En zo blijft het spel even voorspelbaarquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want K5 bestaat nog steeds dus volgende week jill en matt er weer op.
En Jill fans bijna volledig voor Michel dus niet genoeg stemmen voor Nick.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Nee. Je moest stemmen wie genomineerd werd. Nick en Michel fans gaan vol voor Jill
Dat Zoey eruit zou gaan wist ik toch al. Maar zo jammer dat Jill erbij staat. Nu mogen we gaan luisteren naar anderen die Michel omhoog praten en Michel die Michel omhoog praat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet nu iig wel hoe het verder zal gaan tot aan de finale
yep, volgende week moeten ze vast zelf weer stemmen en dan wordt het jill tegen mattquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
En zo blijft het spel even voorspelbaar
Huismeester Matt. Jill vs Liese kan nog best spannend worden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee want K5 bestaat nog steeds dus volgende week jill en matt er weer op.
En niet om aan te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou goed kunnen zoiets. Vraag me af of ze Jill dan zullen beschermen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe gaan ze dat doen? de genomineerden kreeg de reden te horen van de stemmen?
Gaan ze dit vervangen door Tweets van buitenZou pas drama zijn dit.
Mmm... Ik denk dat Jill wel weer naar Thomas wilt. Denk dat het wel mee gaat vallen tenzij ze alsnog drank erin gooien en in Nel transformeertquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill die nog meer jankt omdat ze onzeker is incoming en Michel gaat een tooi maken van alle veren in zijn eigen reet.
Zoey en Jill. Laatstgenoemde zijn de pijlen al weken op gerichtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt niet echt he, ze gingen op Zoey
OMG dit klinkt echt heel treurigquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Je moest stemmen wie genomineerd werd. Nick en Michel fans gaan vol voor Jill
Daar zit idd wel wat in zoals je het nu zegtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah toch weer iemand de memo gemistquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
Kom ik hier klagen dat de ondertiteling niet gelijk loop op tv... zie ik wie er genomineerd zijn![]()
![]()
Niet te geloven he. Ik kijk ook gelijk de tv uitzending naast de streams.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
Kom ik hier klagen dat de ondertiteling niet gelijk loop op tv... zie ik wie er genomineerd zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is heel de COS nu in diepe rouw?
Exactquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Ireth het volgende:
![]()
Ging ik net postenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Michel en Zoey samen in de kamer van de waarheid gaat nog interessant worden.
Dat niet hoor, maar had het gewoon voor Nick goed gevonden als hij op de bank had gekomen. Misschien dat hij dan wat meer naar zich zelf gaat kijken met zijn gekonkel en gemanipuleer. Maar ik hoop dat Jill blijft omdat die nog af en toe voor wat idioten dingen zorgt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
the game is riggedquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |