quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Maar goed, fijne avond nog en wellicht tot ziens...
Niet wellicht, maar wel tot ziens!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Terechte klachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat ik bij jopen heerlijke positieve gedachten had
Dat lukt me nog steeds prima hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat ik bij jopen heerlijke positieve gedachten had
Huh, bier? Oja, we zitten nog in het biertopicquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha gelijk heb je.. die winnen het gewoon van het bier
Tot ziens!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, sommige Jopen...
Deze had jij gestartquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij mag dat.. Jij start ze ook![]()
Of we draaien nog wat kroegmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
Zoiets als collage ?Gaaf! Dat moet in de OP ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
Zoiets als collage ?Ik wist niet dat jij zo actief was op instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door chufi op 06-03-2021 00:01:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |