Turken mochten niet naar binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Ik miste haar ook al. Zal wel ergens ronddwalen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Welke regio?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:05 schreef Aguero het volgende:
BBB is 2,5 keer groter dan GroenLinks op het stembureau waar mijn moeder zat te tellen.
Hier in de buurt ook wel wat mensjes die op de BBB stemden ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Noardeast-Fryslân.
Het prachtige platteland.
Dat lijkt me een geweldig idee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
We hebben niks te klagenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
Schuimen en touchscreen gaat vast niet goed samenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
In elk geval als je ondernemer wilt worden. Bevestiging dat we niet bang hoeven te zijn dat we binnenkort uit de lockdown gaan komen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
En daarna weer 4 jaar enkel naar Amsterdam en Oost Groningen te kijken.quote:
En prompt verliest ze zes zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben Marijnissen sympathiek gaan vinden in deze campagne, moet ik in alle eerlijkheid bekennen.
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En prompt verliest ze zes zetels.
Wat is jouw expert advice voor ons?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |