Ik mijn plasschema erop aanpassen, nu helemaal in de war!quote:
Hadden we kunnen weten eigenlijk. Was toen met DWDD en Duncan ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef Em31 het volgende:
Oh nog 10 minutengelijk met Vooravond dan
Goedenavond Meke, leuk dat je ook even ontspanning komt zoeken.quote:
Oh ja!quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef Momo het volgende:
Oh nee dit is toch dat nummer Shake Up This Place van hem?
Zou wel een leuke teaser zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef Cee het volgende:
Is dit instrumentaal het nummer is het is het.
en dat betekent?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Nederland nu op 75-1 bij de bookmakers. Ter vergelijking voor straks.
Dev!quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef DevK het volgende:
Dit is gewoon de instrumental jongens!
Oh, hallo ik ben weer actief.
Zet 't maar op 1000/1. NL wil het niet 2x op een rij en zal ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Nederland nu op 75-1 bij de bookmakers. Ter vergelijking voor straks.
Oh wauw, gaan ze vast naar vragenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef Cee het volgende:
Mark Rutte bij de Vooravond benieuwd wat hij ervan vindt.
nobody kersquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef Cee het volgende:
Dat je voor elke euro inzet 75 euro terugkrijgt als Nederland wint.quote:
Vorig jaar vroeg Matthijs aan Foppe de Haan wat hij van het nummer vond.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:02 schreef Cee het volgende:
Gordon is er ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Oh als Ruttegod er is moet ik wel kijken.
watquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Oh als Ruttegod er is moet ik wel kijken.
Pardonquote:
Jaaaaaquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:04 schreef Cee het volgende:
Wel leuk dat we dit topic over een aantal maanden/jaren weer uit pure nostalgie gaan lezen.
LIJERS!quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Meke het volgende:
POTVERDRIE JA HOOR DE APPIE STAAT AL UIT TE LADEN
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Meke het volgende:
Prioriteiten niet op orde hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Meke het volgende:
Ze zijn vijfde geworden he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Em31 het volgende:
Bij OG3NE krijg je altijd het gevoel dat ze hun eigen nummer echt het allerbeste ooit vonden.
Firstworldproblemsquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Meke het volgende:
Ja maar pappies nummer was écht het beste! Na heeeeeeel lang wikken en wegen beslotenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zij weten hoe je het aan moet pakken een goed nummer in te sturen.
Laat Gordon lullenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Em31 het volgende:
Arcade zag niemand aankomen???????????????????????????
Ik mag ook zaterdag. Ik ben superblijquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Goddank voor Rutte mag hij zaterdag naar de kapper.
Andersom, het publiek vond er niet veel aan, maar de juries liepen ermee wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zijn vijfde geworden he?
Want alleen het publiek telt
Coke doet gekke dingen met mensenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Zei Gordon nou dat ze 10 punten kregen uit Azerbeidzjan?
Albanie 8 punten dacht ik als vrijwel enigequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Nashipeer het volgende:
Azerbeijdzan gaf de Toppers 12 punten?
Hahaha ja ik dacht het ook te horenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Nashipeer het volgende:
Azerbeijdzan gaf de Toppers 12 punten?
Gordon is een beetje de Arno Vermeulen van het songfestival. Niemand wil zijn mening, maar toch kom je er niet vanaf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Bij Studio Voetbal zitten soms honderden interlands aan tafel. Dat geldt hier niet voor Songfestivalpunten
Is ie jarenlang naar het verkeerde land op vakantie gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja ik dacht het ook te horen![]()
Het waren er 10 van Albanië Gordon!
Oh ja, haalde de twee door elkaar. Ze vonden dat alleen de mening van professionals telde, dus eigenlijk zijn ze vijfde geworden ipv elfdequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom, het publiek vond er niet veel aan, maar de juries liepen ermee weg
Wat heerlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag ook zaterdag. Ik ben superblij
Want ik dacht, als ze dan de kappers toch weer dichtgooien doen ze dat vast niet voordat Rutte is geweest
Well Done Bakuquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Zei Gordon nou dat ze 10 punten kregen uit Azerbeidzjan?
Ik heb het weer uitgezet, vond het cringequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Em31 het volgende:
Op één of andere manier is het echt scheef dat Rutte hier tussen zit
Ik vind het wel heerlijk verrassend eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Em31 het volgende:
Op één of andere manier is het echt scheef dat Rutte hier tussen zit
Jaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |