Kolibrie kuikens zijn aan het uitvliegen. De eerste heeft vanavond voor het eerst gevlogen en oefent nu af en toe in de buurt van het nest. De tweede durft nog nietquote:
Dat is het niet. Zoey heeft genoeg maatjes in het huis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Zoey is gewoon zuur dat ze geen 'maatje' heeft
Nahh ze is zuur omdat ze geen kans maakt bij Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
ik heb ze naast bb gezetquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kolibrie kuikens zijn aan het uitvliegen. De eerste heeft vanavond voor het eerst gevlogen en oefent nu af en toe in de buurt van het nest. De tweede durft nog niet
Die is ook niet echt op zoek naar een maatje krijg ik de indrukquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
tuurlijk want het moet wel om het piemeltje draaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nahh ze is zuur omdat ze geen kans maakt bij Michel
Ze had het kunnen uitspelen om in het begin met Michel te gaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Niemand bij wie ze op de eerste plaats staatquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het niet. Zoey heeft genoeg maatjes in het huis.
Zoey is gewoon oprecht een puur persoonquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Nee. Ik ben het ook maar leuk gaan vindenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik nou de enige die het gestook van Mike prachtig vindt?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
zonder de mannen kan zoey de meiden beter manipulerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Whuzz het volgende:
Och och Zoey... vond het zo erg dat de mannen er weer bij kwamen.
Die mannen laten Zoey compleet mee rust, vallen haar niet lastig, pesten haar niet.
Zoey is dus gewoon jaloers. Ze is niet zo goed in een band met mensen opbouwen, dus ze heeft liever dat er zo min mogelijk mensen zijn, zodat ze aanspraak heeft. Want als mensen iets te kiezen hebben, kiezen ze voor elkaar en laten Zoey links liggen.
I wonder why....
Ik begin het ook steeds leuker te vinden, van mij mag hij blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Eng he, een zelfverzekerd iemandquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Angel79 het volgende:
michel is er heilig van overtuigd dat hij een sterke speler is![]()
hoop echt dat hijer gauwuit geflikkerd word
volgens mij zeiden we dat vorige week ook al en die week daarvoor en die week daarvoorquote:
25 EURO BETAALD EN WAT KRIJG IK ERVOORquote:
Het grote "Mike moet eruit" showquote:
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss wordenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Weet iemand al wat voor een wending gaat gebeuren vanavond?volgens M&M, hoop dat ze alle2 vertrekken!
Die blijft gok ik zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het grote "Mike moet eruit" show
men denkt een ietsenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Weet iemand al wat voor een wending gaat gebeuren vanavond?volgens M&M, hoop dat ze alle2 vertrekken!
Thomas mag wat tegen Djill zeggen, maar die breekt. Met moet eruit en dit is de druppel voor Djill, ook zij vertrektquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss worden
Michel alleen?? denk dat Nick, zooi en Naomi dit ook vooral bitter vinden.die denken al de finale te spelen samen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss worden
Dat was afgesproken werk van hunquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Dat niet denkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Was-beer het volgende:
Matt die denkt de finale te kunnen halen
De winnaar van vanavond gaat naar de finalequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Was-beer het volgende:
Matt die denkt de finale te kunnen halen
slijmbalquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
De spanning is strakker dan de 6 pack van michel...
Volgens mij bij de allereerste keer live was ie al in beeld dacht ik, daarom reageerden ze zo enthousiast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee. ze horen geer en peter alleen
jaaa!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een jonge Sjef van Oekel.
[ afbeelding ]
Ze kunnen hen niet zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de allereerste keer live was ie al in beeld dacht ik, daarom reageerden ze zo enthousiast.
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een jonge Sjef van Oekel.
[ afbeelding ]
Komt zometeenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:18 schreef spapaars het volgende:
Als ze tv wilde maken hadden ze Thomas moeten laten zien.
toto is intiem geweest met sjerdrol, die moet een boetequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Nog heel even, en ze sturen Thomas terug het huis in voor de Jill & Thomas show.
Michel ook aan die kop te zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:21 schreef Kefke04 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze promotieavond voor Jill
Wow, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:21 schreef Lillfex het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 maart 2021 22:21 schreef Kefke04 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze promotieavond voor Jill
[/quote
Je kan TV uitzetten he
jill wil gewoon dit verhaal nog ff uitmelken, is het enige waarom mensen haar nog schattig vindenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
de jongens vooral nick hoort er vanop wat jill net over thomas ze en vraagt erna of ze verliefd is, maar miscchien wel moet nog uitgezocht worden
Ik zie door de dominantie de Michel nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
Wat valt deze tegen. Ook op tv, beetje slappies.
[ afbeelding ]
2045 proberen ze nog een keertjequote:
Met geen greintje humor in z'n donder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Perfectly Not Amusedquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
Dan bestaat lineaire tv niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2045 proberen ze nog een keertje
Die hebben wellicht op hun donder gekregenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
Valt me mee dat ze dit keer wel op tijd het studiogeluid hadden teruggedraaid.
nou vind eerder dan geraldine en peter dus de regie want die vragen erna en hebben thomas daarquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:22 schreef danilel het volgende:
[..]
jill wil gewoon dit verhaal nog ff uitmelken, is het enige waarom mensen haar nog schattig vinden
Valse slangenkop?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb nog maar 1 minuut gekeken van deze hele uitzending omdat Thomas aanwezig is.
Hebben hun al duidelijk gemaakt waarom we weer op die valse slangenkop moeten kijken?
nee joh.. Jill die regelt dat allemaal vanuit de DBKquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind eerder dan geraldine en peter dus de regie want die vragen erna en hebben thomas daar
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb een tijdje geen live streams gevolgd en alleen 's avonds de uitzendingen bekeken.
Michel komt daar (mijn mening) niet leuk over.
Wat anderen al zeggen: totaal geen humor, zelfde gezicht, af en toe een lach.
Niks aan dus.
Mooi? Ja ziet er goed uit, voor even.
Nu niks meer.
is een pruik??quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen met Live TV gaat die bos haar los naar voren steeds... de rest van de week weer stijf vastplakken met schoensmeer wat een act die ZooyBeter een pruik nemen voor feesjes en partijtjes
[ afbeelding ]
shit ik heb deze week echt weer wat gemistquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef Windhapper het volgende:
De moeder van Matt. Van die naaktfotos op Snapchat in de Efteling.
pruik zit warm hoor dus neem aan vandaar niet elke dagquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen met Live TV gaat die bos haar los naar voren steeds... de rest van de week weer stijf vastplakken met schoensmeer wat een act die ZooyBeter een pruik nemen voor feesjes en partijtjes
[ afbeelding ]
Ze wil incognito blijvenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft Zoey haar haar alleen zo tijdens de liveshow?
Hoef ze niet te zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef Windhapper het volgende:
De moeder van Matt. Van die naaktfotos op Snapchat in de Efteling.
Social media is echt killingquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef Ireth het volgende:
Ik voelde, als moeder, toch wel de pijn bij de moeder van Matt toen ze het had over de reacties op social media...
komt uit een pakje..quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft Zoey haar haar alleen zo tijdens de liveshow?
jawelles.. haar eigen haar is veeeeel korterquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh. Lieske heeft er de hele avond aan legge rukke met een borstel.. da's geen pruik
klopt .. vleermuisquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Heeft Julie zo'n grote oren, en hangt er daarom altijd haar voor?
Doet ze 'm buiten beeld weer terug in haar doosje?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawelles.. haar eigen haar is veeeeel korter
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt .. vleermuis
met dr buik plastiek is de boel wat gaan ploppen her en der
Geheel in overeenstemming met deze editie van BB.quote:
quote:
Nee, het is weer eens de grote Jill & Thomas show.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef Windhapper het volgende:
Is Liese eigenlijk al in beeld geweest/ naam genoemd?
God, ze zeggen het nu zelf alquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het is weer eens de grote Jill & Thomas show.
Welnee,het is de grote Jill showquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef Windhapper het volgende:
Is Liese eigenlijk al in beeld geweest/ naam genoemd?
We hebben 40 dagen de Liese show gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Welnee,het is de grote Jill show
onnodig theather om jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill is goed voorbereid op de live in de DBK.
voor de jill showquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik schakel net pas in, waarom is Thomas in de studio?
echt ongelovelijkquote:
"ik zit hier voor de knaakskes" vink wel nog steeds de meest cringy uitspraak van deze hele BB editie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:36 schreef Fasil het volgende:
Nick die er voor de Knaakjes is, “zit er niet voor het geld“, zei hij zonet
Het kan ook too much worden hequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
Bijzonder dat in Thomas zijn persoonlijke top5 Jill niet op 1 staat, maar zijn tennisprestatie...
vind hem leuk juistquote:
Ja Thomas was leuk!quote:
Duurt te lang. De interactie met de bewoners mag meerquote:
Zwetsnek machoquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet zulke seksverhalen als Michel
Daarom zitten we niet op twitter, maar op fokquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Twitter is in ieder geval niet mals voor deze Thomas-show![]()
![]()
Hopelijk snel weer een social meda lock![]()
Iedereen wist het al.quote:
Mijn Lotte, WAT DOE JE!?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef Koekeloeren het volgende:
Mag niet elke week de afvallen naar de studio komen trouwens. Beter te pruimen dan de zogenaamde psycholoog
hebben ze het 2 weken geleden ook al over gehad met de edames erbij en julie deed dit ook geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Mike gaat naar parenclubs? Van die ranzige zonder deurbeleid zeker
In een fatsoenlijke parenclub komt die echt niet binnen, zéker niet als single man
zie hetquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
![]()
Jerrel die Michel opvangt als hij het huis moet verlatenquote:
Twitter. Het afvoerputje op internet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
![]()
Jah, die komt d'r wel in ja. Maar Mike normaal gesproken niet, behalve in van die ranzige "Jambers clubs"quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze het 2 weken geleden ook al over gehad met de edames erbij en julie deed dit ook geloof ik
ik bedoel dat met tomasquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat bedoel je
< kijkt de stream . niet de uitzending Swansie
Mooie tv lijkt me datquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel die Michel opvangt als hij het huis moet verlaten
of als presentator, hij kan het vast beter en leuker dan die andere belg.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef Koekeloeren het volgende:
Mag niet elke week de afvallen naar de studio komen trouwens. Beter te pruimen dan de zogenaamde psycholoog
Ik wilde het oprecht net typenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:43 schreef Monique___ het volgende:
Lijkt wel een promo van een uur voor djill...
overdag is hij een doodgewone keukenboer, maar savonds bezoekt deze brabander de vele parenclubs net over de grensquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, die komt d'r wel in ja. Maar Mike normaal gesproken niet, behalve in vand die ranzige "Jambers clubs"
Ja idd. Beter met Michel 🍆quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Even wat positiefs over Zjoelie....hoppa gelijk beelden met Djill.
Thomas voegt tenminste nog iets toe, Lotte nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas wat vindt je eigenlijk van Jill en van Julie en van Matt en van .... is dit nu de grote Thomas show? waar is Lotte?
Maar toon ze dan ook wat fragmenten van de andere bewoners over hen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef Koekeloeren het volgende:
ze zijn boos om wat anders niet om die verliefdheidquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,zonst worden vele nu niet
boos zijn
Wie is die vent linksachterquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Even een publieke service aankondiging,
hier is een foto van de BB bewoners:
[ afbeelding ]
Dan zie je hun ook nog eens
Ha gayquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Even een publieke service aankondiging,
hier is een foto van de BB bewoners:
[ afbeelding ]
Dan zie je hun ook nog eens
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je wel ff @:whuzz taggen he
quote:
Yup, leek mij ook een verspreking.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, leek het wel op, hij corrigeerde snel erna volgens mij ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |