Elke gek zijn gebrekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oudgedienden hier kennen mijn afwijking wel...
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die tijden houd ook geen kip zich aan
Sommigen al dagen eerder
Jij kan een mooie collage maken voor de volgende OPquote:
Nee, dan moeten we ons weer aankleden ... en rechtop zitten.. ben je maf?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar er is hier nog geen Zoom, Teams of Google Meets etc. aan te pas gekomen bij jullie gezamenlijke slobberavond?
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar er is hier nog geen Zoom, Teams of Google Meets etc. aan te pas gekomen bij jullie gezamenlijke slobberavond?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we ons weer aankleden ... en rechtop zitten.. ben je maf?
Nee, wel Mad...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal wel hoor ..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zodat je net kunt doen alsof je live aan het meedrinken bent ja
Ik moet er niet aan denken hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Aankleden? Welnee?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chufi heeft niet zo'n moeite met meedrinkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zodat je net kunt doen alsof je live aan het meedrinken bent ja
Nee, meer moeite met wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi heeft niet zo'n moeite met meedrinken
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de psychische problemen voor de mensen die nu heerlijk faken dat ze het biertje ook hebben!
Hoe dan als ik de biertjes nog niet ken ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan een mooie collage maken voor de volgende OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |