Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze andere dingen aan dr hoofd heeft
En er waren genoeg andere modjes die ons verhuisd hebben.. Maar goed Hier hebben we lieve modjes, dus ik vind het primaquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... dat denk ik ook wel eigenlijk...
sambal bij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Trouwens nieuwe lijst besteld.. En alles weer omgegooid
ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
ik kom juist op Fok om even niet aan die andere dingen in mijn hoofd te denken
Ga je de hele dag feesten ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookik was ook druk met een lijst, maar dan voor de boodschappen voor de hapjes
enzo die ik ga maken en wat er nodig is voor de soep en voor bij de koffie en en en...
Is nog al een lange lijst geworden![]()
Maar ja... geeft niet
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit naar leuke blauwe enkellaarsjes te zoeken en kan niet vinden wat ik wil
Nah... vanaf 2 uur zijn we openquote:
- enkellaarsquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik meehelpen? hoe moeten ze er uit zien? Nog speciale wensen?
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
- enkellaars
- donkerblauw
- zwarte hak ca. 6/7 cm
- zonder glitters
- < 100 euro
Succes!
Ik heb het niet voor niets aangepastquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boven de 100 Euro mpoet vast lukken FANN!!
Dat pijltje stond net nog de andere kant op!!
Het klopt hoor, 6/7 cm! Zo hoog is dat toch niet?quote:
Deed je wel snel btwquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
ow... boven de 100 had ik wel gezienquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets aangepast
Hak te hoog.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Iets erboven mag welquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... boven de 100 had ik wel gezien
Nee, de hak moet zwart zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef sacha het volgende:
http://www.aversashoes.co(...)suede-ankle-boot.jpg
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?quote:
Ik heb al blauwe laarsjes met aan bruine hak en dat staat niet overal leuk bij en suede op je hak wordt heel snel lelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, de hak moet zwart zijn![]()
waarom weet ik ook niet, maar dat maakt het wel moeilijk
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staanquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom moet die hak nou weer zwart zijn dan? mag he geen blauw zijn,is het voor bij je blauwe pak?
wie weetquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
o nee zit een bruin dingetje op de achterkantquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
zoiets?
https://www.zalando.nl/li(...)n-li411n002-k11.html
moet je in zo;n kleding container doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 vuilniszakken met ouwe kleding in een container gestopt.. En ik heb nog 2 zakken..
ja daarin bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je in zo;n kleding container doen
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauwe pak heb ik in de zak van Max gedaan, het zal de vluchtelingen leuk staan
wel lelijk hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
https://www.omoda.nl/dame(...)es-35-660-59751.html
Oma mode, leuke naam voor een kleding website...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
Daar moet ik dan rode pumps onderquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd plaats gemaakt voor wat nieuws:
[ afbeelding ]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee zit een bruin dingetje op de achterkant
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De link laadt niet bij mij, maar aangezien er een bruin dingetje op zit is dat niet zo heel erg.
Die heb ik al!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik was weer te snel![]()
Ik kan niks vinden Dees... allemaal blauwe of bruine hakken
Lijk me ook beter.... maar ondertussen staat er nu wel weer een vest op mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik al!
Ik kan zelf ook niets vinden, morgen maar naar de winkels dan, vaak hebben ze dan toch weer meer en anders dan online.
Die komen nog het dichtst in de buurt bij wat ik zoek, al twijfel ik over de schachthoogte...... en binnen het budgetquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
Kssstquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma mode, leuke naam voor een kleding website...
Groene pumps of rode ballerina's, ballerina's vind ik niet zo, dus dan worden het rode pumps.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dragen wat er onder staat...
Plaatje?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijk me ook beter.... maar ondertussen staat er nu wel weer een vest op mijn verlanglijstje
De groene pumps, maar dan in rood, heeft u die nog?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de bijpassende schoenen staan onder de outfits.
Welke moet het worden?
Ik neem wel een spuitbusje rood er bij...quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groene pumps, maar dan in rood, heeft u die nog?
Inderdaad niet duur, maar wij hebben duidelijk een andere smaakquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/anna-field-vest-red-an621ia01-g11.html
niet duur ook
ik denk het wel... maar da's niet erg toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur, maar wij hebben duidelijk een andere smaak
Dat is zonde van die schoenenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem wel een spuitbusje rood er bij...
Nee niet, anders zou iedereen er hetzelfde bij lopenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het wel... maar da's niet erg toch?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Stel je voor dat we allemaal in het zelfde liepen, is ook saai
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Stel je voor dat we allemaal in het zelfde liepen, is ook saai
Dat seg ik! Gammaquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet, anders zou iedereen er hetzelfde bij lopen
Ik zou dan op zoek gaan naar een effen vest, dus geen verschillende kleuren erin en dan iets in een grijs- of zandkleurige tint en een wat langer model.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou van als je een vest zou uitzoeken?
oké, vind ik dan weer een beetje saaiquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan op zoek gaan naar een effen vest, dus geen verschillende kleuren erin en dan iets in een grijs- of zandkleurige tint en een wat langer model.
Ik ben inderdaad wat saaiquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, vind ik dan weer een beetje saaimaar ja ik ben ook van de kleurtjes
![]()
of helemaal zwart, da's ook mooi
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
Moet zo'n vest ook niet UV-werend zijn?
Nee, met katten is het een rampquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wat saai![]()
Helemaal zwart is ook mooi, maar met een kat is dat niet ideaal
Die groene hebben ze heus wel in andere kleuren, die rode zijn zo plat, dan komen mijn puntige knieën zo slecht uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben geen rode schoentjes...
Het is traditioneel Oostenrijks, daar dragen ze geen rode pumps bij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die groene hebben ze heus wel in andere kleuren, die rode zijn zo plat, dan komen mijn puntige knieën zo slecht uit
Die groene zijn toch wel met hak?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is traditioneel Oostenrijks, daar dragen ze geen rode pumps bij.
Kan wel een paar bergschoenen er bij doen...
mwa mwa mwa.... zou niet mijn keuze zijn, maar okéquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Deze vind ik dan wel weer leuk!
[ afbeelding ]
Wij zitten duidelijk niet op één lijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa mwa mwa.... zou niet mijn keuze zijn, maar oké
Nee, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zitten duidelijk niet op één lijn
Nee bedankt, na mijn doos chocola van afgelopen week wil ik even iets minder snoepen, vandaag wel een plakje pompoencake geproefd. Dat was lekker!quote:
Ja, groene zijn met hak.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die groene zijn toch wel met hak?
Oké, doe dan maar de rode platte, wie kijkt er nog naar mijn knieën als ik zo'n dirndl aan heb?
Wo bist du?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, groene zijn met hak.
De Bauern Herbst is hier met vele lokale feesten in klederdracht losgebarsten en het uitzicht is vaak overweldigend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |