quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe normaal vette pad, het is kwart voor twee bijna.
Nee ouwe homo, ik ga ook zo lunchen.quote:
Nog een uurtje en dan is het gedaan met de talibanstrijderlookquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega sloot zijn verhaal net af met 'dat wassum'
@:zipportal
Graag voor en napics.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan is het gedaan met de talibanstrijderlook
Vond je het jammer dat je dit niet aan @onlogisch kon forwarden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega sloot zijn verhaal net af met 'dat wassum'
@:zipportal
Geen probleem, liep hier ook wat uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Sorry beetje later dan verwacht
Wat was er zo erg?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag voor en napics.
Mijn kappersafspraak gisteravond was een grote sof.
Ik ben woedend.
Ik denk dat het een Ed Baars verwijzing was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vond je het jammer dat je dit niet aan @:onlogisch kon forwarden?
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.quote:
Scharen waren ook op? Wat voor kutkapper is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.
Nee maar dat duurde mij te lang, kwart voor 9 wilde ik aan het bier voor de CL.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scharen waren ook op? Wat voor kutkapper is dat?
Uh okequote:Op woensdag 10 maart 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Ed Baars verwijzing was.
Overigens ben ik bij de kapper geweest!
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij knipt mij altijd maar de tondeuse ging stuk toen ze een maat van mij aan het knippen was die voor mij aan de beurt was. Ze had geen extra dus ik heb nog exact hetzelfde kapsel.
Als klap op de vuurpijl stond 'tattoo of us' op, ik kende het niet maar ik wens die presentatrice nu kerona.quote:
Gelukkig was de wedstrijd nog wel leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als klap op de vuurpijl stond 'tattoo of us' op, ik kende het niet maar ik wens die presentatrice nu kerona.
Dat was een topshow ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig was de wedstrijd nog wel leuk.
Mogelijke witwasser...wat een racistquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Prominente kickbokser Jamal Ben Saddik. aangehouden in ‘Operatie Sky’
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eratie-sky~a5efbb7c/
@:Caland @:3rr0r
Waarom maakt 5G dat virusje eigenlijk niet dood?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sprak zojuist iemand die mij vertelde dat covid-19 vanuit een Chinees vliegtuig over de mensen heen is gestrooid.
Zou onderzocht moeten worden.
Ik ben een beetje Marcel moequote:Op woensdag 10 maart 2021 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/10/vreemdganger-a4034847
Aardig columnpje weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |