Die drie SGP'ers scoorden wel hoog op Femke Merel haar index.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels.
Af en toe de staatsrechtelijke kenner uithangen en je hebt de warme hand weer mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels. Uitstekende politicus verder.
Zondag is wel ALLES VERBOTEN behalve 2x naar zo'n saaie kutkerk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Kees heeft een heerlijk leven. Beetje belastinggeld harken, beetje grappen en grollen in de tweede kamer, beetje achterhaalde sprookjesboek verhalen over tafel gooien en te allen tijde zeker zijn van drie zetels. Uitstekende politicus verder.
Ook wel boeiend wat dat zou hebben uitgemaakt ja, en ook zonder kerona natuurlijk zoals RR al zei. Maar goed, dat zullen we nooit weten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA moet het wellicht ook meer hebben van campagne op straat
Je inlaten met Satan en de TV driewerf hoera.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zondag is wel ALLES VERBOTEN behalve 2x naar zo'n saaie kutkerk.
We zullen het nooit weten. Asscher vond ik in ieder geval een stuk beter dan Ploumen, hij verdiende beter. Dat boekje ga ik wel even inslaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar van alle gedupeerde van de toeslagenaffaire zou sowieso al niemand op Rutte stemmen, bij Asscher is dat anders. Die potentiële kiezers zijn daar veel harder door geraakt
De wijken in?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA moet het wellicht ook meer hebben van campagne op straat
Samsom en ik vinden van niet.quote:
Morgen nog een ochtend vrij, ik ga even wat krantjes inslaan. Genieten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
De ochtendeditie van NRC morgen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA
''Zo'n verlies had het CDA niet verwacht'', in welke ivoren toren leven die?
Had Lamyae dat niet eerder kunnen brengen?quote:Er zijn CDA’ers die er rekening mee houden dat Pieter Omtzigt, de nummer 2 van het CDA, meer voorkeursstemmen heeft gekregen dan lijsttrekker Hoekstra. Omtzigt liet de afgelopen weken al aan CDA’ers in de partijtop weten zich gepasseerd te voelen in de campagne. Hij heeft meermaals gedreigd zich af te splitsen.
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb weinig zin in alle aids vanuit de Kamer de komende jaren.
Mao?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook altijd bij zijn idealen bleef?
Dit kan ik niet helemaal plaatsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Gelukkig kun je hier ruimschoots je gal spuien!quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb weinig zin in alle aids vanuit de Kamer de komende jaren.
Die is inmiddels al een paar gram verder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden we ook nog wat van Tjerrie horen?
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is inmiddels al een paar gram verder.
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je die arrogantie/verhevenheid niet van je af kunt zetten wordt het een zwaar leven, sorry Arie.
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mogen we niet meer kritisch zijn op rechts kutbeleid?
Ja, dat heeft geen enkele andere partij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Prachtig eiland. Mindere uitslag.quote:
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilersquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit jongens, op al onze bijeenkomsten waren er honderden mensen en we hadden DUIZENDEN views.
Een draak zou wel erg leuk zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze houdt ook stiekem wilde dieren als huisdier?
Dat kwam voor mij niet echt als een verrassing, gelukkig viel de schade mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werden uiteindelijk wel onderschat door de peilers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |