Dat laatste Eerst alle nummersquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Aratanax het volgende:
Ik schakel nu in. Is het winnende lied degene die als laatst komt, of voert ze ze eerst allemaal op en wordt dan een keuze bekendgemaakt?
Ik zou beide prima vindenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
Ja ook mooi, maar zou niet zoveel indruk maken als GUIGO
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk isquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
Ja ook mooi, maar zou niet zoveel indruk maken als GUIGO
Oh ja dat weet ik wel zeker. Zegt wel veel over haar dat ze niet de fans wil pleasen maar haar eigen weg gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk is
Wij zijn dan geen typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGOquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve voor de Eurofans Wacht maar tot ze allemaal mad gaan worden als GUIGO het uiteindelijk is
Ja al weet ik zeker dat zij dan niet live hebben gekeken netquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De slay-community op Twitterquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij zijn dan typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGO
Die hebben de hooivorken al weer klaar staan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef spleeh het volgende:
Volgens de poll op eurovisionworld zou Victoria Imaginary Friend moeten kiezen
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij zijn dan typische Eurofans De meerderheid hier is toch wel voor GUIGO
Er moest nog geen tussen.quote:
Ja wat een fijn forum is dit eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.
Eens. En dat belooft veel goeds voor het ESF.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind de nummers veel beter tot hun recht komen zo.
Ik kan niet zo heel goed tegen de internationale fora Meestal na een paar pagina's lezen word ik er al moe van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja wat een fijn forum is dit eigenlijk
Als er al iets van een deuntje inzit is het al direct een 'bop' en ik kan dat woord echt niet uitstaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier is de mening wel vaker afwijkend van de internationale mening merk ik. Daar moet alles ook veel sneller een bop zijn en de rest is gelijk slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |