SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik hou een beetje rekening met de luisteraars, maar blijf wel binnen mijn eigen comfort zone.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
had je die speciaal voor mij uitgezocht?da's dan wel aardig, ja dat andere vond ik minder
![]()
maar maakt niet uit... voor ieder wat wils toch
oh ohquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
Nieuws van de dag...
http://www.at5.nl/live
En de Griek zit met de zweep in zn hand op de bankquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Seeeeeeeeeker ... maar goed effe huisvrouwtje spelenik had effe pauze
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En de Griek zit met de zweep in zn hand op de bank
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Fann, wat doe je nou? Ik wil de kaas terug.
Ja dat, maar ik heb ze dus vandaag gekocht om ze te proberen en mijn oordeel is dat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:20 schreef drakin het volgende:
Ik moest even zoeken
een soortkruising tussen Japanse pruim en abrikoos
Waar heb je ze gekocht dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik heb ze dus vandaag gekocht om ze te proberen en mijn oordeel is dat ze lekker zijn
Dan moet je Yvonne mailenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Fann, wat doe je nou? Ik wil de kaas terug.
yvonne @fok.nlquote:
Ik heb nog meer in de koelkast, maar die op dat gebakken eitje zat is nu wel op.quote:
Ja ok, wat was dat dan voor soort kaas?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog meer in de koelkast, maar die op dat gebakken eitje zat is nu wel op.
Ik en iemand bellen of mailen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je Yvonne mailen
[..]
yvonne @fok.nl
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik en iemand bellen of mailen?
Ben al blij als niemand mij belt of mailt, en dan zou ik het zelf gaan doen....dacht het niet.
Ik ben niet iemand die contact met mensen opneemt, als 'ze' me nodig hebben hoor ik het wel, en als ik geen zin heb hoort men dan niets van mij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindwant er is ook een ''nep'' 40+ SC
![]()
anders raken we in de war op onze leeftijd
Lekkere biologische zelfgemaakte kaas van de kaasboer waar ik altijd, kaas, melk en vlees haal.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok, wat was dat dan voor soort kaas?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindwant er is ook een ''nep'' 40+ SC
![]()
anders raken we in de war op onze leeftijd
waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is al weken niet in gepost.
Weet ik veel, ik hou je niet tegen.quote:
ikke niet... ik kwam daar nooitquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hou je niet tegen.
Ik verschijn op plekken waar leven is.quote:
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.quote:
ook datquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verschijn op plekken waar leven is.
Geen zin om tegen mezelf te gaan zitten lullen.
Nou laat maar sollen. gaan we verhuizen, nou en?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.
Dan was MLN een logischere plek, maar dat is inderdaad uitgestorven.
Alsof je er baat bij hebt...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou laat maar sollen. gaan we verhuizen, nou en?![]()
Zo kom je nog eens ergens
En welke logica zit daarachter?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.
Dan was MLN een logischere plek, maar dat is inderdaad uitgestorven.
Ik vind 30 cm al genoeg, waarom 40+ daar?quote:
Welke logica zit waar achter?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke logica zit daarachter?
Wat mij betreft mag er gesold worden, ik lig er niet wakker van.
hé he'quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind 30 cm al genoeg, waarom 40+ daar?
\quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke logica zit waar achter?
Dat sollen? Lees nog eens terug, vlak nadat dat begon...
Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie weet?misschien krijgen we wel meer 40 plussers, is ook leuk
o jeetje, lekker positief weerquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.
Fok sterft langzaam een stille dood door eigen toedoen en dan is er helemaal geen 40+ meer...
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?quote:
Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
\
So what? we hebben er toch geen last van gehad![]()
ik niet in elk geval, jij wel?
Dat is een vraag voor Hutquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?
Vanwaar die penis fascinatie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?
wat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...
Ja, ja ja, dat weet ik... en misschien is het zo, misschien ook niet....quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Realistisch heet dat...
Kijk eens verder dan hier.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.
Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat andersquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.was het te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telkens vroegen nieuwelingen wat het voor een soep was, dat begreep ik ook nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep het
Ja voor jonkies zou ik aan een Indonesische soep of zo denken..quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens vroegen nieuwelingen wat het voor een soep was, dat begreep ik ook nooit.
Lijkt me vrij duidelijk, maar ik heb het voor 'jullie' toch voor de zekerheid even toegelicht.
Wat is dit nou weer voor een rare gedachtenkronkel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van Treehut , een paar dagen geleden .. En volgens mij heb je daar zelf aan meegewerktquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare gedachtenkronkel?
Een beetje die arme Hut de schuld geven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van Treehut , een paar dagen geleden .. En volgens mij heb je daar zelf aan meegewerkt
Ja OK.. sascha begon weer over sex, dus zullen we haar maar weer de schuld geven dan...quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje die arme Hut de schuld geven.![]()
Die heeft het al moeilijk genoeg.
Je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen en niet de schuld bij een ander neer willen leggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK.. sascha begon weer over sex, dus zullen we haar maar weer de schuld geven dan...
Kom ik graag eens langsquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb een berghok beneden![]()
Mijn huis is mijn zolderkamer
Weer eens een eigen brouwsel van gisteren.. iets met kikkererwten, wortels, ui, Spaanse worstjes, knoflook en een hoop pikante kruiden en zo .. Best wel lekker, maar te pittig voor een gewone Nederlanderquote:
voor zo'n boerin als ik wel denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer eens een eigen brouwsel van gisteren.. iets met kikkererwten, wortels, ui, Spaanse worstjes, knoflook en een hoop pikante kruiden en zo .. Best wel lekker, maar te pittig voor een gewone Nederlander
Dat kan per persoon verschillen.. Tis maar net waar je aan gewend raakt gedurende je leven volgens mij..quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
Hoewel mijn zus daar geen enkele moeite mee heeft, dus zal wel aan mij liggen
misschien komt het nogquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!![]()
ik ben zwaar teleurgesteld in onze reisleidster
Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze andere dingen aan dr hoofd heeft
En er waren genoeg andere modjes die ons verhuisd hebben.. Maar goed Hier hebben we lieve modjes, dus ik vind het primaquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...
sambal bij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Trouwens nieuwe lijst besteld.. En alles weer omgegooid
ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
ik kom juist op Fok om even niet aan die andere dingen in mijn hoofd te denken
Ga je de hele dag feesten ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookik was ook druk met een lijst, maar dan voor de boodschappen voor de hapjes
enzo die ik ga maken en wat er nodig is voor de soep en voor bij de koffie en en en...
Is nog al een lange lijst geworden![]()
Maar ja... geeft niet
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit naar leuke blauwe enkellaarsjes te zoeken en kan niet vinden wat ik wil
Nah... vanaf 2 uur zijn we openquote:
- enkellaarsquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
- enkellaars
- donkerblauw
- zwarte hak ca. 6/7 cm
- zonder glitters
- < 100 euro
Succes!
Ik heb het niet voor niets aangepastquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!
Dat pijltje stond net nog de andere kant op!!
Het klopt hoor, 6/7 cm! Zo hoog is dat toch niet?quote:
Deed je wel snel btwquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
ow... boven de 100 had ik wel gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
Hak te hoog.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Iets erboven mag welquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... boven de 100 had ik wel gezien
Nee, de hak moet zwart zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?quote:
Ik heb al blauwe laarsjes met aan bruine hak en dat staat niet overal leuk bij en suede op je hak wordt heel snel lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, de hak moet zwart zijn![]()
waarom weet ik ook niet, maar dat maakt het wel moeilijk
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?
wie weetquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
o nee zit een bruin dingetje op de achterkantquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
zoiets?
https://www.zalando.nl/li(...)n-li411n002-k11.html
moet je in zo;n kleding container doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 vuilniszakken met ouwe kleding in een container gestopt.. En ik heb nog 2 zakken..
ja daarin bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je in zo;n kleding container doen
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
wel lelijk hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
https://www.omoda.nl/dame(...)es-35-660-59751.html
Oma mode, leuke naam voor een kleding website...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
Daar moet ik dan rode pumps onderquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:
[ afbeelding ]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.
Die heb ik al!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik was weer te snel![]()
Ik kan niks vinden Dees... allemaal blauwe of bruine hakken
Lijk me ook beter.... maar ondertussen staat er nu wel weer een vest op mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik al!
Ik kan zelf ook niets vinden, morgen maar naar de winkels dan, vaak hebben ze dan toch weer meer en anders dan online.
Die komen nog het dichtst in de buurt bij wat ik zoek, al twijfel ik over de schachthoogte...... en binnen het budgetquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
Kssstquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma mode, leuke naam voor een kleding website...
Groene pumps of rode ballerina's, ballerina's vind ik niet zo, dus dan worden het rode pumps.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dragen wat er onder staat...
Plaatje?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijk me ook beter.... maar ondertussen staat er nu wel weer een vest op mijn verlanglijstje
De groene pumps, maar dan in rood, heeft u die nog?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de bijpassende schoenen staan onder de outfits.
Welke moet het worden?
Ik neem wel een spuitbusje rood er bij...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groene pumps, maar dan in rood, heeft u die nog?
Inderdaad niet duur, maar wij hebben duidelijk een andere smaakquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/anna-field-vest-red-an621ia01-g11.html
niet duur ook
ik denk het wel... maar da's niet erg toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur, maar wij hebben duidelijk een andere smaak
Dat is zonde van die schoenenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem wel een spuitbusje rood er bij...
Nee niet, anders zou iedereen er hetzelfde bij lopenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het wel... maar da's niet erg toch?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Stel je voor dat we allemaal in het zelfde liepen, is ook saai
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Stel je voor dat we allemaal in het zelfde liepen, is ook saai
Dat seg ik! Gammaquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet, anders zou iedereen er hetzelfde bij lopen
Ik zou dan op zoek gaan naar een effen vest, dus geen verschillende kleuren erin en dan iets in een grijs- of zandkleurige tint en een wat langer model.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou van als je een vest zou uitzoeken?
oké, vind ik dan weer een beetje saaiquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan op zoek gaan naar een effen vest, dus geen verschillende kleuren erin en dan iets in een grijs- of zandkleurige tint en een wat langer model.
Ik ben inderdaad wat saaiquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, vind ik dan weer een beetje saaimaar ja ik ben ook van de kleurtjes
![]()
of helemaal zwart, da's ook mooi
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
Moet zo'n vest ook niet UV-werend zijn?
Nee, met katten is het een rampquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wat saai![]()
Helemaal zwart is ook mooi, maar met een kat is dat niet ideaal
Die groene hebben ze heus wel in andere kleuren, die rode zijn zo plat, dan komen mijn puntige knieën zo slecht uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben geen rode schoentjes...
Het is traditioneel Oostenrijks, daar dragen ze geen rode pumps bij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die groene hebben ze heus wel in andere kleuren, die rode zijn zo plat, dan komen mijn puntige knieën zo slecht uit
Die groene zijn toch wel met hak?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is traditioneel Oostenrijks, daar dragen ze geen rode pumps bij.
Kan wel een paar bergschoenen er bij doen...
mwa mwa mwa.... zou niet mijn keuze zijn, maar okéquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk!
[ afbeelding ]
Wij zitten duidelijk niet op één lijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa mwa mwa.... zou niet mijn keuze zijn, maar oké
Nee, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zitten duidelijk niet op één lijn
Nee bedankt, na mijn doos chocola van afgelopen week wil ik even iets minder snoepen, vandaag wel een plakje pompoencake geproefd. Dat was lekker!quote:
Ja, groene zijn met hak.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die groene zijn toch wel met hak?
Oké, doe dan maar de rode platte, wie kijkt er nog naar mijn knieën als ik zo'n dirndl aan heb?
Wo bist du?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, groene zijn met hak.
De Bauern Herbst is hier met vele lokale feesten in klederdracht losgebarsten en het uitzicht is vaak overweldigend...
Scheisse, ik dacht dat je die foto van internet had gepluktquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar die dirndls en zo te koop zijn.
Die foto heb ik vanmorgen voor je genomen...
Wat had ik nou vorige week gezegd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheisse, ik dacht dat je die foto van internet had geplukt
Was dat deze week al?!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat had ik nou vorige week gezegd?
Morgen flikkeren we mw. MM van de berg af, één van de doelen van deze trip...
1900 Meter is hoog genoeg...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat deze week al?!![]()
Heb je al een hoge gevonden?
Dat is inderdaad hoog genoeg, dan loopt alles volgens plan!quote:
Mw. MM in een dirndl?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoog genoeg, dan loopt alles volgens plan!
En daarna snel mijn dirndl aan!
jeetje....quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/boek/412(...)leegt-zelfmoord.html
Weer iemand die het niet meer zag zitten
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
Dat wordt een beetje lastig als ze onderaan die berg ligt.quote:
Triestquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
Meteen geen trek meer in koekjes, dat wordt cake...
Nah... serieus...quote:
Hou op hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet.. 4 hoog is te laag voor het water onder me
Natuurlijk is het triest, maar ik moest wel lachen om je cakegrap.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... serieus...misschien heeft het met met dit te maken?
http://www.parool.nl/paro(...)ils-niet-toont.dhtml
ja, schoot me ineens te binnenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het triest, maar ik moest wel lachen om je cakegrap.
tja....quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik was laatst op een begrafenis van een oom, het stroomde van de regen, fluistert mijn zus in mijn oor "Wat een graftakkenweer!".
Neen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... serieus...misschien heeft het met met dit te maken?
http://www.parool.nl/paro(...)ils-niet-toont.dhtml
Beetje raar gevoel voor humor hebben mijn zussen en ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
tja....humor is het beste medicijn zeggen ze wel eens
Galgenhumor heet datquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar gevoel voor humor hebben mijn zussen en ik.
Misschien was hij al langer depressief...quote:
na zijn scheiding was het helemaal bagger met Meneer Zwagerman zijn geestesgesteldheidquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien was hij al langer depressief...
http://www.npogezond.nl/t(...)erman-was-depressief
ja ik googel dan maarik heb die uitzending niet gezien...
Ga nooit scheiden wanneer je denkt dat het niet nodig isquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
na zijn scheiding was het helemaal bagger met Meneer Zwagerman zijn geestesgesteldheid
ik heb gekeken totdat hj een hand kreeg van dat meisje...quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
na zijn scheiding was het helemaal bagger met Meneer Zwagerman zijn geestesgesteldheid
ehm...quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga nooit scheiden wanneer je denkt dat het niet nodig is
Nou, dat lijkt me wel logisch Chufquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga nooit scheiden wanneer je denkt dat het niet nodig is
Voor jou, niet voor mw. MM...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig als ze onderaan die berg ligt.
Je gaat morgen die dirndl toch voor mij kopen?
dat is zo... soms moet je even zoeken naar dingen die wél leuk zijn...quote:
Voetbalde ik oa meequote:Op dinsdag 8 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
tja er zijn er meer Chuf... tis niet anders
EN HET KOMENDE JAAR?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-depressie~a3347642/
ga je je weer thuis voelen bij ons?quote:Op woensdag 9 september 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
Ah, eindelijk weer een normale TT....
Na dat laatste stukje kaas welquote:
Ja een uurtje terug ongeveerquote:Op woensdag 9 september 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje terug, dus ik kan het me voorstellen
Het was niet een groot stukje kaas en het eerste na het warme eten vanavond wat niet zo veel was.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij hebt gauw weer honger.. Of is dat een verkeerde conclusie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb het ook niet bedacht.. Ene Joezie begon er ooit over ... Er zijn een paar die er in blijven geloven maar ik zie de meerwaarde er niet van ...quote:Op woensdag 9 september 2015 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik post niet in kaastopics...
Maakt mij ook niet uit, mijn portie kan gewoon aan Fikkie gegeven worden.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht.. Ene Joezie begon er ooit over ... Er zijn een paar die er in blijven geloven maar ik zie de meerwaarde er niet van ...
Het zal me worst zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, mijn portie kan gewoon aan Fikkie gegeven worden.
Momenteel is er geen kaas..quote:Op woensdag 9 september 2015 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, mijn portie kan gewoon aan Fikkie gegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |