Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet. Jij?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, de tijd begint wel te dringen.
Ik als drugsdealer ben voorquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan deze schenking.
Ik heb genoeg gezien, het wordt de Feestpartij!
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie laat je niet opnaaien door Chevy!!
quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik ben trouwens bereid om te stemmen op een partij die jaap dwingt om zijn bek te houden
GommersGod gaat nog wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Ernst Kuipers en Diederik Gommers.
En een jaar geleden struikelden we hier over de JAAPGOD gifjes. Het kan verkeren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt. Ik wil eigenlijk ook nu maar mijn vriendin is broodjes aan het halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ah oke, bedankt, dan wacht ik nog even.
Ja prima maar wacht even tot 13:15quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb voor lunch gerookte forel filet een beetje op smaak met uitjes en madam jeanette peper op een broodje.
Mooie tijd, akkoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo eerst naar de kapper
Lunch zal rond 13:15 worden
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo eerst naar de kapper
Lunch zal rond 13:15 worden
Ok, geen probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja prima maar wacht even tot 13:15
Wel zo leuk als we allemaal samen lunchen natuurlijk
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!
Ik vond mijn vergelijking tussen Japie en Martin van Geel dan ook bijzonder treffend.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En een jaar geleden struikelden we hier over de JAAPGOD gifjes. Het kan verkeren.
Laat je mij nou in de steek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Dat is wel een beetje laat hoor!
Is er iemand serieus verbaasd?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Prominente kickbokser Jamal Ben Saddik. aangehouden in ‘Operatie Sky’
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eratie-sky~a5efbb7c/
@:Caland @:3rr0r
Doe normaal vette pad, het is kwart voor twee bijna.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Sorry beetje later dan verwacht
Smakelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Sorry beetje later dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |