Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze andere dingen aan dr hoofd heeft
En er waren genoeg andere modjes die ons verhuisd hebben.. Maar goed Hier hebben we lieve modjes, dus ik vind het primaquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...
sambal bij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Trouwens nieuwe lijst besteld.. En alles weer omgegooid
ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
ik kom juist op Fok om even niet aan die andere dingen in mijn hoofd te denken
Ga je de hele dag feesten ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookik was ook druk met een lijst, maar dan voor de boodschappen voor de hapjes
enzo die ik ga maken en wat er nodig is voor de soep en voor bij de koffie en en en...
Is nog al een lange lijst geworden![]()
Maar ja... geeft niet
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit naar leuke blauwe enkellaarsjes te zoeken en kan niet vinden wat ik wil
Nah... vanaf 2 uur zijn we openquote:
- enkellaarsquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
- enkellaars
- donkerblauw
- zwarte hak ca. 6/7 cm
- zonder glitters
- < 100 euro
Succes!
Ik heb het niet voor niets aangepastquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!
Dat pijltje stond net nog de andere kant op!!
Het klopt hoor, 6/7 cm! Zo hoog is dat toch niet?quote:
Deed je wel snel btwquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
ow... boven de 100 had ik wel gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
Hak te hoog.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Iets erboven mag welquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... boven de 100 had ik wel gezien
Nee, de hak moet zwart zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?quote:
Ik heb al blauwe laarsjes met aan bruine hak en dat staat niet overal leuk bij en suede op je hak wordt heel snel lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, de hak moet zwart zijn![]()
waarom weet ik ook niet, maar dat maakt het wel moeilijk
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?
wie weetquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
o nee zit een bruin dingetje op de achterkantquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
zoiets?
https://www.zalando.nl/li(...)n-li411n002-k11.html
moet je in zo;n kleding container doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 vuilniszakken met ouwe kleding in een container gestopt.. En ik heb nog 2 zakken..
ja daarin bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je in zo;n kleding container doen
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
wel lelijk hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
https://www.omoda.nl/dame(...)es-35-660-59751.html
Oma mode, leuke naam voor een kleding website...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
https://www.omoda.nl/dame(...)es-35-660-59751.html
Daar moet ik dan rode pumps onderquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:
[ afbeelding ]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |