En kwam DAF weer terugquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat konden we wel weer lekker scheuren op der autobahn.
Die is nog aan het bijslapenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze die Amerikaanse man niet inhuren?
Of een Mexicaanse weervrouw?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze die Amerikaanse man niet inhuren?
Dit is idd het enige pluspunt van de uitslag. D66 met Kaag groot is ook wel leuk voor de PVV-fans.quote:
Mensen gunnen elkaar niks.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel apart dat de VVD groter is dan alle linkse partijen samen (Sp, GroenLinks, PvdA, PvdD, Cu en eventueel Bij1)
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Zal Cora door mogen als I&W-minister?
Dit wordt vier jaar schuimen in de Kamer aan alle kanten: Kaag, Sylvana, Lasbril, Sjerrie, Geert, hoofddoekje(s), 50+, enz. etc.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is idd het enige pluspunt van de uitslag. D66 met Kaag groot is ook wel leuk voor de PVV-fans.
Promotie voor Stientje?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgen
Wel een interessante vraag wat de uitslag zou zijn geweest zonder corona.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met de geschiedenis van FvD afgelopen jaar vind ik het wel degelijk veel.
Vergelijkbaar met de vorige verkiezingen, geloof ik, de stijging van FvD wordt dan weer teniet gedaan door de daling van PVV..quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wilde zelf niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Omtzigt mag CDA gaan leiden. Dat gaat wel wat interessanter worden.
Blijft een bizarre blunder dat ze hem geen lijsttrekker hebben gemaakt, maar dat terzijde
Ik zie het als nadeel. Ik had liever een grote PVV gehad om Rutte te ondermijnenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan was Feyenoord kampioen gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een interessante vraag wat de uitslag zou zijn geweest zonder corona.
Net als V&J een VVD-speerpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zit daar altijd een VVD vrouw? Laat D66 alsjeblieft een keer I&W krijgen
Als ik niet kijk, hoor ik Beatrix.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel heel veel voorlezen vrouw Kaag.
Met de ogen open scheelt het ook niet alles.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als ik niet kijk, hoor ik Beatrix.
Hij mag wel 6 seconden in beeld dan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Een paar seconden Jetten in beeld en D66 zakt weer 5 zetels in de exit polls.
Wel de vraag hoe hij zich staande had gehouden in al die debatten, interview met Nieuwsuur en dergelijke.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Omtzigt mag CDA gaan leiden. Dat gaat wel wat interessanter worden.
Blijft een bizarre blunder dat ze hem geen lijsttrekker hebben gemaakt, maar dat terzijde
Voor zijn doen ook heel genuanceerd.quote:
Gestrekt been over Corona in 2021, Enquetejaar 2022, cashen richting 2023.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Greet gaat weer 4 jaar lang aan de zijlijn roeptoeteren, hij hep er weer zin in .
Zou hij er dan nog zin in hebben, op zijn 61e?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gestrekt been over Corona in 2021, Enquetejaar 2022, cashen richting 2023.
Wilders is de partij, lol. Wat zou er dan gebeuren?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou hij er dan nog zin in hebben, op zijn 61e?
Al is stoppen in zijn positie met die beveiliging die nodig is ook lastig natuurlijk.
Dan neemt Martin Bosma het zaakje over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wilders is de partij, lol. Wat zou er dan gebeuren?
Leek hij niet vermoeid?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit lijkt wel een mens i.p.v. de permanent boze boosmeneer-act die Greet normaal opvoert.
Behalve bij die saga met Dion. Dat was vermakelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan neemt Martin Bosma het zaakje over.
Tante Fleur is ook maar weinig in beeld geweest.
NRC heeft echt veel van dat soort zaakjes de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Behalve bij die saga met Dion. Dat was vermakelijk.
Domrechts is groter dan heel links.quote:
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:40 schreef Steven184 het volgende:
Julian heeft niet gekeken hoevaak FvD uberhaupt niet aanwezig was in de Tweede Kamer.
FEEST!!! Lekker doorsnuivenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.
Domlinks straks 1 zetelquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Domrechts is groter dan heel links.
We gaan op dezelfde voet verder als de afgelopen vier jaar maar dan met een oppositie die lekker extra kut is.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu nog meer splinterpartijen die ook nooit ergens aanwezig gaan zijn.
Ik ben net weer een beetje afgekoeldquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:58 schreef Aguero het volgende:
Wanneer heeft Kaag bedacht dat ze op tafel ging klimmen?
Ik ben bijzonder zuur vanavond.
Turken mochten niet naar binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Ik miste haar ook al. Zal wel ergens ronddwalen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar is Dilan op die plaat? Zelfs Dijkhoff zit er.
Welke regio?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:05 schreef Aguero het volgende:
BBB is 2,5 keer groter dan GroenLinks op het stembureau waar mijn moeder zat te tellen.
Hier in de buurt ook wel wat mensjes die op de BBB stemden ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Noardeast-Fryslân.
Het prachtige platteland.
Dat lijkt me een geweldig idee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
We hebben niks te klagenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
Schuimen en touchscreen gaat vast niet goed samenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had jij dit niet gewoon kunnen doen?
In elk geval als je ondernemer wilt worden. Bevestiging dat we niet bang hoeven te zijn dat we binnenkort uit de lockdown gaan komen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart naar bed, jullie kind gaat opgroeien in een ontzettend gaaf land!
En daarna weer 4 jaar enkel naar Amsterdam en Oost Groningen te kijken.quote:
En prompt verliest ze zes zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben Marijnissen sympathiek gaan vinden in deze campagne, moet ik in alle eerlijkheid bekennen.
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En prompt verliest ze zes zetels.
Wat is jouw expert advice voor ons?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor GroenLinks was nooit groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |