Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Dank u. Hoop vanavond op wat leuke momentjes in het huis. Een vleugje DGK aub.
Hopelijk tussen 22 en 23. Als ze maar geen Opa Patje doen dit keer.... Dat was ook al een gemiste kans... Voor feel good kan je ook naar een aquarium met vissen gaan staren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las ergens dat er nog een feestje is vanavond voor Nick z’n verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Is nét afgelopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef SabineeB het volgende:
Las dat er nog een feestje is vanavond voor Nick zijn verjaardag, weet iemand of dat klopt? En zoja hoelaat?
Nee ik ben niet DE Thomas... Ik ben de Tommyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit is niet DE Thomas.
Dit account bestond al half februari.
Bijna geloofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill zei vanmiddag al dat ze het gevoel had dat ze erop kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Nu maar wachten op de streams. 1 Camera op de kop van Michel, 1 op die van Jill aub.
En eentje op Zoey?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Nu maar wachten op de streams. 1 Camera op de kop van Michel, 1 op die van Jill aub.
Hoelaat krijgen ze het te weten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Windhapper het volgende:
Daarom baal ik zo dat Jill genomineerd is. Ze weten/denken dat die heel populair is. Dat maakt het voor de andere genomineerden zoveel makkelijker.....Ja ik kan ook heel populair zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
Wel kut lijkt me als je door de kijker bent genomineerd. Jill zal wel schrikken en heel onzeker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |