quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Het wordt altijd een probleem als je in Turkije zorg gehad hebt. Die weigeren vaak een nota in het Engels te leveren.
Ik heb in een grijs verleden nog eens bij VZS/CZ Groep vakantiewerk gedaan. Zat toen op de afdeling waar de nota's van de artsen zelf binnen kwamen en verwerkt moesten worden. Daar zag je ook wel wat creatievelingen. O.a. een arts die 42 huisbezoekjes op 1 deed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Het wordt altijd een probleem als je in Turkije zorg gehad hebt. Die weigeren vaak een nota in het Engels te leveren.
Oh dan is dat vast erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Bij mij doet hij het gewoon.quote:
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh dan is dat vast erg betrouwbaar.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon met bonnetjes van de lokale hoerenkeet in het Turks komen aanzetten. "Therapie"
Doe 'sma en 'spa eens sebiet bellen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Kijk @:caland zo praat jij ook als je een jaar in Eindhoven hebt gewerkt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Die mensen staan niet stil bij de gevolgen van dat frauderen, je komt toch op een zwarte lijst van alle verzekeraars?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.
Gewoon woorden afplakken met stukjes papier op een nota.
Kan ik eindelijk een breudke hamburger met een bietje slaai derop bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe. Brabo.
Zo had ik laatst een onderneming die zijn TVL van 70k volledig cash had opgenomen in een week tijd terwijl er ook nog eens geen omzet over de rekening gingquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe ook fraude signaleren en ik lach mij soms kapot waar mensen mee weg denken te komen.
Aah we starten niet helemaal vanaf nul zie ik wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een breudke hamburger met een bietje slaai derop bestellen.
Ik kan best plat Nijmeegs en dat heeft (helaas) wel wat raakvlakken, ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aah we starten niet helemaal vanaf nul zie ik wel.
Dit vinden @:coco en ik erg fijn om te zien.
Soep met broodquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij ons had laatst iemand aangegeven dat ze een dure ketting was verloren in de horeca. (de horeca was op die datum dicht) Zijn ze de hele geschiedenis nagegaan, die moest nog mooi wat terug betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons had laatst iemand aangegeven dat ze een dure ketting was verloren in de horeca. (de horeca was op die datum dicht) Zijn ze de hele geschiedenis nagegaan, die moest nog mooi wat terug betalen.
Tot morgen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
STAMGASTENquote:
+1 Winther zit er vandaag weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
STAMGASTEN
TOP-5 CORONAGASTEN
1. Ernst Kuipers (41 keer)
2. Diederik Gommers (38)
3. Ab Osterhaus (35)
4. Wouter de Winther (27)
5. Sven Kockelmann (26)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210310
Gehaktbal met aardappelen en gestoofde prei.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-1quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atlético Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
quote:
En toen onmiddellijk uit de kappersstoel gestapt?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ze moeten dat coronavaccin gewoon verspreiden via het kraanwater.
(dit is een tip van mijn kapper)
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:25 schreef Coco het volgende:
19:00 Atlético Madrid - Athletic Bilbao
19:00 Manchester City - Saushampton
21:00 PSG - Barcelona
21:00 Liverpool - RB Leip
Zeg het maar @:maxi-mus
Die komt toch echt wat maatjes tekort, wat denk jij @RamboDirkquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
Stem verstandig. Stem SP en plaatselijk PvdA.
Zij hoeft haar haren niet te blonderen om er blank uit te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt toch echt wat maatjes tekort, wat denk jij @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij hoeft haar haren niet te blonderen om er blank uit te zien.
Ik zie liever de rijken rijker worden dan kansarme die weigeren "vies" fysiek werk te doen dichterbij groeien in inkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
En ik tegen kanker.quote:
Wat een abracadabra.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie liever de rijken rijker worden dan kansarme die weigeren "vies" fysiek werk te doen dichterbij groeien in inkomen.
Tenzij splinter daarvoor staat.
Ik kwam vast te zitten in mijn eigen woorden door moeheid maar besloot desondanks op versturen te drukken.quote:
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:51 schreef tong80 het volgende:
Minimaal nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.
Of als je voor Feyenoord bent.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Op SP stem je eigenlijk alleen als je minimaal in de bijstand zit.
TOP-Oss voor Marijnissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |