volg je me nog niet danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo actief was op instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
En voorlopig maartWil niet zeuren. maar die bovenste is niet scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
niet zeuren dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil niet zeuren. maar die bovenste is niet scherp
Dank en dat is voor de makersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zeur soberso niet, die plaatjes zijn mooi voor de OP!
Hier zit vast een leuk verhaal achter...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die mooie groene dirndl van @:Madmaster
Dat is al weer wat jaren geleden.. Ging vast over bier ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuk verhaal achter...
Een jaar of 8 (??) geleden was ik in Oostenrijk op vakantie en heb ik Deisyy een foto van een dirndl jurkje gestuurd, die daar in een etalage hing. De precieze aanleiding weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuk verhaal achter...
Een groenequote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar of 8 (??) geleden was ik in Oostenrijk op vakantie en heb ik Deisyy een foto van een dirndl jurkje gestuurd, die daar in een etalage hing. De precieze aanleiding weet ik niet meer.
Ze vond die dirndl wel wat en nadat ik haar maat had opgevraagd, heb ik er één voor haar gekocht en die heb ik naar haar toegezonden.
De rest is geschiedenis...
Die lijkt wel heel erg op de foto die ik destijds gemaakt/verzonden heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
Even een willekeurig plaatje erbij gezocht.
[ afbeelding ]
Dat is de foto die Madmaster in Oostenrijk maaktequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
Even een willekeurig plaatje erbij gezocht.
[ afbeelding ]
Was makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die lijkt wel heel erg op de foto die ik destijds gemaakt/verzonden heb.
Of heb je die 'toevallig' in 1 van de topics hier gevonden?
Ik heb gisteren nog gezocht, maar kon 'm niet vinden via' dirndl deisyy'. Waar staat het origineel? Kunnen we de datum ook achterhalen...quote:
Hier:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gezocht, maar kon 'm niet vinden via' dirndl deisyy'. Waar staat het origineel? Kunnen we de datum ook achterhalen...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:
[ afbeelding ]
Op onze leeftijd is dat best fijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:46 schreef MadMaster het volgende:
2015 dus. Vliegt de tijd toch iets minder snel dan ik dacht...
Zeker.quote:
Geen zoom meeting gelukkigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:21 schreef chufi het volgende:
Heb je weer een zoom meeting ? die 2e is wel OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |