Ik vind haar nog wel meevallen. Ze zal zelden iets doms zeggen/doen en bemoeit zich alleen met zaken die haar rechtstreeks aangaan. Tenminste dat idee heb ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bestaan.
Ik vind het gewoon een verschrikkelijk mens.
Ik moet nog steeds dat interviewtje kijken, lijkt me wel vermakelijkquote:
Meeste kijkers voor NET5 sinds 2004. Maar het duurt mij wat te lang allemaal. En het werd gister al kapoet gemaakt door Evert Santegoeds of all places en Herman Pleij bij de vooravond.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dat interviewtje kijken, lijkt me wel vermakelijk
Ze zijn er trouwens op basis van hun lichaamstaal achter gekomen (quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar hun kostbare tijd aan verprutsen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook elke wedstrijd van Feyenoord?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar hun kostbare tijd aan verprutsen.
Het uitgebreidere bericht was wel iets logischer. In bijv. Zuid-Afrika heb je dus shampoo voor krullend/donker haar en normaal haar. Dan moet je toch wel iets met de naamgeving.quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook elke wedstrijd van Feyenoord?
Of mensen met krullen nemen maar normaal haar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het uitgebreidere bericht was wel iets logischer. In bijv. Zuid-Afrika heb je dus shampoo voor krullend/donker haar en normaal haar. Dan moet je toch wel iets met de naamgeving.
Ja, en elke keer weer vragen we ons af waarom we het (onszelf aan)doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook elke wedstrijd van Feyenoord?
Krullend haar is toch ook niet 'normaal'?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het uitgebreidere bericht was wel iets logischer. In bijv. Zuid-Afrika heb je dus shampoo voor krullend/donker haar en normaal haar. Dan moet je toch wel iets met de naamgeving.
Ik had genoeg aan de kop van een Volkskrant artikelquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wat als nou blijkt dat krullen eigenlijk normaal zijn. En wat doen we met haren die glad zijn, maar zich krul voelen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of mensen met krullen nemen maar normaal haar.
Twee uur ja? Dacht een uurtje. Dan sla ik ook over.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had genoeg aan de kop van een Volkskrant artikel
‘Het was een beetje afzien, twee rijke, bevoorrechte mensen twee uur lang zien klagen over hun leven’
Ander merk, maar toch:quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krullend haar is toch ook niet 'normaal'?
Het is juist bijzonder, ik vind krullen erg mooi.
https://www.funx.nl/news/(...)ische-shampooreclamequote:Op de advertentie is te zien hoe het blonde, stijle haar van een witte vrouw wordt bestempeld als 'fijn, stijl & normaal haar' en het donkere kroeshaar van een zwarte vrouw als 'droog, beschadigd en dof haar'. De reclame impliceert dat het gebruik van de shampoo je haar dus 'verbetert' en dat leidt tot grote woede in Zuid-Afrika. De bevolking van het land bestaat voor 80 procent uit mensen van kleur en door de geschiedenis van apartheid liggen raciale tegenstellingen nog altijd heel gevoelig.
Kun je nagaan, in de VS was het met alle reclameonderbrekingen waarschijnlijk 2 dagen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee uur ja? Dacht een uurtje. Dan sla ik ook over.
Krul = Kroesquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ander merk, maar toch:
[..]
https://www.funx.nl/news/(...)ische-shampooreclame
Ik heb even nagedacht over een gevatte reactie maar het duurde te lang dus ik geef het op.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wat als nou blijkt dat krullen eigenlijk normaal zijn. En wat doen we met haren die glad zijn, maar zich krul voelen?
schuimbekken is mijn runner's highquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees altijd gewoon de koppen en ga dan helemaal los op twitter.
Kun je dit voortaan bij elke post doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht over een gevatte reactie maar het duurde te lang dus ik geef het op.
Het leukste is om iets totaal idioots te zeggen, te wachten tot SJW's losgaan en het dan draaien zodat zij plots racistisch/homofoob/anti-milieu overkomen. Daar kan geen drug tegenop.quote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dit voortaan bij elke post doen?
Maar wel pronken met hoe de inrichting eruit ziet. PS: dat aftandse witte servies kon niet meer mee.quote:
Waar ga jij op stemmen Anneloos?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar wel pronken met hoe de inrichting eruit ziet. PS: dat aftandse witte servies kon niet meer mee.
Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet. Jij?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.
Ik als drugsdealer ben voorquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan deze schenking.
Ik heb genoeg gezien, het wordt de Feestpartij!
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie laat je niet opnaaien door Chevy!!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
GommersGod gaat nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.
En een jaar geleden struikelden we hier over de JAAPGOD gifjes. Het kan verkeren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt. Ik wil eigenlijk ook nu maar mijn vriendin is broodjes aan het halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ah oke, bedankt, dan wacht ik nog even.
Ja prima maar wacht even tot 13:15quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb voor lunch gerookte forel filet een beetje op smaak met uitjes en madam jeanette peper op een broodje.
Mooie tijd, akkoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo eerst naar de kapper
Lunch zal rond 13:15 worden
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo eerst naar de kapper
Lunch zal rond 13:15 worden
Ok, geen probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja prima maar wacht even tot 13:15
Wel zo leuk als we allemaal samen lunchen natuurlijk
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!
Ik vond mijn vergelijking tussen Japie en Martin van Geel dan ook bijzonder treffend.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En een jaar geleden struikelden we hier over de JAAPGOD gifjes. Het kan verkeren.
Laat je mij nou in de steek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!
Is er iemand serieus verbaasd?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Prominente kickbokser Jamal Ben Saddik. aangehouden in ‘Operatie Sky’
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eratie-sky~a5efbb7c/
@:Caland @:3rr0r
Doe normaal vette pad, het is kwart voor twee bijna.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Sorry beetje later dan verwacht
Smakelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe normaal vette pad, het is kwart voor twee bijna.
Nee ouwe homo, ik ga ook zo lunchen.quote:
Nog een uurtje en dan is het gedaan met de talibanstrijderlookquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega sloot zijn verhaal net af met 'dat wassum'
@:zipportal
Graag voor en napics.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan is het gedaan met de talibanstrijderlook
Vond je het jammer dat je dit niet aan @onlogisch kon forwarden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega sloot zijn verhaal net af met 'dat wassum'
@:zipportal
Geen probleem, liep hier ook wat uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Wat was er zo erg?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag voor en napics.
Mijn kappersafspraak gisteravond was een grote sof.
Ik ben woedend.
Ik denk dat het een Ed Baars verwijzing was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vond je het jammer dat je dit niet aan @:onlogisch kon forwarden?
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.quote:
Scharen waren ook op? Wat voor kutkapper is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.
Nee maar dat duurde mij te lang, kwart voor 9 wilde ik aan het bier voor de CL.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scharen waren ook op? Wat voor kutkapper is dat?
Uh okequote:Op woensdag 10 maart 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Ed Baars verwijzing was.
Overigens ben ik bij de kapper geweest!
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.
Als klap op de vuurpijl stond 'tattoo of us' op, ik kende het niet maar ik wens die presentatrice nu kerona.quote:
Gelukkig was de wedstrijd nog wel leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als klap op de vuurpijl stond 'tattoo of us' op, ik kende het niet maar ik wens die presentatrice nu kerona.
Dat was een topshow ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig was de wedstrijd nog wel leuk.
Mogelijke witwasser...wat een racistquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Prominente kickbokser Jamal Ben Saddik. aangehouden in ‘Operatie Sky’
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eratie-sky~a5efbb7c/
@:Caland @:3rr0r
Waarom maakt 5G dat virusje eigenlijk niet dood?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sprak zojuist iemand die mij vertelde dat covid-19 vanuit een Chinees vliegtuig over de mensen heen is gestrooid.
Zou onderzocht moeten worden.
Ik ben een beetje Marcel moequote:Op woensdag 10 maart 2021 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/10/vreemdganger-a4034847
Aardig columnpje weer.
Tegen Borsato is het altijd goed.quote:
Als je ze bij de biomassacentrale inlevert komt alles goed mien jongquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
zojuist 3e papieren folder door de deur ontvangen van GroenLinks.
Stukje milieubewustzijn.
Is dat die film met Michiel Romeyn?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Trecx is ontzettend kut, niet kijken 2/10.
jammer, mag hem welquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een serie maar wel met Michiel Romeyn ja.
Het is erg absurdistisch, heb ook niet heel lang gekeken. Had gehoopt op iets als Jiskefet ofzo. Ik las er een stuk over en wilde het een kans geven. Na 15 minuten geen 1x ook maar in de buurt van een glimlach gekomen.quote:
Hier alleen een folder van Wopke. Verder nog niks.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
Stukje milieubewustzijn.
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
Stukje milieubewustzijn.
Hier komt Femke Merel zo langs.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.
Dus je gaat niet stemmen op Ubuntu Connected Front?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.
Stemmen is voor boomers.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dus je gaat niet stemmen op Ubuntu Connected Front?
quote:
CDA: vrouw is gelijkwaardig aan de manquote:
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
CDA: vrouw is gelijkwaardig aan de man
CU: vrouw mag parttime werken maar koken, huishouden en kinderen blijven prio nummer 1.
SGP: vrouw staat ten volle dienst aan de man.
Ik zou het wel weten.
SGP of DENKquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?
Sharia 4 Belgiumquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?
Die willen toch meer dat vrouwen thuis opgehokt zitten.quote:
Ik las verkeerd, excuus. De partij die wilt dat je vrouw fulltime werkt en het huishouden doet is de VVD. Het idee is dan dat de kinderen naar de opvang gaan, je zogenaamd toeslag krijgt en dit vervolgens met rente en boete wordt teruggevorderd. Zodat de staat extra verdiend, verdienmodel. Vervolgens kunnen de belasting voor de multinationals worden verlaagd of afgeschaft met deze winsten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die willen toch meer dat vrouwen thuis opgehokt zitten.
Ooit op gestemd. Was wel benieuwd wie de ander was.quote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
quote:De Chilly Gel Intieme Wasemulsiel is speciaal ontwikkeld voor langdurige bescherming en natuurlijk frisheid van de intieme zone. Deze gel is zeepvrij en klinisch getest en geschikt voor dagelijks gebruik. De frisse formule verrijkt met natuurlijke menthol verkoelt, reinigt en helpt nare geurtjes te bestrijden.
Chili gel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
Waarom zou je dat ook doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ter info.
In dit geval is geblocked worden meer iets dat voor je pleit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:fvdemocratie’s Tweets. Learn more
CENSUUUR
Al die censuurroepers van FvD blokkeren mij altijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dit geval is geblocked worden meer iets dat voor je pleit.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:fvdemocratie’s Tweets. Learn more
CENSUUUR
Voorlopig stelt dat corona geen flikker voor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Like ontvangen van GGMM op een post in COR.
De post is vervolgens weggemod. Note ontvangen.
COR vaart zijn eigen koers.
Je maakt wat mee he
Blij dat ik nog heb kunnen liken voordat de post werd verwijderdquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee he
Als je iets verwacht is het dan nog spontaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vrouwtje is loops, verwacht weer een spontaan pijpbeurtje vandaag.
Wat was er zo verschrikkelijk dat het verwijderd moest worden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee he
Dit bespreken we niet voor de schermen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er zo verschrikkelijk dat het verwijderd moest worden?
LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit bespreken we niet voor de schermen.
@:scrummie
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets verwacht is het dan nog spontaan?
Zag ik nou goed dat die mafklapper ook op de kieslijst staat?quote:
Van thuiswerken wordt je loom.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een weinig productieve dag vandaag ja.
@onlogischquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van thuiswerken wordt je loom.
loom betekenis; op een prettige manier lui en traag.
De mods van cor zijn anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee he
Was je lul STUK @Zipportalquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ter info.
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ter info.
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat die mafklapper ook op de kieslijst staat?
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:35 schreef Coco het volgende:
Klant : 'Portugees en Spaans zijn beiden Latijnse talen en lijken op elkaar.'
Lekker zeuren dat wij niet alle talen accepteren op nota's.
Kleedkamer humorquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?
Dit vroeg ik me ook af, maar ik weet eigenlijk niet of ik het antwoord wel wil weten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Just curious, hoe weet je dat het erger brandt dan tijgerbalsem?
Ai, ik was er al bang voor. Bij ons was het 'Icy hot'. Dat spul brandt al voordat je het aanraakt.quote:
Ging om vakantie en daar zorg genoten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?
Portugezen en Spanjaarden betalen toch net zo slechtquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het een klant is, dan versturen jullie toch de nota? Hoezo zou je dan een taal moeten accepteren?
Ah ok, dank voor de verheldering.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ging om vakantie en daar zorg genoten.
Klant wil declareren bij ons, hebben we afgewezen.
Het gaat om een zorgverzekeraar. In Spanje vond ik de Seguridad social best goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Portugezen en Spanjaarden betalen toch net zo slecht
Niks mis mee in Spanje ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om een zorgverzekeraar. In Spanje vond ik de Seguridad social best goed.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Het wordt altijd een probleem als je in Turkije zorg gehad hebt. Die weigeren vaak een nota in het Engels te leveren.
Ik heb in een grijs verleden nog eens bij VZS/CZ Groep vakantiewerk gedaan. Zat toen op de afdeling waar de nota's van de artsen zelf binnen kwamen en verwerkt moesten worden. Daar zag je ook wel wat creatievelingen. O.a. een arts die 42 huisbezoekjes op 1 deed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Het wordt altijd een probleem als je in Turkije zorg gehad hebt. Die weigeren vaak een nota in het Engels te leveren.
Oh dan is dat vast erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh dan is dat vast erg betrouwbaar.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"
Doe 'sma en 'spa eens sebiet bellen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Kijk @:caland zo praat jij ook als je een jaar in Eindhoven hebt gewerkt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Die mensen staan niet stil bij de gevolgen van dat frauderen, je komt toch op een zwarte lijst van alle verzekeraars?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.
Gewoon woorden afplakken met stukjes papier op een nota.
Kan ik eindelijk een breudke hamburger met een bietje slaai derop bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Zo had ik laatst een onderneming die zijn TVL van 70k volledig cash had opgenomen in een week tijd terwijl er ook nog eens geen omzet over de rekening gingquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.
Aah we starten niet helemaal vanaf nul zie ik wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een breudke hamburger met een bietje slaai derop bestellen.
Ik kan best plat Nijmeegs en dat heeft (helaas) wel wat raakvlakken, ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aah we starten niet helemaal vanaf nul zie ik wel.
Dit vinden @:coco en ik erg fijn om te zien.
Soep met broodquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij ons had laatst iemand aangegeven dat ze een dure ketting was verloren in de horeca. (de horeca was op die datum dicht) Zijn ze de hele geschiedenis nagegaan, die moest nog mooi wat terug betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons had laatst iemand aangegeven dat ze een dure ketting was verloren in de horeca. (de horeca was op die datum dicht) Zijn ze de hele geschiedenis nagegaan, die moest nog mooi wat terug betalen.
Tot morgen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
STAMGASTENquote:
+1 Winther zit er vandaag weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
STAMGASTEN
TOP-5 CORONAGASTEN
1. Ernst Kuipers (41 keer)
2. Diederik Gommers (38)
3. Ab Osterhaus (35)
4. Wouter de Winther (27)
5. Sven Kockelmann (26)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210310
Gehaktbal met aardappelen en gestoofde prei.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-1quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atltico Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
quote:
En toen onmiddellijk uit de kappersstoel gestapt?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ze moeten dat coronavaccin gewoon verspreiden via het kraanwater.
(dit is een tip van mijn kapper)
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atltico Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
Die komt toch echt wat maatjes tekort, wat denk jij @RamboDirkquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
Stem verstandig. Stem SP en plaatselijk PvdA.
Zij hoeft haar haren niet te blonderen om er blank uit te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt toch echt wat maatjes tekort, wat denk jij @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij hoeft haar haren niet te blonderen om er blank uit te zien.
Ik zie liever de rijken rijker worden dan kansarme die weigeren "vies" fysiek werk te doen dichterbij groeien in inkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
En ik tegen kanker.quote:
Wat een abracadabra.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie liever de rijken rijker worden dan kansarme die weigeren "vies" fysiek werk te doen dichterbij groeien in inkomen.
Tenzij splinter daarvoor staat.
Ik kwam vast te zitten in mijn eigen woorden door moeheid maar besloot desondanks op versturen te drukken.quote:
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
Minimaal nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.
Of als je voor Feyenoord bent.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.
TOP-Oss voor Marijnissen.quote:
En kom je uit een crimineel broeinest.quote:
Nu begrijp ik waar je het van hebt.quote:
Waar het hart van vol isquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waar je het van hebt.
[ afbeelding ]
Gitaren mag ik hopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze had wel de leukste muziekkeuze ja.
Het gaat nog paar jaar duren voordat ik de SP (los van het zijn van een klote partij) niet meer koppel aan dit schitterende nummer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waar je het van hebt.
[ afbeelding ]
@Dj_Day-V is dat waar?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En kom je uit een crimineel broeinest.
Dat zal bij mij nooit gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat nog paar jaar duren voordat ik de SP (los van het zijn van een klote partij) niet meer koppel aan dit schitterende nummer.
Dat is toch wel het nieuws van de dag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef tong80 het volgende:
Hazes schijnt het weer met Bridget te doen.
SHO / [LULGATE #47] Met ezel Andre!
met hoeveel FOK!kers heb jij het gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef tong80 het volgende:
Hazes schijnt het weer met Bridget te doen.
SHO / [LULGATE #47] Met ezel Andre!
Voor de proleten onder ons.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch wel het nieuws van de dag.
1 en dat was gelijk de mooiste.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met hoeveel FOK!kers heb jij het gedaan?
Heerlijk dit. Ik begin de dag met de Telegraaf bij de koffie.quote:
Zelfs als trouw showbizzfan begint dat mannetje mij toch ook te vermoeien hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit Kijk deze fluitketel eens.
Heb je trouwens alweer een dak boven je hoofd?
Scrummie is een hele vervelende man inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als trouw showbizzfan begint dat mannetje mij toch ook te vermoeien hoor
Is hij eigenlijk al 27? Dat zou wel een passend einde zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sprak een paar weken geleden nog met zijn moeder. Dat was ook niet te missen qua stem zegquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de ware scrummie in azeroth mogen ervaren dus ik distantieer mij hiervan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie is een hele vervelende man inderdaad
Een sigarettenstem?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sprak een paar weken geleden nog met zijn moeder. Dat was ook niet te missen qua stem zeg
goldshire inn meegepakt?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de ware scrummie in azeroth mogen ervaren dus ik distantieer mij hiervan.
Ja, ik dacht eerst nog even dat ik in de zeik werd genomen. Kwam wel over als een lief mens verder.quote:
dat is vaak het beste jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik verraadde hem door stilzwijgend te stoppen
Zakelijk heeft ze het volgens mij ook allemaal wel aardig geregeld dacht ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst nog even dat ik in de zeik werd genomen. Kwam wel over als een lief mens verder.
nobuddies van de foks denken dat ze mr bigstar zijn op twitterquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:RensAjacied Gaat het wel goed met je? Je bent een beetje raar bezig op twitter.
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zakelijk heeft ze het volgens mij ook allemaal wel aardig geregeld dacht ik.
Niks mis mee maar als je na jaren en al die moeite nog altijd op slechts 100 volgers zit is het wellicht tijd om weer gewoon te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nobuddies van de foks denken dat ze mr bigstar zijn op twitter
Doe niet zo interessant.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.
Mr. bigstar doet hij dan ook weer niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee maar als je na jaren en al die moeite nog altijd op slechts 100 volgers zit is het wellicht tijd om weer gewoon te doen.
Anti kuzu tweets doen het vrij breed goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mr. bigstar doet hij dan ook weer niet.
[ afbeelding ]
Zeker leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey @:ggmm ! Plezierige werkdag gehad vandaag?
Goed om te horen en fijn dat het nog altijd kon ondanks de persconferentie van gisteren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker leuk dat je het vraagt
Ik ben vandaag bij de kapper geweest
Had jouw kapper een mondkapje om?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker leuk dat je het vraagt
Ik ben vandaag bij de kapper geweest
Weet ik niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit Kijk deze fluitketel eens.
Heb je trouwens alweer een dak boven je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |