Ja, het blijft niet echt hangen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En daarna weer 4 jaar enkel naar Amsterdam en Oost Groningen te kijken.
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering isquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
Slobtruidaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering is.
Lutsharel S-S-Slobeendquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of een stotteraar nou een verbetering is.
Het is voor niemand te laat de oversteek te maken naar de juiste kant van het spectrum.quote:
Malou? Gigantische neus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw in studio ziet er wel appetijtelijk uit
Niks voor Thierry dusquote:
Dit is de ideale uitslag voor Derksen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ploumen heeft weinig tijd gehad natuurlijk maar het was wel ontzettend kleurloos allemaal.
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ploumen heeft weinig tijd gehad natuurlijk maar het was wel ontzettend kleurloos allemaal.
Asscher had meer bereiktquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Greet lukt t aardigquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.
Is wel zo, hoewel het echt ontzettend kinderachtig is kan ik me daar ook maar moeilijk overheen zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Limburgs accent helpt ook niet echt om iemand serieus te nemen.
Die heeft lang niet zo'n sterk accent.quote:
Uiteraard maar zou het heel veel uitmaken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asscher had meer bereikt
#geenhottake
Kan jij het nog een plekje geven?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is de ideale uitslag voor Derksen.
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mja, nu andere linkse partijen flink hebben ingeleverd niet neequote:Op woensdag 17 maart 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard maar zou het heel veel uitmaken?
Maar van alle gedupeerde van de toeslagenaffaire zou sowieso al niemand op Rutte stemmen, bij Asscher is dat anders. Die potentiële kiezers zijn daar veel harder door geraaktquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
God ja, Asscher is uiteindelijk weggegaan vanwege de toeslagenaffaire, waar het de hele campagne eigenlijk geen seconde over is gegaan, terwijl de twee voorvechters verliezen met hun partij en Rutte alleen maar verder stijgt.
Op npo.nl af en toe.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?
qua feestboek uitgaves waren de 5e partij, maar geen idee hoe dit in verhouding staat met andere jaren. Weinig gezien op tv inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ze ook erg weinig voorbij zien komen in reclames en online. Was het geld op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |