SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik hou een beetje rekening met de luisteraars, maar blijf wel binnen mijn eigen comfort zone.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
had je die speciaal voor mij uitgezocht?da's dan wel aardig, ja dat andere vond ik minder
![]()
maar maakt niet uit... voor ieder wat wils toch
oh ohquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
Nieuws van de dag...
http://www.at5.nl/live
En de Griek zit met de zweep in zn hand op de bankquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Seeeeeeeeeker ... maar goed effe huisvrouwtje spelenik had effe pauze
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En de Griek zit met de zweep in zn hand op de bank
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Fann, wat doe je nou? Ik wil de kaas terug.
Ja dat, maar ik heb ze dus vandaag gekocht om ze te proberen en mijn oordeel is dat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:20 schreef drakin het volgende:
Ik moest even zoeken
een soortkruising tussen Japanse pruim en abrikoos
Waar heb je ze gekocht dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik heb ze dus vandaag gekocht om ze te proberen en mijn oordeel is dat ze lekker zijn
Dan moet je Yvonne mailenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme Fann, wat doe je nou? Ik wil de kaas terug.
yvonne @fok.nlquote:
Ik heb nog meer in de koelkast, maar die op dat gebakken eitje zat is nu wel op.quote:
Ja ok, wat was dat dan voor soort kaas?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog meer in de koelkast, maar die op dat gebakken eitje zat is nu wel op.
Ik en iemand bellen of mailen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je Yvonne mailen
[..]
yvonne @fok.nl
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik en iemand bellen of mailen?
Ben al blij als niemand mij belt of mailt, en dan zou ik het zelf gaan doen....dacht het niet.
Ik ben niet iemand die contact met mensen opneemt, als 'ze' me nodig hebben hoor ik het wel, en als ik geen zin heb hoort men dan niets van mij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindwant er is ook een ''nep'' 40+ SC
![]()
anders raken we in de war op onze leeftijd
Lekkere biologische zelfgemaakte kaas van de kaasboer waar ik altijd, kaas, melk en vlees haal.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok, wat was dat dan voor soort kaas?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne het wel goed vindwant er is ook een ''nep'' 40+ SC
![]()
anders raken we in de war op onze leeftijd
waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is al weken niet in gepost.
Weet ik veel, ik hou je niet tegen.quote:
ikke niet... ik kwam daar nooitquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hou je niet tegen.
Ik verschijn op plekken waar leven is.quote:
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.quote:
ook datquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verschijn op plekken waar leven is.
Geen zin om tegen mezelf te gaan zitten lullen.
Nou laat maar sollen. gaan we verhuizen, nou en?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.
Dan was MLN een logischere plek, maar dat is inderdaad uitgestorven.
Alsof je er baat bij hebt...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou laat maar sollen. gaan we verhuizen, nou en?![]()
Zo kom je nog eens ergens
En welke logica zit daarachter?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik net zo zeggen, een 40+ forum in CUL slaat nergens op. Jullie zijn hier gekomen dankzij figuren die het maar wat leuk vonden om met jullie te sollen.
Dan was MLN een logischere plek, maar dat is inderdaad uitgestorven.
Ik vind 30 cm al genoeg, waarom 40+ daar?quote:
Welke logica zit waar achter?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke logica zit daarachter?
Wat mij betreft mag er gesold worden, ik lig er niet wakker van.
hé he'quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind 30 cm al genoeg, waarom 40+ daar?
\quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke logica zit waar achter?
Dat sollen? Lees nog eens terug, vlak nadat dat begon...
Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie weet?misschien krijgen we wel meer 40 plussers, is ook leuk
o jeetje, lekker positief weerquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.
Fok sterft langzaam een stille dood door eigen toedoen en dan is er helemaal geen 40+ meer...
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?quote:
Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
\
So what? we hebben er toch geen last van gehad![]()
ik niet in elk geval, jij wel?
Dat is een vraag voor Hutquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?
Vanwaar die penis fascinatie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?
wat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...
Ja, ja ja, dat weet ik... en misschien is het zo, misschien ook niet....quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Realistisch heet dat...
Kijk eens verder dan hier.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.
Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat andersquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.was het te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telkens vroegen nieuwelingen wat het voor een soep was, dat begreep ik ook nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep het
Ja voor jonkies zou ik aan een Indonesische soep of zo denken..quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Telkens vroegen nieuwelingen wat het voor een soep was, dat begreep ik ook nooit.
Lijkt me vrij duidelijk, maar ik heb het voor 'jullie' toch voor de zekerheid even toegelicht.
Wat is dit nou weer voor een rare gedachtenkronkel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van Treehut , een paar dagen geleden .. En volgens mij heb je daar zelf aan meegewerktquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare gedachtenkronkel?
Een beetje die arme Hut de schuld geven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van Treehut , een paar dagen geleden .. En volgens mij heb je daar zelf aan meegewerkt
Ja OK.. sascha begon weer over sex, dus zullen we haar maar weer de schuld geven dan...quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een beetje die arme Hut de schuld geven.![]()
Die heeft het al moeilijk genoeg.
Je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen en niet de schuld bij een ander neer willen leggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK.. sascha begon weer over sex, dus zullen we haar maar weer de schuld geven dan...
Kom ik graag eens langsquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb een berghok beneden![]()
Mijn huis is mijn zolderkamer
Weer eens een eigen brouwsel van gisteren.. iets met kikkererwten, wortels, ui, Spaanse worstjes, knoflook en een hoop pikante kruiden en zo .. Best wel lekker, maar te pittig voor een gewone Nederlanderquote:
voor zo'n boerin als ik wel denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer eens een eigen brouwsel van gisteren.. iets met kikkererwten, wortels, ui, Spaanse worstjes, knoflook en een hoop pikante kruiden en zo .. Best wel lekker, maar te pittig voor een gewone Nederlander
Dat kan per persoon verschillen.. Tis maar net waar je aan gewend raakt gedurende je leven volgens mij..quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
Hoewel mijn zus daar geen enkele moeite mee heeft, dus zal wel aan mij liggen
misschien komt het nogquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!![]()
ik ben zwaar teleurgesteld in onze reisleidster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |