Dit kan ik niet helemaal plaatsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Gelukkig kun je hier ruimschoots je gal spuien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb weinig zin in alle aids vanuit de Kamer de komende jaren.
Die is inmiddels al een paar gram verder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden we ook nog wat van Tjerrie horen?
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is inmiddels al een paar gram verder.
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?
Ja, dat heeft geen enkele andere partij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Prachtig eiland. Mindere uitslag.quote:
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilersquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Een draak zou wel erg leuk zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?
Dat kwam voor mij niet echt als een verrassing, gelukkig viel de schade mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilers
Kerona was voor hem wel een zegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |