Ik vind dat eigenlijk een prima idee voor hier ook, ik gooi dit topic dicht zodat iedereen moet Google Meeten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik al een online whisky tasting, via Google Meets...
Je afgelopen biertjes bedoelde ik daarom ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan als ik de biertjes nog niet ken ?
Je had het laatst al een paar dagen van te voren opgedronken toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn koelkast staat op 3 graden... soms moet een biertje even chambreren
Online tastings zijn natuurlijk minder leuk dan die in het echie, maar het voordeel is dat ik nu met Amerikanen, Schotten, Italianen en de halve wereld een tasting met dezelfde whisky's kan doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een prima idee voor hier ook, ik gooi dit topic dicht zodat iedereen moet Google Meeten.
Grapje?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik al een online whisky tasting, via Google Meets...
Oke, dicht topic voor jou dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
He, ik heb haar he
Ik houd het alleen lekker kort
Ik zal eens kijken dan ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je afgelopen biertjes bedoelde ik daarom ook.
Tof Fogelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik zal eens kijken of ik volgende week mee kan doen, de bieren hebben ze hier in ieder geval, dat scheelt.
Nee, bloedserieus...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grapje?
Zo niet, hoe doen jullie jet? Kiezen jullie een fles(sen) enb datum ?
Net zoiets als hier?
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus...
Eén iemand koopt de flessen in of stelt die beschikbaar, organiseert de tasting en verzend/levert de samples whisky af...
Alles is leuker in het echie, maar net als deze bierproeverij is jou whisky proeverij wel een leuk alternatief natuurlijk, lang leve internet!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Online tastings zijn natuurlijk minder leuk dan die in het echie, maar het voordeel is dat ik nu met Amerikanen, Schotten, Italianen en de halve wereld een tasting met dezelfde whisky's kan doen.
Zonder te reizen, wat op zich wel weer minder is...
U ook hier?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik zal eens kijken of ik volgende week mee kan doen, de bieren hebben ze hier in ieder geval, dat scheelt.
Eigen rum?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Ben zelf geen whisky kenner, maar maak mijn eigen Rum, ik snap de passie een heel eind.
Samples als in kleine flesjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus...
Eén iemand koopt de flessen in of stelt die beschikbaar, organiseert de tasting en verzend/levert de samples whisky af...
Overdag mag van mij de WiFi wel eens spontaan uitvallen...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles is leuker in het echie, maar net als deze bierproeverij is jou whisky proeverij wel een leuk alternatief natuurlijk, lang leve internet!
Nog niet, maar ik start met het beste tweede, molasses, ruwe rietsuiker en mijn eigen grondwater.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigen rum?
Heb je suikerriet in je tuin groeien?
Ja dat is een beetje flauw, want het is toch een beetje jouw topicquote:
Entree vragen, stempels op handen geven enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Deis, als het zo door gaat moeten we aan deurbeveiliging gaan denken
Leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Fogel het volgende:
Laat dit topic maar open dan, kan ik er in m'n eentje verder postenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje flauw, want het is toch een beetje jouw topic
Toch maar niet doen dan
Overdag gewoon weer terug naar fax en telexquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overdag mag van mij de WiFi wel eens spontaan uitvallen...
Leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, 2 tot 5 cl.
Apothekersflesjes die je per 1000 inkoopt voor weinig...
Neuh dan blijven we allemaal hier, hoef ik mijn haar ook niet te wassenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Laat dit topic maar open dan, kan ik er in m'n eentje verder posten
Dat was 1 keer gebeurtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je had het laatst al een paar dagen van te voren opgedronken toch?
Heb onlangs een rum tasting gedaan, maar het is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik start met de beste tweede, molasses en ruwe rietsuiker en mijn eigen grondwater.
Ja maar ik ga er nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Stelde ik ook voor voor jouw wijnproeverij
We horen het wel tegen de tijd dat je eruit bent, toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er nog even over nadenken.
Ik ken er maar eentje van van naamquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs een rum tasting gedaan, maar het is niet mijn ding.
Dit was de line up:
Agricole rhum Clément single cask.
Cadenhead Grenada 20 jaar.
Samaroli Port Mourant Guyana masam '03-'20 cs.
Tamosi (nieuwe bottelaar Panama/Barbados/Jamaica blend) port cask 55%.
Caroni 20y cs. SMWS Worthy Park cs
Cadenhead Belize Travellers 11y 64.4%.
Ik had ook niks kunnen zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft indruk gemaakt, we hebben het er achter de schermen nog steeds over
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn bedje in, maar ik wil jullie nog graag dit mooie nummer mee geven om naar te luisteren, ook heel mooi om naar te kijken trouwens.
Bedankt weer, slaap lekker!
Of braaf kunnen wachten, natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen natuurlijk
Ja, blijkbaar wel.quote:
Ik maak niks zelf, ik haal het wel in de winkel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken er maar eentje van van naam
Zo zit ik er ook niet in.. het proces is de hobby.. het product de bonus, het verfijnen en experimenteren de extase.
Maak ook wat andere dranken zo af en toe.. maar rum is mijn favo.
Bedankt voor de oproep en tot gauw maar weer!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn bedje in, maar ik wil jullie nog graag dit mooie nummer mee geven om naar te luisteren, ook heel mooi om naar te kijken trouwens.
Bedankt weer, slaap lekker!
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak niks zelf, ik haal het wel in de winkel.
Heb wel veel distilleerderijen in Schotland, Ierland, Amerika en Japan bezocht.
Het eindproduct is beter dan die borrelende pap, die eigenlijk gewoon een ongefilterd bier is...
Ik had het plan ze alsnog weer te scoren maar die Jopen was een typische Jopen dus die andere was niet voorradig in het Super assortiquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Maar goed, fijne avond nog en wellicht tot ziens...
Niet wellicht, maar wel tot ziens!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Terechte klachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat ik bij jopen heerlijke positieve gedachten had
Dat lukt me nog steeds prima hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat ik bij jopen heerlijke positieve gedachten had
Huh, bier? Oja, we zitten nog in het biertopicquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha gelijk heb je.. die winnen het gewoon van het bier
Tot ziens!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Deze had jij gestartquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij mag dat.. Jij start ze ook![]()
Of we draaien nog wat kroegmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
Zoiets als collage ?Gaaf! Dat moet in de OP ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
Zoiets als collage ?Ik wist niet dat jij zo actief was op instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door chufi op 06-03-2021 00:01:44 ]
volg je me nog niet danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo actief was op instagram
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
En voorlopig maartWil niet zeuren. maar die bovenste is niet scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
niet zeuren dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil niet zeuren. maar die bovenste is niet scherp
Dank en dat is voor de makersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zeur soberso niet, die plaatjes zijn mooi voor de OP!
Hier zit vast een leuk verhaal achter...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die mooie groene dirndl van @:Madmaster
Dat is al weer wat jaren geleden.. Ging vast over bier ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuk verhaal achter...
Een jaar of 8 (??) geleden was ik in Oostenrijk op vakantie en heb ik Deisyy een foto van een dirndl jurkje gestuurd, die daar in een etalage hing. De precieze aanleiding weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuk verhaal achter...
Een groenequote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar of 8 (??) geleden was ik in Oostenrijk op vakantie en heb ik Deisyy een foto van een dirndl jurkje gestuurd, die daar in een etalage hing. De precieze aanleiding weet ik niet meer.
Ze vond die dirndl wel wat en nadat ik haar maat had opgevraagd, heb ik er één voor haar gekocht en die heb ik naar haar toegezonden.
De rest is geschiedenis...
Die lijkt wel heel erg op de foto die ik destijds gemaakt/verzonden heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
Even een willekeurig plaatje erbij gezocht.
[ afbeelding ]
Dat is de foto die Madmaster in Oostenrijk maaktequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
Even een willekeurig plaatje erbij gezocht.
[ afbeelding ]
Was makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel erg op de foto die ik destijds gemaakt/verzonden heb.
Of heb je die 'toevallig' in 1 van de topics hier gevonden?
Ik heb gisteren nog gezocht, maar kon 'm niet vinden via' dirndl deisyy'. Waar staat het origineel? Kunnen we de datum ook achterhalen...quote:
Hier:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gezocht, maar kon 'm niet vinden via' dirndl deisyy'. Waar staat het origineel? Kunnen we de datum ook achterhalen...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:
[ afbeelding ]
Op onze leeftijd is dat best fijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef MadMaster het volgende:
2015 dus. Vliegt de tijd toch iets minder snel dan ik dacht...
Zeker.quote:
Geen zoom meeting gelukkigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:21 schreef chufi het volgende:
Heb je weer een zoom meeting ? die 2e is wel OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |