Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet. Jij?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.
Ik als drugsdealer ben voorquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan deze schenking.
Ik heb genoeg gezien, het wordt de Feestpartij!
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie laat je niet opnaaien door Chevy!!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
GommersGod gaat nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |