Kolibrie kuikens zijn aan het uitvliegen. De eerste heeft vanavond voor het eerst gevlogen en oefent nu af en toe in de buurt van het nest. De tweede durft nog nietquote:
Dat is het niet. Zoey heeft genoeg maatjes in het huis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Zoey is gewoon zuur dat ze geen 'maatje' heeft
Nahh ze is zuur omdat ze geen kans maakt bij Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
ik heb ze naast bb gezetquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Kolibrie kuikens zijn aan het uitvliegen. De eerste heeft vanavond voor het eerst gevlogen en oefent nu af en toe in de buurt van het nest. De tweede durft nog niet
Die is ook niet echt op zoek naar een maatje krijg ik de indrukquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
tuurlijk want het moet wel om het piemeltje draaienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nahh ze is zuur omdat ze geen kans maakt bij Michel
Ze had het kunnen uitspelen om in het begin met Michel te gaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Niemand bij wie ze op de eerste plaats staatquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het niet. Zoey heeft genoeg maatjes in het huis.
Zoey is gewoon oprecht een puur persoonquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
Nee. Ik ben het ook maar leuk gaan vindenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben ik nou de enige die het gestook van Mike prachtig vindt?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
zonder de mannen kan zoey de meiden beter manipulerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Whuzz het volgende:
Och och Zoey... vond het zo erg dat de mannen er weer bij kwamen.
Die mannen laten Zoey compleet mee rust, vallen haar niet lastig, pesten haar niet.
Zoey is dus gewoon jaloers. Ze is niet zo goed in een band met mensen opbouwen, dus ze heeft liever dat er zo min mogelijk mensen zijn, zodat ze aanspraak heeft. Want als mensen iets te kiezen hebben, kiezen ze voor elkaar en laten Zoey links liggen.
I wonder why....
Ik begin het ook steeds leuker te vinden, van mij mag hij blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Eng he, een zelfverzekerd iemandquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef Angel79 het volgende:
michel is er heilig van overtuigd dat hij een sterke speler is![]()
hoop echt dat hijer gauwuit geflikkerd word
volgens mij zeiden we dat vorige week ook al en die week daarvoor en die week daarvoorquote:
25 EURO BETAALD EN WAT KRIJG IK ERVOORquote:
Het grote "Mike moet eruit" showquote:
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss wordenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Weet iemand al wat voor een wending gaat gebeuren vanavond?volgens M&M, hoop dat ze alle2 vertrekken!
Die blijft gok ik zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het grote "Mike moet eruit" show
men denkt een ietsenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Weet iemand al wat voor een wending gaat gebeuren vanavond?volgens M&M, hoop dat ze alle2 vertrekken!
Thomas mag wat tegen Djill zeggen, maar die breekt. Met moet eruit en dit is de druppel voor Djill, ook zij vertrektquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss worden
Michel alleen?? denk dat Nick, zooi en Naomi dit ook vooral bitter vinden.die denken al de finale te spelen samen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoop dat er 1 een bedrag uit de pot trekt! dan gaat Michel echt wel beuuusssss worden
Dat was afgesproken werk van hunquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef Silves het volgende:
Dat niet denkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Was-beer het volgende:
Matt die denkt de finale te kunnen halen
De winnaar van vanavond gaat naar de finalequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Was-beer het volgende:
Matt die denkt de finale te kunnen halen
slijmbalquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
De spanning is strakker dan de 6 pack van michel...
Volgens mij bij de allereerste keer live was ie al in beeld dacht ik, daarom reageerden ze zo enthousiast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee. ze horen geer en peter alleen
jaaa!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een jonge Sjef van Oekel.
[ afbeelding ]
Ze kunnen hen niet zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de allereerste keer live was ie al in beeld dacht ik, daarom reageerden ze zo enthousiast.
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een jonge Sjef van Oekel.
[ afbeelding ]
Komt zometeenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:18 schreef spapaars het volgende:
Als ze tv wilde maken hadden ze Thomas moeten laten zien.
toto is intiem geweest met sjerdrol, die moet een boetequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Nog heel even, en ze sturen Thomas terug het huis in voor de Jill & Thomas show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |