Entree vragen, stempels op handen geven enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Deis, als het zo door gaat moeten we aan deurbeveiliging gaan denken
Leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik zal eens kijken of ik volgende week mee kan doen, de bieren hebben ze hier in ieder geval, dat scheelt.
Laat dit topic maar open dan, kan ik er in m'n eentje verder postenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje flauw, want het is toch een beetje jouw topic
Toch maar niet doen dan
Overdag gewoon weer terug naar fax en telexquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overdag mag van mij de WiFi wel eens spontaan uitvallen...
Leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, 2 tot 5 cl.
Apothekersflesjes die je per 1000 inkoopt voor weinig...
Neuh dan blijven we allemaal hier, hoef ik mijn haar ook niet te wassenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Laat dit topic maar open dan, kan ik er in m'n eentje verder posten
Dat was 1 keer gebeurtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je had het laatst al een paar dagen van te voren opgedronken toch?
Heb onlangs een rum tasting gedaan, maar het is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik start met de beste tweede, molasses en ruwe rietsuiker en mijn eigen grondwater.
Ja maar ik ga er nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Stelde ik ook voor voor jouw wijnproeverij
We horen het wel tegen de tijd dat je eruit bent, toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er nog even over nadenken.
Ik ken er maar eentje van van naamquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs een rum tasting gedaan, maar het is niet mijn ding.
Dit was de line up:
Agricole rhum Clément single cask.
Cadenhead Grenada 20 jaar.
Samaroli Port Mourant Guyana masam '03-'20 cs.
Tamosi (nieuwe bottelaar Panama/Barbados/Jamaica blend) port cask 55%.
Caroni 20y cs. SMWS Worthy Park cs
Cadenhead Belize Travellers 11y 64.4%.
Ik had ook niks kunnen zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft indruk gemaakt, we hebben het er achter de schermen nog steeds over
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn bedje in, maar ik wil jullie nog graag dit mooie nummer mee geven om naar te luisteren, ook heel mooi om naar te kijken trouwens.
Bedankt weer, slaap lekker!
Of braaf kunnen wachten, natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niks kunnen zeggen natuurlijk
Ja, blijkbaar wel.quote:
Ik maak niks zelf, ik haal het wel in de winkel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken er maar eentje van van naam
Zo zit ik er ook niet in.. het proces is de hobby.. het product de bonus, het verfijnen en experimenteren de extase.
Maak ook wat andere dranken zo af en toe.. maar rum is mijn favo.
Bedankt voor de oproep en tot gauw maar weer!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn bedje in, maar ik wil jullie nog graag dit mooie nummer mee geven om naar te luisteren, ook heel mooi om naar te kijken trouwens.
Bedankt weer, slaap lekker!
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak niks zelf, ik haal het wel in de winkel.
Heb wel veel distilleerderijen in Schotland, Ierland, Amerika en Japan bezocht.
Het eindproduct is beter dan die borrelende pap, die eigenlijk gewoon een ongefilterd bier is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |