You take me in the mailing.quote:
Nee echt niet. Heb jaren arrow classic rock aangehad, nu sinds een jaartje weer 538quote:
Dan moet je deze echt even checken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Heb jaren arrow classic rock aangehad, nu sinds een jaartje weer 538
Deze twee zijn de volgendequote:
Die bovenste is wel mooiquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze twee zijn de volgende
[ afbeelding ]
JIj hebt die ik nu aan het maken bent toch ook?quote:
Ja hoor, heel goed, ben met andere dingen bezigquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:03 schreef Fogel het volgende:
Dot!? Je staat 4 plekken lager dan normaal... gaat het OK met je?
Principessa.quote:
Morguh Ieniquote:
Long time no see.quote:
Post #100 staat het linkje leave.quote:
O gevonden ff luisterenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Post #100 staat het linkje leave.
De ontploffing later was echt geniaal.quote:
Verstandigquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer zoveel op het forum
Mogguhquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ontploffing later was echt geniaal.
Goedemorgen Chef.
aawh ik heb jullie ook gemistquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je gemist ben, is een ander verhaal.
Oeps, ging daar iets niet goed?quote:
Het ging eerst wel aardig.quote:
Wel een pracht opnamequote:
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.quote:
Afgezien van de scheve toren van Pisa gelijkende standquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.
Ik heb het niet gevolgd, maar zo te zien ging het toch niet goed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De landing leek in eerste instantie wel goed gelukt.
Detail.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afgezien van de scheve toren van Pisa gelijkende stand
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar zo te zien ging het toch niet goed.
Hey Muskusbolk........ lekker likkenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Muskusbolk........ lekker likken
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!quote:
Goedemorgen. Papa ToT.quote:
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!
ZO, die pakt het wel wat ruimerquote:
Haha, ik zal er over denken!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lees vooral het boek Fight Club, dat is echt een topper!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, die pakt het wel wat ruimer![]()
Morgen ToT
Fight Club is niks bij Tarantino films.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die films pas vorig jaar voor het eerst gezien!Net als met Pulp Fiction stond het me gewoon heel erg tegen er naar te gaan kijken, maar ook deze vond ik uiteindelijk toch wel erg gaaf!
Nu nog een keer aan Reservoir dogs en Fight club beginnen!
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
DOEN!
Ik kijk het nu.quote:
Ook,maar soms ook even niet.quote:
ALles goed Mini lekker naar de opvang?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik zal er over denken!
[..]Hoihoi!
Ah, helder!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fight Club is niks bij Tarantino films.
Hey heyquote:
Ik heb al lang niet meer echt gelezen, weet niet eens meer wat mijn laatste boek was. Maar wel dat het voor 1992 wasquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Het laatste boek wat ik gelezen heb was "A feast for crows"toen die net uit kwam!
Jawel joh fight club is een top filmquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fight Club is niks bij Tarantino films.
Mini was gisteren enorm onrustig en vanmorgen was-ie SUUUUUUPER vrolijk!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles goed Mini lekker naar de opvang?
Hey Nattequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer echt gelezen, weet niet eens meer wat mijn laatste boek was. Maar wel dat het voor 1992 was
Hij is wel supergevoelig he. Fijn dat hij vandaag weer vrolijk was, en voor papa even rust nuquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini was gisteren enorm onrustig en vanmorgen was-ie SUUUUUUPER vrolijk!Zat meteen mee te zingen en dansen met liedjes enzo. En nu is hij idd naar de opvang toe.
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel joh fight club is een top film
Ga het boek lezen dan !!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.
En mama; hij was vannacht weer flink aan het spoken, en zijn vrolijke gedoe vanmorgen maakte mama ook weer wakker. (Ze had weer avonddienst en moet dus uitslapen.)quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel supergevoelig he. Fijn dat hij vandaag weer vrolijk was, en voor papa even rust nu
Heb ik al gedaan je trut.quote:
Het dringt niet meer door, ik lees en 2 bladzijde verder denk ik wat heb ik nu eigenlijk gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja met de boeken van A song of ice and fire merkte ik wel dat ik me vaak vrij moeilijk kon focussen, ook al vond ik het echt fascinerend.
Goedemorgen Raf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een typhusasociale teringmongolen bij rijksoverheid met de die hey het is oké campagne.
Je mag helemaal geen arm om iemand heen leggen, tering mongolen,
HIj heeft het druk zijn van geen vreemde. Last voor je vrouw dat hij zo druk is en zij niet aan haar slaap komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En mama; hij was vannacht weer flink aan het spoken, en zijn vrolijke gedoe vanmorgen maakte mama ook weer wakker. (Ze had weer avonddienst en moet dus uitslapen.)
idd even rust nu. Ik had gisteren lekker met hem buiten willen spelen of wandelen enzo, maar meneertje wilde alleen zonder broek naar buiten, ÓF dat hij naar de opvang gebracht zou worden!![]()
Als compromis even mee naar de supermarkt gegaan, maar toen ging het bij thuiskomst weer mis.
Eenmaal binnen was hij wel weer vrolijk, maar ook weer zo druk!
Ik vind het een cult film.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een slappe film. En dat is mijn mening.
Een boek lezen na een film er van gezien te hebben is zelden een succes.quote:
Snap ik heus wel,maar ik zie het persoonlijk niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |