Nope....quote:
ja toch.. want volgens mij heeft hij toch wel wat gesprektechniek cursusjes doorlopen..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope....
En dat zou je van iemand uit het leger wel verwachten....
uh wat bedoel je ?quote:
Fluit, fluit, fluit.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef puzziepie het volgende:
'We zijn zo positief, iedereen doet positief, behalve zij'
Zit een kern van waarheid is....het is niet het zonnetje in huis.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef puzziepie het volgende:
'We zijn zo positief, iedereen doet positief, behalve zij'
Ja dat zou je wel denken... De Nederlanders staan bekend om hun vriendelijke methodes...quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch.. want volgens mij heeft hij toch wel wat gesprektechniek cursusjes doorlopen..
Niet Invullen Voor Een Anderquote:
Ze hebben om 4 uur ook al min of meer gegeten.quote:
Bianca had wel moeten zorgen dat Nick een pen erbij kreeg, ander kan hij die ook niet oplossen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik geef de mannen groot gelijk.
Fijn dat Nick even gaat kletsen met Michel.
Zou zo leuk zijn als ze de puzzel nog even oploste.
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.quote:
Zij zegt er als enige wat van iddquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid is....het is niet het zonnetje in huis.....
Ze hebben vanmiddag laat nog sushi gegeten en niemand had nog honger rond etenstijd. Een paar wilden ook een dutje doen of in de hottub.quote:
Ah, familie van Michel? Welkom!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.
precies..quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet invullen voor een ander
TEAM
Together each achieve more...
Heeft ze al gezellig met Jill gedaan??quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij zegt er als enige wat van idd
Hij zegt het wel, maar hij snapt geen ene snars wat hij werkelijk zegt. Daar handelt hij echt niet naar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies..
je hoort het ook in gespreken van hem...gesprekstechniek cursus materiaal... Ik hoor wat je zegt
ik begrijp je gevoel
Ze hebben erg laat sushi gegetenquote:
nee heel sec de toegepaste stof gebruiken.. zit geen gevoel of begrip achterquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij zegt het wel, maar hij snapt geen ene snars wat hij werkelijk zegt. Daar handelt hij echt niet naar.
Een luisterend oor bieden is soms belangrijker dan gezellig doenquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze al gezellig met Jill gedaan??
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Over ongeveer een kwartier zijn de nominaties duidelijk voor Videoland-kijkers. Nog geen interesse om dat te weten?
Het tv-topic is spoilervrij: BB / [TV / Live #22] Big Brother 2021 - 21.30 uur |janken met Jil
Ze moeten nog janken tot diep in de nacht hequote:Op woensdag 10 maart 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
WTF zijn ze nu maar bezig met avondeten.
Spannendquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Over ongeveer een kwartier zijn de nominaties duidelijk voor Videoland-kijkers. Nog geen interesse om dat te weten?
Het tv-topic is spoilervrij: BB / [TV / Live #22] Big Brother 2021 - 21.30 uur |janken met Jil
Oh, dat is eigenlijk wat ik bedoel hebben die al met elkaar gepraat.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een luisterend oor bieden is soms belangrijker dan gezellig doen
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey wordt flink afgebrand op social media. Zeker nu ze de racisme kaart heeft gebruikt tegen Nick en ook Michel vandaag.
Ze rust niet voor ze die mannen totaal heeft afgebrand.
Haar zus heeft ook allerlei tweets verspreid en is keihard afgestraft.
ach Michel en Nick worden net zo afgebrand en morgen is het weer Jill...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.
Echt hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat de social media maar trots mag zijn op zichzelf.
maak maar vast aanquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als michel erop staat, ga ik serieus een account aanmaken en voor het eerst eens een stem uitbrengen.
ben ook behoorlijk klaar met dat geziek op smquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck de social media. Met name Twitter mag van mij verdwijnen.
Is een vuilstortplaats niet normaal.
Jawel. Ik wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
Deelt Twitter niet je meningquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Fuck de social media. Met name Twitter mag van mij verdwijnen.
Is een vuilstortplaats niet normaal.
Ja al de hele dag is er van alles voor hem. Maar hoop op een fijne uitsmijter met een nominatiequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
nou wel duidelijk wie favoriet is bij BB.. Nick krijgt meer dan alle andere bewoners bij elkaar
denk dat je volkomen gelijk hebtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef thomas19844 het volgende:
Je zou juist grotere drama krijgen met Nick, Michel en Naomi op de nominatie ... die laatste komt er niet op want dat zal idd wel Zoey worden... Maar met drie zou je wel een hoop meer drama krijgen. Denk dat Zoey er redelijk koeltjes op gaat reageren... de mannen zullen eerst stoer reageren en vervolgens nog een uur zeveren over wat de reden is. Okay bij Michel gaat Julie wel huilen. Mijn voorspelling.
een uur ? zo kortquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef thomas19844 het volgende:
Je zou juist grotere drama krijgen met Nick, Michel en Naomi op de nominatie ... die laatste komt er niet op want dat zal idd wel Zoey worden... Maar met drie zou je wel een hoop meer drama krijgen. Denk dat Zoey er redelijk koeltjes op gaat reageren... de mannen zullen eerst stoer reageren en vervolgens nog een uur zeveren over wat de reden is. Okay bij Michel gaat Julie wel huilen. Mijn voorspelling.
En toch zal ze donderdag eruit liggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Lekker tegendraads en niet meegaan in die onzin van die mannen
tuurlijk.. want jij hebt gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, maar Michel slaat de spijker op de kop.
Hij doorziet Zoey precies.
Een uur???quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat je volkomen gelijk hebt
Of Zoey doorzit Michel preciesquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, maar Michel slaat de spijker op de kop.
En Zoey ook. Allebei hebben ze ergens gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een uur???
Lionel Richie, man... All night long!
Ff in de magnetron en dan nassen. Prima te doen!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef suzi1 het volgende:
wat een bleke vreps zijn dat. pakken ze die zo uit de verpakking?
fuck heb ik gemist zat bij michel en nickquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Toweler het volgende:
Lig een beetje achter met de stream
Jill tegen Julie ik merk dat matt probeert Thomas na te doen met alles
Bijt nog eens in uw citroen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
nou wel duidelijk wie favoriet is bij BB.. Nick krijgt meer dan alle andere bewoners bij elkaar
Hahaha... fair point. Vooral Michel is iemand die tof gevonden wilt worden... dus gaat allerlei redenen bedenken (doet hij nu al) hoe het kan dat hij erop staat. Hoop wel dat BB zegt dat de 'kijkers' AKA regie mochten stemmen op wie er UIT gaatquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een uur???
Lionel Richie, man... All night long!
Nee, man. Nu is hij superhappy en over een uurtje.... BAM! Dat is echt zieke marteling, man.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
Vrees dat BB een pleister wil plakken op een wondequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, man. Nu is hij superhappy en over een uurtje.... BAM! Dat is echt zieke marteling, man.
Niet helemaal waar, thomas probeerde af te vallenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:07 schreef Toweler het volgende:
Lig een beetje achter met de stream
Jill tegen Julie ik merk dat matt probeert Thomas na te doen met alles
Het zal wel moetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben er zomaar bang voor dat het vanavond niet bekend word gemaakt ivm Nick zijn verjaardag
Maar wij zullen het wetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben er zomaar bang voor dat het vanavond niet bekend word gemaakt ivm Nick zijn verjaardag
Jammer gemistquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, thomas probeerde af te vallen
De sfeer in huis is prima toch? Denk niet dat Zoey de boel daar verziekt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Magean het volgende:
Ze haat gewoon mannen. En dat moet ze zelf weten maar verpest hiermee haar eigen leven en de sfeer in het huis. Let wel ik heb geen voorkeur wie er moet/mag winnen maar wel wie er uit moet. Dat is zij. Zeveren over dingen tot je er zelf kotsmisselijk van wordt.
Mwa, eerst een kleuter verleiden met een spekkie en dan voor zijn ogen in 1 hap zelf opeten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrees dat BB een pleister wil plakken op een wonde
Oeh mag ik je citroentje dan?quote:
Welkom in de COS Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:11 schreef thomas19844 het volgende:
Als ze slim zijn gooien ze nu er wel een paar flessen wijn in... Kom op BB je kan het... Peter vd Vorst kijkt even niet mee.... 3.2.1.... Nominatie bekendmakingen en drama
Ah op die manier, dat de bewoners het niet weten. Hmm dat zou echt matig zijnquote:
Waar hoop je op?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dank u. Hoop vanavond op wat leuke momentjes in het huis. Een vleugje DGK aub.
Terror Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waar hoop je op?
Terror nick of terror michel?
Inderdaad. De racismekaart trekken is voor mij een brug te ver. Dat kan iemands reputatie echt schaden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:10 schreef Magean het volgende:
Ze haat gewoon mannen. En dat moet ze zelf weten maar verpest hiermee haar eigen leven en de sfeer in het huis. Let wel ik heb geen voorkeur wie er moet/mag winnen maar wel wie er uit moet. Dat is zij. Zeveren over dingen tot je er zelf kotsmisselijk van wordt.
Die hebben beiden geen terror in zich... Te druk met hun image... Maar met drank erin krijgen we wel wat interessantere tv bij de uitslag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waar hoop je op?
Terror nick of terror michel?
Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dank u. Hoop vanavond op wat leuke momentjes in het huis. Een vleugje DGK aub.
Hopelijk tussen 22 en 23. Als ze maar geen Opa Patje doen dit keer.... Dat was ook al een gemiste kans... Voor feel good kan je ook naar een aquarium met vissen gaan staren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las ergens dat er nog een feestje is vanavond voor Nick z’n verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Is nét afgelopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las dat er nog een feestje is vanavond voor Nick zijn verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Nee ik ben niet DE Thomas... Ik ben de Tommyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.
Dit account bestond al half februari.
Bijna geloofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill zei vanmiddag al dat ze het gevoel had dat ze erop kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Nu maar wachten op de streams. 1 Camera op de kop van Michel, 1 op die van Jill aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |