Douzepwaquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Em31 het volgende:
Oh hier had ze wel echt mee kunnen winnen he
Daarvoor heeft Victoria te veel smaakquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Momo het volgende:
Allemaal bekende mensen uit Bulgarije, kom die ene man ook hier langs? Die is ook als Bulgaar geboren
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:25 schreef usagi414 het volgende:
Ik kan die danser van the Roop nu niet meer ontzien. Bedankt Em
Ja gok het wel gezien die ketting en de kleuren van haar videoclip screenshots.quote:
Ze zullen het toch niet halverwege bekendmaken ?quote:
Heb ik niet zo veel problemen mee Krijg je wel kwaliteit door.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Leuk ook om te zien dat Bulgarije er zo veel moeite en geld in investeert (of eigenlijk de alom aanwezig sponsor iCards )
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Leuk ook om te zien dat Bulgarije er zo veel moeite en geld in investeert (of eigenlijk de alom aanwezig sponsor iCards )
Het is ook op de Bulgaarse tv op het hoofdkanaal.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef aarontje112 het volgende:
Wat een saamhorigheid! Jammer wel dat er maar 5000 mensen kijken
Ja, echt weinigquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef aarontje112 het volgende:
Jeetje wat weinig inderdaad Verdient Victoria echt niet. Ze is echt een goede artiest.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef aarontje112 het volgende:
Dat laatste Eerst alle nummersquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Aratanax het volgende:
Ik schakel nu in. Is het winnende lied degene die als laatst komt, of voert ze ze eerst allemaal op en wordt dan een keuze bekendgemaakt?
Ik zou beide prima vindenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
Ja ook mooi, maar zou niet zoveel indruk maken als GUIGO
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk isquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
Ja ook mooi, maar zou niet zoveel indruk maken als GUIGO
Oh ja dat weet ik wel zeker. Zegt wel veel over haar dat ze niet de fans wil pleasen maar haar eigen weg gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk is
Wij zijn dan geen typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGOquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk is
Ja al weet ik zeker dat zij dan niet live hebben gekeken netquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De slay-community op Twitterquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij zijn dan typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGO
Die hebben de hooivorken al weer klaar staan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef spleeh het volgende:
Volgens de poll op eurovisionworld zou Victoria Imaginary Friend moeten kiezen
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij zijn dan typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGO
Er moest nog geen tussen.quote:
Ja wat een fijn forum is dit eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.
Eens. En dat belooft veel goeds voor het ESF.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind de nummers veel beter tot hun recht komen zo.
Ik kan niet zo heel goed tegen de internationale fora Meestal na een paar pagina's lezen word ik er al moe van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja wat een fijn forum is dit eigenlijk
Als er al iets van een deuntje inzit is het al direct een 'bop' en ik kan dat woord echt niet uitstaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.
Neequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze titel niet goed ontvangen wordt in een pandemie
Nee inderdaad Dat daargelaten vind ik dit nog steeds wel het beste liedje Met de meeste stagingpotentie. Maar goed, deze gaat het niet worden en sowieso niet in een pandemie nee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze titel niet goed ontvangen wordt in een pandemie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef Em31 het volgende:
Het is al bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef Em31 het volgende:
Het is al bekend:Goede keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar komen de hooivorken al aanquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:54 schreef molloot200 het volgende:
Op Wiki is "Imaginary friend" al ingevuld
Nee gewoon alle oude mensen op een bepaald uur naar de winkel laten gaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:54 schreef Momo het volgende:
Nooit meer langzame bejaarden in de supermarkt, koop een icard!
Dank!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:55 schreef spleeh het volgende:
[..]
Nee gewoon alle oude mensen op een bepaald uur naar de winkel laten gaan
Die zou ik ook op het officiële kanaal laten zetten jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Prachtig! Maar ik had gewoon de live versie op dat dak ingezonden als officiële video
Precies het omgekeerde van Nederland inderdaad. Live overtuigt dit juist nog meer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Prachtig! Maar ik had gewoon de live versie op dat dak ingezonden als officiële video
Ze gaat zeker meestrijden voor de overwinning.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu echt het gevoel dat we hier de winnaar horen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu echt het gevoel dat we hier de winnaar horen
Ja dat denk ik ook, op Zweden na dan Het ligt natuurlijk ook aan de staging en bij Zwitserland bijv. nog hoe het live gaat zijn. Bij Victoria vond ik het nu echt magisch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.
Het ligt haast net zo open als vorig jaar (even ervan uitgaande dat, als er geen Corona was, ESF vorig jaar doorging, zonder mensen die in quarantaine uit verveling los gingen op Dadi’s nummer op TikTok, waardoor het nog geen gelopen race was).quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Mooi! Jammer van de reacties van sommige die niet kunnen stoppen met zeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat het een stel tieners zijn
Waylon deed dit ook eigenwijs. Ik ben van mening dat het wel het beste is naar jezelf te luisteren dan naar de fans. Liever een lied waar jij als artiest 100% achter staat. Dat is ook wat Nederland zo sterk maakt op het ESF. Authenticiteit en de zanger(es) zingt iets wat 100% hem/haar is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb sowieso liever dat ze achter de keuze staat ipv dat ze alleen luistert naar de fans
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]We gaan er maar gewoon van uit dat het geen echte fans zijn Ik vind bijvoorbeeld dive into the unknown dus echt totaal niks, maar als ze dat had gekozen was ik ook blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat het een stel tieners zijn
Een nummer uit mijn top 3. Goede keuze, mooi lied. Ik krijg hier meer winner-vibes bij dan bij Zwitserland.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:04 schreef grazz het volgende:
Growing up vind ik ook wel mooi.
Mijn top 3:
1. Imaginary Friend
2. The funeral song
3. Growing up is getting old
En er moet nog een kwart van het totaal bekend worden gemaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik vond het al een sterk jaar maar ik heb vandaag gewoon 3 nieuwe nummers in mijn top 10 gezet
Zo benieuwd naar de stagingquote:
One trick wat?quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:12 schreef Moira het volgende:
Ik vind het een beetje meer van hetzelfde. Krijg er een beetje one trick pony vibes van.
Goegel vertaalt het naar ‘eendagsvlieg’ maar dat dekt het niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
One trick wat?
*voelt zich bejaard
een one trickquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
One trick wat?
*voelt zich bejaard
Ik hoop niet dat ze die klok staging gaan doen in Ahoy. Ik vind het niet zo mooiquote:
Als ik van de genoemde favorieten een dark horse zou moeten noemen voor de winst is dit het wel. Het is een genre dat door oa Billie Eilish zo breed populair is gemaakt dat ik hier alle leeftijdsgroepen in de televote wel voor zie gaan. Jury's zouden dit sowieso wel moeten vreten...quote:Op maandag 3 mei 2021 10:00 schreef Nexum het volgende:
Zie dit nog wel winnen eigenlijk. Sneaky z'n weg naar nummer 1 voeren terwijl niemand het verwacht
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
Bulgarije – VICTORIA – Growing up is getting old
VICTORIA zit, in een lichtblauw loszittend pak op een zandkleurig eiland/blok, met op de achtergrond een gigantische sterrenhemel en naast haar ligt een foto. Om haar heen wordt water geprojecteerd op de LED-vloer. Op de voorgrond een continue stroom van zand (de tijd die verstrijkt). Ze zingt prachtig en door het nummer heen zien we de setting van diverse standpunten. Wanneer VICTORIA opstaat, reikt ze haar hand uit naar het zand en probeert het op te vangen.
Na Portugal is dit wederom een inzending waar veel op de emotie wordt ingezet, zowel visueel als vocaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!
Bulgarije gaat zeker iets waar de jury's voor gaan vallen, ook de West-Europese televoter omdat wat mij betreft de emotie van het nummer (dat van deze tijd is) duidelijk naar voren komt door de staging.
Wat dat betreft kun je ze allebei ook wel met Billie Eilish vergelijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:34 schreef Meridiaan het volgende:
Ziet er goed uit en klinkt gewoon goed. Ik ben benieuwd naar hoe dit er uit ziet op televisie.
Huispak is samen gekocht met Roxen, maar voor beide liedjes vind ik het wel werken.
Mooi! Met de foto van haar vader, die recent de diagnose ALS heeft gekregen...quote:
Instant kippenvel toch welquote:
https://www.ad.nl/show/de(...)-te-voeren~a94b720e/quote:Net als vorig jaar, toen het Eurovisie Songfestival niet doorging, doet de Bulgaarse zangeres Victoria (23) het goed bij de bookmakers. Met Growing up is getting old staat ze stevig in de top-10 van de peilingen. Nederland is voor haar bekend terrein. ,,Ik kwam hier als kind elk jaar bij mijn tweede opa.’’
Nu ze eindelijk alsnog in Nederland is, voelt het voor haar als bekend terrein. ,,Als kind kwam ik hier elk jaar met mijn ouders’’, vertelt ze na haar tweede repetitie in Ahoy. ,,De tweede man van mijn oma is Nederlands. Hij heet Wiebe, ik noem hem mijn tweede grootvader.’’
Als het even kan, wil ze na het evenement in Ahoy weer snel terug naar Sneek, waar opa Wiebe woont. ,,Ik vond het als kind al heerlijk om de eendjes te voeren, daar zie ik nog steeds naar uit. Hoe vaak ik hier geweest ben? Ik denk wel een keer of tien.’’
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:27 schreef libranl het volgende:
Nederland is bekend terrein voor Victoria van Bulgarije.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/show/de(...)-te-voeren~a94b720e/
Heb dit nu zo'n 20 keer bekeken en het klinkt gewoon bijna als de studioversie, bizarquote:
Wat een mooi gesprek! Ik zie haar nog wel eens winnenquote:
Onze vingers liggen dan naast elkaar want ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:44 schreef grazz het volgende:
Prachtig maar ik zie het helaas niet winnen en ik kan mn vinger er niet echt op leggen. Het heeft alle ingrediënten om te kunnen winnen namelijk.
Denk dat het te soft is ofzo waardoor het eerder wat wegvalt dan er uit springt, zou dat het kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:44 schreef grazz het volgende:
Prachtig maar ik zie het helaas niet winnen en ik kan mn vinger er niet echt op leggen. Het heeft alle ingrediënten om te kunnen winnen namelijk.
Denk dat het te soft is ofzo waardoor het eerder wat wegvalt dan er uit springt, zou dat het kunnen zijn?
Ik denk dat het komt omdat haar optreden niet helemaal vlekkeloos was. Nog steeds prima gezongen, maar ze kan wel beter dan dit. Dit liedje moet perfect gezongen worden om echt die emotionele lading en breekbaarheid goed tot zijn recht te laten komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onze vingers liggen dan naast elkaar want ik weet het ook niet.
De preview show van Victoria waarbij ze bekend maakte met dit nummer te gaan is één van mijn voorseizoen hoogtepunten.
En toch... Hoe graag ik het ook wil, #1 is niet meer haalbaar en ik zie top 5 ook nog niet zo lukken.
Het is heel mooi, maar het mist inderdaad iets. En ze heeft de pech een beetje weg te vallen tussen al het geweld van andere kanshebbers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:44 schreef grazz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |