derksen.
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mja, nu andere linkse partijen flink hebben ingeleverd niet neequote:Op woensdag 17 maart 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard maar zou het heel veel uitmaken?
Maar van alle gedupeerde van de toeslagenaffaire zou sowieso al niemand op Rutte stemmen, bij Asscher is dat anders. Die potentiële kiezers zijn daar veel harder door geraaktquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
God ja, Asscher is uiteindelijk weggegaan vanwege de toeslagenaffaire, waar het de hele campagne eigenlijk geen seconde over is gegaan, terwijl de twee voorvechters verliezen met hun partij en Rutte alleen maar verder stijgt.
Op npo.nl af en toe.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?
qua feestboek uitgaves waren de 5e partij, maar geen idee hoe dit in verhouding staat met andere jaren. Weinig gezien op tv inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?
Die drie SGP'ers scoorden wel hoog op Femke Merel haar index.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels.
Af en toe de staatsrechtelijke kenner uithangen en je hebt de warme hand weer mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels. Uitstekende politicus verder.
Zondag is wel ALLES VERBOTEN behalve 2x naar zo'n saaie kutkerk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels. Uitstekende politicus verder.
Ook wel boeiend wat dat zou hebben uitgemaakt ja, en ook zonder kerona natuurlijk zoals RR al zei. Maar goed, dat zullen we nooit weten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA moet het wellicht ook meer hebben van campagne op straat
Je inlaten met Satan en de TV driewerf hoera.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zondag is wel ALLES VERBOTEN behalve 2x naar zo'n saaie kutkerk.
We zullen het nooit weten. Asscher vond ik in ieder geval een stuk beter dan Ploumen, hij verdiende beter. Dat boekje ga ik wel even inslaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar van alle gedupeerde van de toeslagenaffaire zou sowieso al niemand op Rutte stemmen, bij Asscher is dat anders. Die potentiële kiezers zijn daar veel harder door geraakt
De wijken in?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA moet het wellicht ook meer hebben van campagne op straat
Samsom en ik vinden van niet.quote:
Morgen nog een ochtend vrij, ik ga even wat krantjes inslaan. Genieten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
De ochtendeditie van NRC morgen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA
''Zo'n verlies had het CDA niet verwacht'', in welke ivoren toren leven die?
Had Lamyae dat niet eerder kunnen brengen?quote:Er zijn CDA’ers die er rekening mee houden dat Pieter Omtzigt, de nummer 2 van het CDA, meer voorkeursstemmen heeft gekregen dan lijsttrekker Hoekstra. Omtzigt liet de afgelopen weken al aan CDA’ers in de partijtop weten zich gepasseerd te voelen in de campagne. Hij heeft meermaals gedreigd zich af te splitsen.
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb weinig zin in alle aids vanuit de Kamer de komende jaren.
Mao?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook altijd bij zijn idealen bleef?
Dit kan ik niet helemaal plaatsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Gelukkig kun je hier ruimschoots je gal spuien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb weinig zin in alle aids vanuit de Kamer de komende jaren.
Die is inmiddels al een paar gram verder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden we ook nog wat van Tjerrie horen?
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is inmiddels al een paar gram verder.
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?
Ja, dat heeft geen enkele andere partij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Prachtig eiland. Mindere uitslag.quote:
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilersquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Een draak zou wel erg leuk zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?
Dat kwam voor mij niet echt als een verrassing, gelukkig viel de schade mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilers
Kerona was voor hem wel een zegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |