Soms heb ik zoiets "zitten we niet teveel te haten op haar", maar dit vind ik gewoon zo respectloos allemaalquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:10 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Mijn god waarom zit ze daar, ze heeft er echt 0 verstand van hè
Maar had hem dan niet achter een piano gezet maar gewoon staand zeg maar. Dan was het al verschillend van Duncan geweest.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:14 schreef Guanabana het volgende:
Jammer, dit gaat Zwitserland denk ik wel stemmen kosten. Dat nummer komt toch wel beter tot zijn recht op een Duncan-manier, hoewel ik wel snap dat ze dat niet teveel wilden nadoen.
Ja, zelf had ik het achter een piano ook niet per se een ramp gevonden. Kun je het alsnog wel anders aankleden dan bij Duncan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar had hem dan niet achter een piano gezet maar gewoon staand zeg maar. Dan was het al verschillend van Duncan geweest.
Volgens mij heeft ze ook wel gezegd dat ze stiekem hoopt dat het niet allemaal volgens plan verloopt, dus ik snap hem heel goedquote:
Had ik nog niet meegekregen. Dank voor de info. Het is dan niet anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik verwacht daarna geen show eigenlijk. De pers herhaalt ook telkens dat de turquoise loper het énige evenement is.
Ja en met wat andere visuals, dan was het ook al heel anders geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar had hem dan niet achter een piano gezet maar gewoon staand zeg maar. Dan was het al verschillend van Duncan geweest.
Ja ik ben benieuwd of er spontane Chantal grapjes in gaan komen, vast welquote:
Ja en misschien gaat dat bij Nikkie nóg wel makkelijker, als je ziet hoe goed zij de taal beheerst. Denk dat bij haar sowieso alles natuurlijker is. Hopelijk hebben zij ook momenten samen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd of er spontane Chantal grapjes in gaan komen, vast wel
Ja tof voor Nikkie ook dat ze nu echt co-host isquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en misschien gaat dat bij Nikkie nóg wel makkelijker, als je ziet hoe goed zij de taal beheerst. Denk dat bij haar sowieso alles natuurlijker is. Hopelijk hebben zij ook momenten samen.
Bron: https://www.ad.nl/show/de(...)-te-voeren~a94b720e/quote:Net als vorig jaar, toen het Eurovisie Songfestival niet doorging, doet de Bulgaarse zangeres Victoria (23) het goed bij de bookmakers. Met Growing up is getting old staat ze stevig in de top-10 van de peilingen. Nederland is voor haar bekend terrein. ,,Ik kwam hier als kind elk jaar bij mijn tweede opa.’’
Nu ze eindelijk alsnog in Nederland is, voelt het voor haar als bekend terrein. ,,Als kind kwam ik hier elk jaar met mijn ouders’’, vertelt ze na haar tweede repetitie in Ahoy. ,,De tweede man van mijn oma is Nederlands. Hij heet Wiebe, ik noem hem mijn tweede grootvader.’’
Als het even kan, wil ze na het evenement in Ahoy weer snel terug naar Sneek, waar opa Wiebe woont. ,,Ik vond het als kind al heerlijk om de eendjes te voeren, daar zie ik nog steeds naar uit. Hoe vaak ik hier geweest ben? Ik denk wel een keer of tien.’’
Oh neequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:27 schreef libranl het volgende:
Nederland is bekend terrein voor Victoria van Bulgarije.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/show/de(...)-te-voeren~a94b720e/
Mijn ouders wonen echt vlak bij Sneekquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:27 schreef libranl het volgende:
Nederland is bekend terrein voor Victoria van Bulgarije.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/show/de(...)-te-voeren~a94b720e/
OMG.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef NeilZar het volgende:
Van de eurovision.tv liveblog:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |