iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Feel liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nog een puntje en we hebben Mario ingehaald Mrsl
Of jij mijquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:55 schreef Dotteke het volgende:
O nog een puntje en we hebben Mario ingehaald Mrsl
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een depri TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of jij mijquote:
Morguh Jerneyquote:
Leuke avond bij de buren.
Valt hier best wel mee.quote:
Ze hadden een coctailparty.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was jij daar ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En leuke muziekjes ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lees daar soms wel even mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was je weer een hele nacht op FF?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag even wie de DT had?quote:
O dacht bij je boven buurmanquote:
Sorry,2 verhalen door elkaar.quote:
O ja wie had DT vannacht FF?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zei de gek.quote:
quote:FF de DT King
O daar kom ik niet,quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GC / [KSC #12564] Kwiwi-lok-Budaliciousdaddy-topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er waren meerdere hunters deze nacht.quote:
O was het druk, dan is het helemaal mooi als je hem pakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren meerdere hunters deze nacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het juist het leukst,Maanvis kwam wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was het druk, dan is het helemaal mooi als je hem pakt.
Krijg ineens een mail van Google Verander je gehackte wachtwoorden
Geen idee of het echt is of nepI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dikke nep.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen idee of het echt is of nep“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijg ik ook steeds, ik doe er niets meequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen idee of het echt is of nepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je samen doet is ook leuk als je de hele nacht alleen zit is leuk voor de punten maar gezellig is het nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het juist het leukst,Maanvis kwam wel heel dichtbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dit was een leuke nacht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je samen doet is ook leuk als je de hele nacht alleen zit is leuk voor de punten maar gezellig is het niet
quote:
Ik vertrouw her ook niet helemaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg ik ook steeds, ik doe er niets meeI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Nooit her vertrouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, vind het ook raar en als ik mijn ww al zou veranderen dan niet via die wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vertrouw her ook niet helemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sowieso niet neequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind het ook raar en als ik mijn ww al zou veranderen dan niet via die weg
Dan ook niet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slimme dames zijn jullie.
ja ja sta je van te kijken heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor,ik heb jullie beide nogal hoog.
![]()
Lees maar even terug,ik heb jullie beide genoemd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had het gelezenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
Lees maar even terug,ik heb jullie beide genoemd.![]()
quote:
FipoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heb je hem weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En komt ook zo boeiend binnen met Fipo
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe vond je Giel bij RP?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RP was datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen. Mijn vorige post was een fipo na het opstaan. Tevens een bolk.
Nu tijd voor meer koffie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
ZIt ff rutte te luisteren op de NOSquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat het een bolk was had ik wel doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:39 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen. Mijn vorige post was een fipo na het opstaan. Tevens een bolk.
Nu tijd voor meer koffie.![]()
Lekker ik doe ene bakkie meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen 538?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt ff rutte te luisteren op de NOS
Ja die stond aan, maar was benieuwd naar ditquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op je werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zender haat ik echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hou het wel b ij 538quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je werkt is Radio 10 echt niet te doen.quote:
ach als je een spelletje kan doen op je werk kan radio 10 oook wel
Puzzel hier bijna af MrslWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je een beetje wil knallen niet,dan beter 538.Ik heb ooit zelfs betere speakers meegenomen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:48 schreef Dotteke het volgende:
ach als je een spelletje kan doen op je werk kan radio 10 oook wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALs ej alleen zit kan je dat wel doen maar met een stel is dat wel lastig lijkt mijquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een beetje wil knallen niet,dan beter 538.Ik heb ooit zelfs betere speakers meegenomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu nog ; Van Haasteren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is echt een moeilijkerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreselijke puzzels vind ik datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We namen altijd een moment om de column van Lieve Marianne te luisteren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ej alleen zit kan je dat wel doen maar met een stel is dat wel lastig lijkt mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En je hebt er nog niet eens een af of wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow echt?
Die ken ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We namen altijd een moment om de column van Lieve Marianne te luisteren.
Nee, eigenlijk moet ik die wel af maken..quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt er nog niet eens een af of wel?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You take me in the mailing.quote:
Nee echt niet. Heb jaren arrow classic rock aangehad, nu sinds een jaartje weer 538quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je deze echt even checken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Heb jaren arrow classic rock aangehad, nu sinds een jaartje weer 538![]()
Ik ben zo terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze twee zijn de volgendequote:
Die bovenste is wel mooiquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze twee zijn de volgende
[ afbeelding ]
Ik zelf vind die met de wolven heel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj hebt die ik nu aan het maken bent toch ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot!? Je staat 4 plekken lager dan normaal... gaat het OK met je?I'm surrounded by morons!
Ja hoor, heel goed, ben met andere dingen bezigquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef Fogel het volgende:
Dot!? Je staat 4 plekken lager dan normaal... gaat het OK met je?
Principessa.quote:
Morguh Ieniquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Long time no see.quote:
Heb je gevonden wat je zocht FF?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Post #100 staat het linkje leave.quote:
O gevonden ff luisterenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Post #100 staat het linkje leave.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De ontploffing later was echt geniaal.quote:
Goedemorgen Chef.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstandigquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer zoveel op het forum![]()
![]()
Mogguhquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ontploffing later was echt geniaal.
Goedemorgen Chef.
Daar had ik net geen cap van.![]()
Hidiho volgens mij wel![]()
Aaawh ik heb jullie ook gemistquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je gemist ben, is een ander verhaal.![]()
![]()
![]()
Credits voor Hidi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps, ging daar iets niet goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging eerst wel aardig.quote:
Wel een pracht opnamequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgezien van de scheve toren van Pisa gelijkende standquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.![]()
Ik heb het niet gevolgd, maar zo te zien ging het toch niet goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Detail.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afgezien van de scheve toren van Pisa gelijkende stand
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar zo te zien ging het toch niet goed.![]()
![]()
Hey Muskusbolk........ lekker likkenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Muskusbolk........ lekker likken
Môgguh!![]()
![]()
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!quote:Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!![]()
![]()
Goedemorgen. Papa ToT.quote:
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!![]()
![]()
ZO, die pakt het wel wat ruimerquote:![]()
Morgen ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey PaulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, ik zal er over denken!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, die pakt het wel wat ruimer![]()
Morgen ToTHoihoi!
![]()
Fight Club is niks bij Tarantino films.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
DOEN!![]()
![]()
Ik kijk het nu.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook,maar soms ook even niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALles goed Mini lekker naar de opvang?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik zal er over denken!
[..]Hoihoi!
Ah, helder!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fight Club is niks bij Tarantino films.
Wel grappig dat Tarantino-films behoorlijk herkenbaar qua stijl zijn; zo lekker over the top vaak, met nodeloos gedoe tussendoor, maar wel echt bad-ass!![]()
![]()
Hey heyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb al lang niet meer echt gelezen, weet niet eens meer wat mijn laatste boek was. Maar wel dat het voor 1992 wasquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel joh fight club is een top filmquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fight Club is niks bij Tarantino films.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mini was gisteren enorm onrustig en vanmorgen was-ie SUUUUUUPER vrolijk!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles goed Mini lekker naar de opvang?Zat meteen mee te zingen en dansen met liedjes enzo. En nu is hij idd naar de opvang toe.
![]()
![]()
Hey Nattequote:
KatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer echt gelezen, weet niet eens meer wat mijn laatste boek was. Maar wel dat het voor 1992 wasZo dan!
Ja met de boeken van A song of ice and fire merkte ik wel dat ik me vaak vrij moeilijk kon focussen, ook al vond ik het echt fascinerend.![]()
Hij is wel supergevoelig he. Fijn dat hij vandaag weer vrolijk was, en voor papa even rust nuquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini was gisteren enorm onrustig en vanmorgen was-ie SUUUUUUPER vrolijk!Zat meteen mee te zingen en dansen met liedjes enzo. En nu is hij idd naar de opvang toe.
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel joh fight club is een top film“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga het boek lezen dan !!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.![]()
En mama; hij was vannacht weer flink aan het spoken, en zijn vrolijke gedoe vanmorgen maakte mama ook weer wakker. (Ze had weer avonddienst en moet dus uitslapen.)quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel supergevoelig he. Fijn dat hij vandaag weer vrolijk was, en voor papa even rust nu
idd even rust nu. Ik had gisteren lekker met hem buiten willen spelen of wandelen enzo, maar meneertje wilde alleen zonder broek naar buiten, ÓF dat hij naar de opvang gebracht zou worden!![]()
Als compromis even mee naar de supermarkt gegaan, maar toen ging het bij thuiskomst weer mis.
Eenmaal binnen was hij wel weer vrolijk, maar ook weer zo druk!![]()
![]()
Heb ik al gedaan je trut.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een typhusasociale teringmongolen bij rijksoverheid met de die hey het is oké campagne.
Je mag helemaal geen arm om iemand heen leggen, tering mongolen,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het dringt niet meer door, ik lees en 2 bladzijde verder denk ik wat heb ik nu eigenlijk gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja met de boeken van A song of ice and fire merkte ik wel dat ik me vaak vrij moeilijk kon focussen, ook al vond ik het echt fascinerend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Raf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een typhusasociale teringmongolen bij rijksoverheid met de die hey het is oké campagne.
Je mag helemaal geen arm om iemand heen leggen, tering mongolen,
HIj heeft het druk zijn van geen vreemde. Last voor je vrouw dat hij zo druk is en zij niet aan haar slaap komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En mama; hij was vannacht weer flink aan het spoken, en zijn vrolijke gedoe vanmorgen maakte mama ook weer wakker. (Ze had weer avonddienst en moet dus uitslapen.)
idd even rust nu. Ik had gisteren lekker met hem buiten willen spelen of wandelen enzo, maar meneertje wilde alleen zonder broek naar buiten, ÓF dat hij naar de opvang gebracht zou worden!![]()
Als compromis even mee naar de supermarkt gegaan, maar toen ging het bij thuiskomst weer mis.
Eenmaal binnen was hij wel weer vrolijk, maar ook weer zo druk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het een cult film.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een boek lezen na een film er van gezien te hebben is zelden een succes.quote:
Dan heb je vaak snel zoiets van: "Oh ja, nu gaan ze dit doen. Dat zag er wel leuk uit in de film. Ah ja inderdaad, dat is best goed omschreven."
Andersom, eerst het boek lezen en dan de film zien kan een teleurstelling zijn als het echt bagger verfilmd is of dat ze te sterk van de verhaallijn afwijken, maar het kan ook echt wat toevoegen.
A flew over the cuckoo's nest vond ik een erg goede verfilming. Ondanks dat de hoofdrolspeler eigenlijk rood haar had moeten hebben, vond ik Jack Nicholson er verdomd goed in!![]()
![]()
Snap ik heus wel,maar ik zie het persoonlijk niet..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is Cult?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZO dan, ook een goede morgenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Je mag helemaal geen arm om iemand heen leggen, tering mongolen,
Baise Moi is wel behoorlijk cult.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat probleem had ik dus ook, maar de Song of ice and fire reeks bestaat dan ook wel uit veel verschillende verhaallijnen (is waar Game Of Thrones op gebaseerd is).quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het dringt niet meer door, ik lees en 2 bladzijde verder denk ik wat heb ik nu eigenlijk gelezen.
Je hebt veel verschillende personages en als je net lekker in iemands verhaallijn zit, kom je bij het volgende hoofdstuk dat weer over heel iemand anders gaat die op dat moment nog helemaal niets met die eerste persoon te maken heeft. Dan moet je weer ff helemaal voor de geest halen waar die verhaallijn ook al weer over ging.
Nu hebben wel meer boeken dat, maar dit zijn wel HEEL veel verschillende en complexe verhaallijnen.En ik lees het uiteraard allemaal in het Engels, wat het ook nog weer moeilijker maakt.
Trouwens nogmaals thanks @Rafeiro voor het mogen lenen van de boeken die er voor kwamen!![]()
![]()
Was met gestrekt been ja, maar welke malloot verzint nu zo'n campagne en erger nog welke tering hond staat het toe om uit te zenden.quote:En welke zot zend het dan ook nog uit?
3 laagjes frustratie.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft het druk zijn van geen vreemde. Last voor je vrouw dat hij zo druk is en zij niet aan haar slaap komtidd!
Nou ze slaapt nu wel weer verder hoor.Zijn slaapt meer dan ik. Als mijn slaap eenmaal verstoord is, kan ik niet meer in slaap vallen. Ben nu ook echt fakking moe.
![]()
IK heb geen idee waar je het over hebt, maar boos maken heeft vaak geen zin.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was met gestrekt been ja, maar welke malloot verzint nu zo'n campagne en erger nog welke tering hond staat het toe om uit te zenden.En welke zot zend het dan ook nog uit?
3 laagjes frustratie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ellende is dat, weet waar je over praat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Nou ze slaapt nu wel weer verder hoor.Zijn slaapt meer dan ik. Als mijn slaap eenmaal verstoord is, kan ik niet meer in slaap vallen. Ben nu ook echt fakking moe.
Kan je ook niet als de kleine op de opvang zit lekker even gaan liggen en hopen dat je in slaap valt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reclame van rijksoverheid. waarin mensen arm om elkaar leggen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee waar je het over hebt, maar boos maken heeft vaak geen zin.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb ik me wel eens aan gewaagd, maar ik ben afgehaakt omdat dit weer een gevalletje voor mij was van dat het saai overkomt als je de films gezien hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:40 schreef Rafeiro het volgende:
LOTR deel 1tm 4 staan hier ook nog, of weer
En al die fakking liedjes zeg!![]()
![]()
Dat is vast nog een oudequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reclame van rijksoverheid. waarin mensen arm om elkaar leggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk een film van gisteren nu, niet heel oud dus.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nee, dat is zeker niet oud. skip hem dan maar als je je er zo kwaad om kan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En even later werd hij opgepakt.Gekke Youri.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Edward fucking norton toen hij nog geniaal was American History X was ook een cult film.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik heus wel,maar ik zie het persoonlijk niet..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja was,dat zeg je goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edward fucking norton toen hij nog geniaal was American History X was ook een cult film.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rondquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
En even later werd hij opgepakt.Gekke Youri.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teveel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rondTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heerlik filmpjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er lopen er meer vrij rond dan dat er achter de hekken zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel van die gekke lopen er wel niet rond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Product van de maatschappij zeg ik dan maar
Trotste mama van Ambar
Nee, kan mij er niet meer op concentrerenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie lezen dus geen boeken?
Man³Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eng mannetjequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Product van de maatschappij zeg ik dan maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze nu net,maar deze meneer is zwaar van het padje af.Raakt alles kwijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefde wat is dan liefdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Kids zijn al onder begeleiding ondertussen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is er niet verplichte hulp voor dit soort mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat er snoeihard is bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg. En wat zeggen we dan met zijn allen? 'DANK U WEL MENEER RUTTE!"
Dat product van de maatschappij is geen makkelijke wegkom actie dat is de samenvatting.Trotste mama van Ambar
HazesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Dat product van de maatschappij is geen makkelijke wegkom actie dat is de samenvatting.![]()
![]()
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Heer SBE.quote:
Vriend.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Morguh SBEquote:
Het is de schuld van Rutte dat er amper nog hulp en opvang voor dit soort halve zolen is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus,iedereen kan zich als een complete maf gaan gedragen ,zelfs als ouder zijnde,en dan is het de schuld van Rutte?![]()
![]()
![]()
Hoi Dot.quote:
Precies!quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Welke partij komt er nog op voor mensen met wajongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe toch op zeg, ze weten vaak op het randje te blijven. En zoniet,gaan ze naar 6 uur gevang met een boete naar huis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is de schuld van Rutte dat er amper nog hulp en opvang voor dit soort halve zolen is.
Waar ze vervolgens tikkies voor vragen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Om het helemaal in de schoenen van Rutte te schuiven gaat veel te ver, maar de bezuinigingen in de GGZ kan je niet los zien hiervan.![]()
En bezuinigingen op politie etc etc.![]()
Splinter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke partij komt er nog op voor mensen met wajong
@Paul“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Splinter de mooij ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Femke merel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken dat allemaal niet vorige keer jan roos gestemdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze nou Femke Parkiet zou heten.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze nou Femke Parkiet zou heten.IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Stem op Splinter, je krijgt er geen spijt van![]()
![]()
Trots op nl komt er uit bij mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je mag zo een koekje hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
IK SNAP HEM
HeerlikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gevulde koeken waren in de aanbieding.quote:
Bij lidl heb ook gehaaldquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gevulde koeken waren in de aanbieding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker genieten.quote:
Had ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:19 schreef m1st1g het volgende:
Weer een andere uitslag.
4 kieswijzers 4 verschillende uitkomsten.![]()
Xxl wekenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maatschappij =/= Ruttequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Maar politiek heeft wel een vinger in de papTrotste mama van Ambar
MaatschappelijkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu weet ik echt niet meer wat ik zou moeten stemmen.
Mag ik aanraden om links te stemmen ipv bozig rechts?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Wel teleurgesteld.Trotste mama van Ambar
Ik heb nog tijd om erover na te denken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.I'm surrounded by morons!
Serieus mensen stem op alles links van CDA/VVD voor een fatsoenlijke toekomst voor iedereen.
Verandering is nodig en "eigen volk eerst" is niet de oplossing dat is je kop in het zand steken.
Tot zover mijn stemadvies.Trotste mama van Ambar
Je mag het aanraden maar of ik je advies opvolg kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik aanraden om links te stemmen ipv bozig rechts?![]()
In jouw regio ? hmmmm 50 cmquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.![]()
Waar is het lekkere zonnetje van gisteren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waarquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SNIL????????quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kwam er bij mij ook uit nog nooit van die partij gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat witte en koude spul wat wel eens uit de lucht valt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker, hier geen sneeuw maar wel een heel stuk kouden dan de afgelopen dagenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt alweer. Ben benieuwd hoeveel er deze keer komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar is het lekkere zonnetje van gisteren.![]()
Beetje depressieve bedoeling als ik naar buiten kijk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Van Rita Verdonk schijntquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er bij mij ook uit nog nooit van die partij gehoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit kan kloppen...quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: