Die zou ik ook op het officiële kanaal laten zetten jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Prachtig! Maar ik had gewoon de live versie op dat dak ingezonden als officiële video
Precies het omgekeerde van Nederland inderdaad. Live overtuigt dit juist nog meer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Prachtig! Maar ik had gewoon de live versie op dat dak ingezonden als officiële video
Ze gaat zeker meestrijden voor de overwinning.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu echt het gevoel dat we hier de winnaar horen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu echt het gevoel dat we hier de winnaar horen
Ja dat denk ik ook, op Zweden na dan Het ligt natuurlijk ook aan de staging en bij Zwitserland bijv. nog hoe het live gaat zijn. Bij Victoria vond ik het nu echt magisch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.
Het ligt haast net zo open als vorig jaar (even ervan uitgaande dat, als er geen Corona was, ESF vorig jaar doorging, zonder mensen die in quarantaine uit verveling los gingen op Dadi’s nummer op TikTok, waardoor het nog geen gelopen race was).quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tussen Zwitserland, Frankrijk, Bulgarije, Italië en Zweden eigenlijk geen favoriet voor de overwinning heb. Ze hebben allemaal hun sterke en zwakke punten.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Mooi! Jammer van de reacties van sommige die niet kunnen stoppen met zeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat het een stel tieners zijn
Waylon deed dit ook eigenwijs. Ik ben van mening dat het wel het beste is naar jezelf te luisteren dan naar de fans. Liever een lied waar jij als artiest 100% achter staat. Dat is ook wat Nederland zo sterk maakt op het ESF. Authenticiteit en de zanger(es) zingt iets wat 100% hem/haar is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb sowieso liever dat ze achter de keuze staat ipv dat ze alleen luistert naar de fans
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]We gaan er maar gewoon van uit dat het geen echte fans zijn Ik vind bijvoorbeeld dive into the unknown dus echt totaal niks, maar als ze dat had gekozen was ik ook blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat het een stel tieners zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |