Nope....quote:
ja toch.. want volgens mij heeft hij toch wel wat gesprektechniek cursusjes doorlopen..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope....
En dat zou je van iemand uit het leger wel verwachten....
uh wat bedoel je ?quote:
Fluit, fluit, fluit.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef puzziepie het volgende:
'We zijn zo positief, iedereen doet positief, behalve zij'
Zit een kern van waarheid is....het is niet het zonnetje in huis.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef puzziepie het volgende:
'We zijn zo positief, iedereen doet positief, behalve zij'
Ja dat zou je wel denken... De Nederlanders staan bekend om hun vriendelijke methodes...quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch.. want volgens mij heeft hij toch wel wat gesprektechniek cursusjes doorlopen..
Niet Invullen Voor Een Anderquote:
Ze hebben om 4 uur ook al min of meer gegeten.quote:
Bianca had wel moeten zorgen dat Nick een pen erbij kreeg, ander kan hij die ook niet oplossen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik geef de mannen groot gelijk.
Fijn dat Nick even gaat kletsen met Michel.
Zou zo leuk zijn als ze de puzzel nog even oploste.
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.quote:
Zij zegt er als enige wat van iddquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid is....het is niet het zonnetje in huis.....
Ze hebben vanmiddag laat nog sushi gegeten en niemand had nog honger rond etenstijd. Een paar wilden ook een dutje doen of in de hottub.quote:
Ah, familie van Michel? Welkom!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.
precies..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet invullen voor een ander
TEAM
Together each achieve more...
Heeft ze al gezellig met Jill gedaan??quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij zegt er als enige wat van idd
Hij zegt het wel, maar hij snapt geen ene snars wat hij werkelijk zegt. Daar handelt hij echt niet naar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies..
je hoort het ook in gespreken van hem...gesprekstechniek cursus materiaal... Ik hoor wat je zegt
ik begrijp je gevoel
Ze hebben erg laat sushi gegetenquote:
nee heel sec de toegepaste stof gebruiken.. zit geen gevoel of begrip achterquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij zegt het wel, maar hij snapt geen ene snars wat hij werkelijk zegt. Daar handelt hij echt niet naar.
Een luisterend oor bieden is soms belangrijker dan gezellig doenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze al gezellig met Jill gedaan??
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Over ongeveer een kwartier zijn de nominaties duidelijk voor Videoland-kijkers. Nog geen interesse om dat te weten?
Het tv-topic is spoilervrij: BB / [TV / Live #22] Big Brother 2021 - 21.30 uur |janken met Jil
Ze moeten nog janken tot diep in de nacht hequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
WTF zijn ze nu maar bezig met avondeten.
Spannendquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Over ongeveer een kwartier zijn de nominaties duidelijk voor Videoland-kijkers. Nog geen interesse om dat te weten?
Het tv-topic is spoilervrij: BB / [TV / Live #22] Big Brother 2021 - 21.30 uur |janken met Jil
Oh, dat is eigenlijk wat ik bedoel hebben die al met elkaar gepraat.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een luisterend oor bieden is soms belangrijker dan gezellig doen
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey wordt flink afgebrand op social media. Zeker nu ze de racisme kaart heeft gebruikt tegen Nick en ook Michel vandaag.
Ze rust niet voor ze die mannen totaal heeft afgebrand.
Haar zus heeft ook allerlei tweets verspreid en is keihard afgestraft.
ach Michel en Nick worden net zo afgebrand en morgen is het weer Jill...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.
Echt hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.
maak maar vast aanquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.
ben ook behoorlijk klaar met dat geziek op smquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck de social media. Met name Twitter mag van mij verdwijnen.
Is een vuilstortplaats niet normaal.
Jawel. Ik wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Deelt Twitter niet je meningquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck de social media. Met name Twitter mag van mij verdwijnen.
Is een vuilstortplaats niet normaal.
Ja al de hele dag is er van alles voor hem. Maar hoop op een fijne uitsmijter met een nominatiequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
nou wel duidelijk wie favoriet is bij BB.. Nick krijgt meer dan alle andere bewoners bij elkaar
denk dat je volkomen gelijk hebtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef thomas19844 het volgende:
Je zou juist grotere drama krijgen met Nick, Michel en Naomi op de nominatie ... die laatste komt er niet op want dat zal idd wel Zoey worden... Maar met drie zou je wel een hoop meer drama krijgen. Denk dat Zoey er redelijk koeltjes op gaat reageren... de mannen zullen eerst stoer reageren en vervolgens nog een uur zeveren over wat de reden is. Okay bij Michel gaat Julie wel huilen. Mijn voorspelling.
een uur ? zo kortquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef thomas19844 het volgende:
Je zou juist grotere drama krijgen met Nick, Michel en Naomi op de nominatie ... die laatste komt er niet op want dat zal idd wel Zoey worden... Maar met drie zou je wel een hoop meer drama krijgen. Denk dat Zoey er redelijk koeltjes op gaat reageren... de mannen zullen eerst stoer reageren en vervolgens nog een uur zeveren over wat de reden is. Okay bij Michel gaat Julie wel huilen. Mijn voorspelling.
En toch zal ze donderdag eruit liggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Lekker tegendraads en niet meegaan in die onzin van die mannen
tuurlijk.. want jij hebt gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, maar Michel slaat de spijker op de kop.
Hij doorziet Zoey precies.
Een uur???quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat je volkomen gelijk hebt
Of Zoey doorzit Michel preciesquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, maar Michel slaat de spijker op de kop.
En Zoey ook. Allebei hebben ze ergens gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een uur???
Lionel Richie, man... All night long!
Ff in de magnetron en dan nassen. Prima te doen!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
wat een bleke vreps zijn dat. pakken ze die zo uit de verpakking?
fuck heb ik gemist zat bij michel en nickquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Toweler het volgende:
Lig een beetje achter met de stream
Jill tegen Julie ik merk dat matt probeert Thomas na te doen met alles
Bijt nog eens in uw citroen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
nou wel duidelijk wie favoriet is bij BB.. Nick krijgt meer dan alle andere bewoners bij elkaar
Hahaha... fair point. Vooral Michel is iemand die tof gevonden wilt worden... dus gaat allerlei redenen bedenken (doet hij nu al) hoe het kan dat hij erop staat. Hoop wel dat BB zegt dat de 'kijkers' AKA regie mochten stemmen op wie er UIT gaatquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een uur???
Lionel Richie, man... All night long!
Nee, man. Nu is hij superhappy en over een uurtje.... BAM! Dat is echt zieke marteling, man.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
Vrees dat BB een pleister wil plakken op een wondequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, man. Nu is hij superhappy en over een uurtje.... BAM! Dat is echt zieke marteling, man.
Niet helemaal waar, thomas probeerde af te vallenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Toweler het volgende:
Lig een beetje achter met de stream
Jill tegen Julie ik merk dat matt probeert Thomas na te doen met alles
Het zal wel moetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben er zomaar bang voor dat het vanavond niet bekend word gemaakt ivm Nick zijn verjaardag
Maar wij zullen het wetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben er zomaar bang voor dat het vanavond niet bekend word gemaakt ivm Nick zijn verjaardag
Jammer gemistquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, thomas probeerde af te vallen
De sfeer in huis is prima toch? Denk niet dat Zoey de boel daar verziekt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Magean het volgende:
Ze haat gewoon mannen. En dat moet ze zelf weten maar verpest hiermee haar eigen leven en de sfeer in het huis. Let wel ik heb geen voorkeur wie er moet/mag winnen maar wel wie er uit moet. Dat is zij. Zeveren over dingen tot je er zelf kotsmisselijk van wordt.
Mwa, eerst een kleuter verleiden met een spekkie en dan voor zijn ogen in 1 hap zelf opeten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrees dat BB een pleister wil plakken op een wonde
Oeh mag ik je citroentje dan?quote:
Welkom in de COS Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef thomas19844 het volgende:
Als ze slim zijn gooien ze nu er wel een paar flessen wijn in... Kom op BB je kan het... Peter vd Vorst kijkt even niet mee.... 3.2.1.... Nominatie bekendmakingen en drama
Ah op die manier, dat de bewoners het niet weten. Hmm dat zou echt matig zijnquote:
Waar hoop je op?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dank u. Hoop vanavond op wat leuke momentjes in het huis. Een vleugje DGK aub.
Terror Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waar hoop je op?
Terror nick of terror michel?
Inderdaad. De racismekaart trekken is voor mij een brug te ver. Dat kan iemands reputatie echt schaden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Magean het volgende:
Ze haat gewoon mannen. En dat moet ze zelf weten maar verpest hiermee haar eigen leven en de sfeer in het huis. Let wel ik heb geen voorkeur wie er moet/mag winnen maar wel wie er uit moet. Dat is zij. Zeveren over dingen tot je er zelf kotsmisselijk van wordt.
Die hebben beiden geen terror in zich... Te druk met hun image... Maar met drank erin krijgen we wel wat interessantere tv bij de uitslag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waar hoop je op?
Terror nick of terror michel?
Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dank u. Hoop vanavond op wat leuke momentjes in het huis. Een vleugje DGK aub.
Hopelijk tussen 22 en 23. Als ze maar geen Opa Patje doen dit keer.... Dat was ook al een gemiste kans... Voor feel good kan je ook naar een aquarium met vissen gaan staren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las ergens dat er nog een feestje is vanavond voor Nick z’n verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Is nét afgelopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las dat er nog een feestje is vanavond voor Nick zijn verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Nee ik ben niet DE Thomas... Ik ben de Tommyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.
Dit account bestond al half februari.
Bijna geloofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill zei vanmiddag al dat ze het gevoel had dat ze erop kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Nu maar wachten op de streams. 1 Camera op de kop van Michel, 1 op die van Jill aub.
En eentje op Zoey?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Nu maar wachten op de streams. 1 Camera op de kop van Michel, 1 op die van Jill aub.
Hoelaat krijgen ze het te weten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Daarom baal ik zo dat Jill genomineerd is. Ze weten/denken dat die heel populair is. Dat maakt het voor de andere genomineerden zoveel makkelijker.....Ja ik kan ook heel populair zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
Wel kut lijkt me als je door de kijker bent genomineerd. Jill zal wel schrikken en heel onzeker worden.
Waarom? Is dat chauvinisme? Zitten leukere Belgen in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sociale media
Nick gesaved
En weet je hoe dat komt jongens, Weet je hoe dat komt? Omdat Nick heel, maar dan ook heel populair is in Vlaanderen. Alle mensen die BB kijken in mijn streek, kruipen in de kont van Nick
zijn de nominaties al bekendquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom baal ik zo dat Jill genomineerd is. Ze weten/denken dat die heel populair is. Dat maakt het voor de andere genomineerden zoveel makkelijker.....Ja ik kan ook heel populair zijn.
Heb weinig met Zoey, positief of negatief, meisje is me om het even.quote:
Meestal na de uitzending, tussen half 11 en 11 uur zo.quote:
Zoey weet dat Nick geen racist is,quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. De racismekaart trekken is voor mij een brug te ver. Dat kan iemands reputatie echt schaden.
Èr zal wel op gestemd zijn. Ga ervan uit dat de uitslag eerlijk is. Vind het jammer dat Nick de dans ontkomt. Op deze manier is K4 nog niet gebroken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef Harry het volgende:
Interessant, waarom BB stemkanon Jill op de lijst zet?
Kan er al gestemd worden dan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even 2 keer op Jill stemmen.
"Maar capuchon_jongen je bent toch pro Michel" Het antwoord is neen: vond de haat tegenover Michel gewoon overdreven, maar hij is niet mijn favoriete bewoner hoor
Om Michel te saven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef Harry het volgende:
Ja, dit had van mij ook niet echt gehoeven. Maar ze willen Nick dus als winnaar...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef Harry het volgende:
Ze hebben Michel er gratis bij gekregenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:29 schreef Benny het volgende:
Dan vertrekt Zoey. Jammer. Verloren stemming. Dit zouden de bewoners ook doen
En de echte drama gaat ook uitblijven. Dit valt echt tegen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:29 schreef Benny het volgende:
Dan vertrekt Zoey. Jammer. Verloren stemming. Dit zouden de bewoners ook doen
Kijkcijfers?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef Harry het volgende:
Ja best wel, weer een week redelijk saaie streams wssquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
En de echte drama gaat ook uitblijven. Dit valt echt tegen.
vind het ook heel vreemd, laten we eerlijk zijn al dat nominatie geroddel kan iemand toch niet populair maken en zeker geen winnaar...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Ja, dit had van mij ook niet echt gehoeven. Maar ze willen Nick dus als winnaar...
Jill die nog meer jankt omdat ze onzeker is incoming en Michel gaat een tooi maken van alle veren in zijn eigen reet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja best wel, weer een week redelijk saaie streams wss
Wie is er genomineerd?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef cheanny het volgende:
Had het wel verwacht deze nominatie. Dat wordt dus inderdaad afscheid nemen van Zoey. Maar alleen het feit dat Michel er op staat is al een bonus.![]()
Hij is gewoon volgende keer aan de beurt.
Je weet nu iig wel hoe het verder zal gaan tot aan de finalequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
En de echte drama gaat ook uitblijven. Dit valt echt tegen.
Nee want K5 bestaat nog steeds dus volgende week jill en matt er weer op.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef cheanny het volgende:
Had het wel verwacht deze nominatie. Dat wordt dus inderdaad afscheid nemen van Zoey. Maar alleen het feit dat Michel er op staat is al een bonus.![]()
Hij is gewoon volgende keer aan de beurt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet nu iig wel hoe het verder zal gaan tot aan de finale
Alee, dan komt zoey aandenderen, want dat is cultuur toe-eigenen, ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill die nog meer jankt omdat ze onzeker is incoming en Michel gaat een tooi maken van alle veren in zijn eigen reet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Klopt niet echt he, ze gingen op Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Je moest stemmen wie genomineerd werd. Nick en Michel fans gaan vol voor Jill
En zo blijft het spel even voorspelbaarquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want K5 bestaat nog steeds dus volgende week jill en matt er weer op.
En Jill fans bijna volledig voor Michel dus niet genoeg stemmen voor Nick.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Nee. Je moest stemmen wie genomineerd werd. Nick en Michel fans gaan vol voor Jill
Dat Zoey eruit zou gaan wist ik toch al. Maar zo jammer dat Jill erbij staat. Nu mogen we gaan luisteren naar anderen die Michel omhoog praten en Michel die Michel omhoog praat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet nu iig wel hoe het verder zal gaan tot aan de finale
yep, volgende week moeten ze vast zelf weer stemmen en dan wordt het jill tegen mattquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
En zo blijft het spel even voorspelbaar
Huismeester Matt. Jill vs Liese kan nog best spannend worden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want K5 bestaat nog steeds dus volgende week jill en matt er weer op.
En niet om aan te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou goed kunnen zoiets. Vraag me af of ze Jill dan zullen beschermen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe gaan ze dat doen? de genomineerden kreeg de reden te horen van de stemmen?
Gaan ze dit vervangen door Tweets van buitenZou pas drama zijn dit.
Mmm... Ik denk dat Jill wel weer naar Thomas wilt. Denk dat het wel mee gaat vallen tenzij ze alsnog drank erin gooien en in Nel transformeertquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill die nog meer jankt omdat ze onzeker is incoming en Michel gaat een tooi maken van alle veren in zijn eigen reet.
Zoey en Jill. Laatstgenoemde zijn de pijlen al weken op gerichtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt niet echt he, ze gingen op Zoey
OMG dit klinkt echt heel treurigquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar zit idd wel wat in zoals je het nu zegtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah toch weer iemand de memo gemistquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
Kom ik hier klagen dat de ondertiteling niet gelijk loop op tv... zie ik wie er genomineerd zijn![]()
![]()
Niet te geloven he. Ik kijk ook gelijk de tv uitzending naast de streams.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
Kom ik hier klagen dat de ondertiteling niet gelijk loop op tv... zie ik wie er genomineerd zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is heel de COS nu in diepe rouw?
Exactquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
![]()
Ging ik net postenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Michel en Zoey samen in de kamer van de waarheid gaat nog interessant worden.
Dat niet hoor, maar had het gewoon voor Nick goed gevonden als hij op de bank had gekomen. Misschien dat hij dan wat meer naar zich zelf gaat kijken met zijn gekonkel en gemanipuleer. Maar ik hoop dat Jill blijft omdat die nog af en toe voor wat idioten dingen zorgt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
the game is riggedquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
I know, maar hij stond nog open op COS dus kon de nominaties niet omzeilenquote:
Tuurlijk niet, Djill op het bankjequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk precies hetzelfde daarover.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar had het gewoon voor Nick goed gevonden als hij op de bank had gekomen. Misschien dat hij dan wat meer naar zich zelf gaat kijken met zijn gekonkel en gemanipuleer. Maar ik hoop dat Jill blijft omdat die nog af en toe voor wat idioten dingen zorgt.
Daarom dat ik ook 2 keer op Jill ga stemmen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar had het gewoon voor Nick goed gevonden als hij op de bank had gekomen. Misschien dat hij dan wat meer naar zich zelf gaat kijken met zijn gekonkel en gemanipuleer. Maar ik hoop dat Jill blijft omdat die nog af en toe voor wat idioten dingen zorgt.
Niet bij mij populairquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sociale media
Nick gesaved
En weet je hoe dat komt jongens, Weet je hoe dat komt? Omdat Nick heel, maar dan ook heel populair is in Vlaanderen. Alle mensen die BB kijken in mijn streek, kruipen in de kont van Nick
Als BB echt lef heeft laat hij dan ook de uitspraken van Jill zien en het gekonkel van Zoey.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ging ik net posten
Michel en Zoey verplicht samen voor 3 uur en ze krijgen Jill erbij
Lolquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Windhapper het volgende:
Vraag me af of Michel en Jill realistisch genoeg gaan zijn om te snappen dat ze een beetje tegenover elkaar worden gezet op Social Media. En of Zoey realistisch genoeg gaat zijn dat morgen alleen haar zus op haar stemt.
Dekhengst Matt krijgt wel vleugels na deze uitslag... Die ziet zichzelf al bling bling op een eilandje zitten met allemaal vrouwen om hem heen. Die jongen heeft fijne dromen vannacht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar beseffen jullie dat Jill dus onder Matt staat.. Dat klopt toch niet?! Dus alle Nick/Michel fans moeten dan wel op Jill hebben gestemd. En de Jill fans op Michel.Geweldig dat er dus ook echt twee kampen zijn buiten het huis. De gekkigheid slaat door. Michel, alles wordt als hypocriet neergezet, maar de buitenwereld doet net zo goed mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En het eeuwige geneuzel van Michel met Nick in de sauna?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als BB echt lef heeft laat hij dan ook de uitspraken van Jill zien en het gekonkel van Zoey.
Ja, omdat Theo eruit is 😡quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Waarom? Is dat chauvinisme? Zitten leukere Belgen in.
was van tevoren toch wel duidelijk dat er op deze manier geen grijze muisjes op zouden komen te staan, geen moment gedacht dat matt of naomi of liese er op zouden komen. Van die eerste twee met name omdat ze misschien wat minder fans (kutwoord) hebben maar zeker minder haters, je ziet ze gewoon niet zo veelquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar beseffen jullie dat Jill dus onder Matt staat.. Dat klopt toch niet?! Dus alle Nick/Michel fans moeten dan wel op Jill hebben gestemd. En de Jill fans op Michel.Geweldig dat er dus ook echt twee kampen zijn buiten het huis. De gekkigheid slaat door. Michel, alles wordt als hypocriet neergezet, maar de buitenwereld doet net zo goed mee.
arme zoey danquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe gaan ze dat doen? de genomineerden kreeg de reden te horen van de stemmen?
Gaan ze dit vervangen door Tweets van buitenZou pas drama zijn dit.
en de saunasessiesquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als BB echt lef heeft laat hij dan ook de uitspraken van Jill zien en het gekonkel van Zoey.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]Geen probleem Irethn voel wel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dit is al een poosje gaande. Fab5 is verantwoordelijk voor het scheiden van Jill en Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jill staat niet onder Matt. Matt is gewoon niet belangrijk genoeg om op te stemmen voor de anti-Jill beweging. En de irritatie naar Zoey is gewoon ook groot. En de buitenwereld gaat inderdaad heel erg ver om zijn/haar favoriet er in te houden. Dat gehaat over en weer is zo zinloos.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
nee ik ben er blij mee, nu gaat zoey eindelijk naar huisquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat bedoelen jullie hiermee? K5 ?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dit is al een poosje gaande. Fab5 is verantwoordelijk voor het scheiden van Jill en Thomas.
Jill wordt afgetekend op de uitspraken die ze heeft gedaan over Michel.
Hopelijk geeft ze Matt een keiharde schop onder zijn reet. Wat is die irritant zeg. Met zijn gemaakte blijheid. Achterbaks mannetje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef cheanny het volgende:
Misschien wel goed dat Jill genomineerd is. Ze redt het toch wel van zowel Zoey als Michel. Maar dat ophemelen van haar door Mike en Matt dat ze zo populair is heeft haar geen goed gedaan. Nu weer met beide beentjes op de grond en gewoon op eigen kracht naar die finale. Zonder al die veren van Mike en Matt is ze veel leuker.
ja ze worden fab 5 genoemd van the fabelous 5quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie hiermee? K5 ?
Op twitter vooral wordt fab5 gebruikt voor K5.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vlaams Belang he. Houden wel van blanke mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sociale media
Nick gesaved
belgie gaat zeker niet voor zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef spapaars het volgende:
België gaat voor Zoey, en NL voor Jill.
Bye bye Michel.
Dat denk ik niet hoor. Heel Vlaanderen kotst Zoey uitquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef spapaars het volgende:
Bye bye Michel.
Op mensen die niet opvallen wordt niet gestemd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Naja ik had dus toch wel Matt erop verwacht en jill is verrassend. Dekhengst Matt. Die vind ik mooi!
Maar leuke zou zijn als nu de groep verder weer gaat stemmen en niet het publiek.
+Michel ging er niet opstaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Benny het volgende:
Ik vind het een beetje zonde dat deze genomineerden ook de genomineerden in het huis zouden zijn
Yep!! Toevallig welquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef NBWtje het volgende:
Dus het publiek heeft net zo voorspelbaar gestemd als de bewoners.
Mijn huis, mijn regels. De rollen zijn omgedraaid.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Naja ik had dus toch wel Matt erop verwacht en jill is verrassend. Dekhengst Matt. Die vind ik mooi!
Maar leuke zou zijn als nu de groep verder weer gaat stemmen en niet het publiek.
Zie je hier toch ook?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef NBWtje het volgende:
K5 op Twitter ja. Twitter iz nogal een K5 bolwerk, Facebook is op de hand van de kinderkamer. Fascinerend om te zien hoe de kampen elkaar continue van bijna precies hetzelfde beschuldigen zonder de hand in eigen boezem te steken. Wat dat betreft is het een experiment op de kijker en de invloed van echokamers en tunnelvisie op Social Media.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op social media worden ze Fab5 genoemd. Zijn ook verschillende fan accounts onder die naam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat er niet op Matt gestemd worden. Die gaat er vanzelf wel uit. Zou een verloren stem wezen. Logisch juist dat hij er niet op staat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Afwachten, zij is de enigste Belg, en met de Nederlanders worden de stemmen verdeeld.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef engine het volgende:
De vraag zal zijn "wie mag blijven?"
Ja dan gaat Zoey de minste stemmen krijgen.
ja dat gaat er bij mij niet in, als de bewoners hadden gestemd was het Jill en Zoey geweest, nu hebben ze Michel erbij gezet, maar echt belangrijk is het niet...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef NBWtje het volgende:
Klopt !! dat zei jequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat Jill misschien genomineerd werd
Dit idd. Kun je altijd nog inzetten op een later moment.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat er niet op Matt gestemd worden. Die gaat er vanzelf wel uit. Zou een verloren stem wezen. Logisch juist dat hij er niet op staat.
ik ook niet..quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt !! dat zei je![]()
Mij maakt het verder niet veel uit, maar ik had haar niet verwacht.
Michel had een harem om zich heen gebouwd, en daar heeft hij deze keer niets aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ja dat gaat er bij mij niet in, als de bewoners hadden gestemd was het Jill en Zoey geweest, nu hebben ze Michel erbij gezet, maar echt belangrijk is het niet...
maar we trappen er allemaal weer in
Michel krijgt ook de stemmen van zijn vriendjes. De vrienden van Michel en Nick werken al samen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel fans stemmen jill
Jill fans stemmen Michel.
Dus eigenlijk hadden we dit kunnen weten.
En Zoey is logisch.
Nu krijgt Jill waarschijnlijk de meeste "jij mag blijven" stemmen.
Maar ja.. We zien wel
Ik stuur je een dmquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
fuck heb ik gemist zat bij michel en nick
Het is wel gek dat daar nog niks mee is gebeurdquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
Misschien heel misschien wordt jill er wel afgehaald... omdat ze de populairste was ivm week geleden...wie wil je in de finale zien
Nee, nooit. Er zijn altijd twee kampen. Nog nooit eensgezindheid gezien bij nominaties e.d. op de antipathie jegens Tarrel na.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ja dat gaat er bij mij niet in, als de bewoners hadden gestemd was het Jill en Zoey geweest, nu hebben ze Michel erbij gezet, maar echt belangrijk is het niet...
maar we trappen er allemaal weer in
Heeeeeel toevallig gaan ze dat net even peilen voordat ze de kijker meer "invloed" geven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is wel gek dat daar nog niks mee is gebeurd
Het grootste deel dat gestemd heeft zullen de tv-kijkers zijn. Die zien niet dat bijvoorbeeld een Nick bijna de hele dag op de bank ligt onder een dekentje, en velen zullen het ook niet als kans zien om de bewoners eens wakker te schudden over hun gedrag overdag. Maar als Julie geen huismeester was geweest had ze er vast en zeker opgestaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef NBWtje het volgende:
Was dat een vraag van BB?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
Misschien heel misschien wordt jill er wel afgehaald... omdat ze de populairste was ivm week geleden...wie wil je in de finale zien
Dat wordt wel ongemakkelijk ja bij de vragen als “in wie ben je teleurgesteld?” en “wie zou het huis volgens jou nu moeten verlaten?”.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ging ik net posten
Michel en Zoey verplicht samen voor 3 uur en ze krijgen Jill erbij
Matt is een makkelijke persoon om tegen te strijden. Puur tactisch. Sta je tegenover hem, dan win je.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef thomas19844 het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze nu bondjes willen gaan sluiten rondom om Matt... wie had dat gedacht? Op dit moment staat hij in hun ogen wel met een been in de finale. Matt op zijn beurt denkt dat hij deze week echt zich heeft bewezen. Michel zeg maar dag tegen je beste mattie Nick... Die zit vanavond in de sauna met Matt :p
Hoop het zoquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef spapaars het volgende:
Bye bye Michel.
Je kan straks gewoon voor Jill stemmen dus lijkt me niet, was gewoon een polletje om te kijken of ze deze week wel de kijker moesten laten beslissen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
Maar hoe kan ze dan en genomineerd zijn en de populairste voor de finale? Gaan ze überhaupt nog iets met die vraag van vorige week doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heeeeeel toevallig gaan ze dat net even peilen voordat ze de kijker meer "invloed" geven.
Wit ge wat het is Met? Ut spelleke wordt gespeeld he? En ik wel met u in de finale stoan. Ge bent een sterke speler.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef thomas19844 het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze nu bondjes willen gaan sluiten rondom om Matt... wie had dat gedacht? Op dit moment staat hij in hun ogen wel met een been in de finale. Matt op zijn beurt denkt dat hij deze week echt zich heeft bewezen. Michel zeg maar dag tegen je beste mattie Nick... Die zit vanavond in de sauna met Matt :p
Ik wel hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wordt wel ongemakkelijk ja bij de vragen als “in wie ben je teleurgesteld?” en “wie zou het huis volgens jou nu moeten verlaten?”.
Ik zie Jill niet ‘Michel’ antwoorden terwijl hij er zelf bij zit.![]()
een week geleden kon je stemmen wie volgens jou echt in de finale hoordequote:
Het is niet dat ze een Belg is dat wij Belgen massaal op haar stemmen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, zij is de enigste Belg, en met de Nederlanders worden de stemmen verdeeld.
Hahaha... ik ga stuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wit ge wat het is Met? Ut spelleke wordt gespeeld he? En ik wel met u in de finale stoan. Ge bent een sterke speler.
Ze hebben nog niet 1 keer zomaar iets gevraagdquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Je kan straks gewoon voor Jill stemmen dus lijkt me niet, was gewoon een polletje om te kijken of ze deze week wel de kijker moesten laten beslissen.
Maar daaruit kwam dat zij de meest popi bewoner is?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
een week geleden kon je stemmen wie volgens jou echt in de finale hoorde
ik denk dat Jill dat is,,, kan ook iemand anders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |